RSS
امروز شنبه ، ۲ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

با ١٠ سال سابقه بازنشسته شوید حتی بچه‌ها!

اخاذی از مردم با وعده بیمه ۱۰۰درصدی

مشکل بدهکاران مالیاتی با بخشنامه جدید تهاتر حل می‌شود

حساسیت عجیب پزشکان به دستگاه کارتخوان

نرخ تورم ۴۲.۲درصد شد

پاسخ‌ همتی در خصوص کاهش ارزش پول ملی ایران

بانک رفاه آغازگر جنبش سرآمدی است

ایران خودرو در یک‌روز بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داد

پروژه مشترک بازار سرمایه ایران و عراق

نامه وزیر اقتصاد به معاون اول رئیس جمهوری در مورد واگذاری ها

۱۱۷درصد از اهداف صدور ضمانت‌نامه بانک پاسارگاد محقق شد

فروش بیمه‌نامه حین تحصیل طرح نو بیمه رازی

اقدامات مؤثر بانک رفاه در حوزه سلامت

آغاز به کار سامانه جدید بانکداری اینترنتی

رفاه و سلامت ایرانی؛ اندیشه بزرگ بانک رفاه کارگران

گام بلند پارند برای دوهزار میلیاردی شدن

ادامه افت قیمت اوراق تسهیلات مسکن

سهل‌انگاری شهروندان دلیل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی

بانک‌ها می‌خواهند بنگاه‌دار نباشند، نمی‌شود!

ارتباطات بانکی ایران و افغانستان نیازمند تقویت بیشتر است

دبیر و اعضای شورای سیاستگذاری همایش ملی بیمه و توسعه منصوب شدند

قانون ملی شدن بانک‌ها

مجمع سالانه شرکت صدر تامین برگزار شد

افزایش صادرات غیرنفتی ایران به ترکیه

رشد ۴.۱ درصدی تولید کاغذ تا پایان تیر

در روزهای پایانی سال ۹۷ صورت گرفت:

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۲۸کد خبر: 274450
ایستانیوز:مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماس ها پاسخ دادند و  این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵  درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعه ای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راه های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ می دهد.
این گزارش می افزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماس ها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساخت های پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاری های مناسب این شرکت، همکاری های بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *