RSS
امروز شنبه ، ۲ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

با ١٠ سال سابقه بازنشسته شوید حتی بچه‌ها!

اخاذی از مردم با وعده بیمه ۱۰۰درصدی

مشکل بدهکاران مالیاتی با بخشنامه جدید تهاتر حل می‌شود

حساسیت عجیب پزشکان به دستگاه کارتخوان

نرخ تورم ۴۲.۲درصد شد

پاسخ‌ همتی در خصوص کاهش ارزش پول ملی ایران

بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است

ایران خودرو در یک‌روز بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داد

پروژه مشترک بازار سرمایه ایران و عراق

نامه وزیر اقتصاد به معاون اول رئیس جمهوری در مورد واگذاری ها

۱۱۷درصد از اهداف صدور ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد محقق شد

فروش بیمه‌نامه حین تحصیل طرح نو بیمه رازی

اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت

آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی

رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران

گام بلند پارند برای دوهزار میلیاردی شدن

ادامه افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن

سهل‌انگاری شهروندان دلیل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

بانک‌ها می‌خواهند بنگاه‌دار نباشند، نمی‌شود!

ارتباطات بانکی ایران و افغانستان نیازمند تقویت بیشتر است

دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی بیمه و توسعه منصوب شدند

قانون ملی شدن بانک‌ها

مجمع سالانه شرکت صدر تامین برگزار شد

افزایش صادرات غیرنفتی ایران به ترکیه

رشد ۴.۱ درصدی تولید کاغذ تا پایان تیر

راه‌‌اندازی سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) در بیمه کوثر

۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱/۲۸کد خبر: 274451
ایستانیوز: شرکت بیمه کوثر به منظور جلب اعتماد بیمه‌شدگان و مشتریان وفادار سامانه مدیریت تجربه مشتری (CEM) را برای نخستین بار در صنعت بیمه راه‌‌اندازی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نرم‌افزار مدیریت تجربه مشتری با هدف تشویق و ترغیب مشتریان جدید و نیز افزایش مشتریان وفادار و با همکاری مدیریت فناوری ارتباطات و اطلاعات به بهره‌برداری رسید.
 
احمدرضا عصاری تمایز در ارایه خدمت و پاسخگویی به مشتریان را سرلوحه فعالیت‌های این مدیریت برشمرد و گفت: تمرکز بر مشتری‌مداری و مشتریان ویژه و نیز مدیریت رویدادها و برقراری تعامل شخصی موثر با ذی‌نفعان از جمله راهکارهای این مدیریت برای جذب عموم جامعه و جامعه‌هدف است.
 
وی تاکیدکرد: تحلیل رفتار مشتری و سنجش رضایت آنان توسط کارشناسان می‌تواند راهنمایی برای دستیابی به اهداف شرکت باشد.
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *