RSS
امروز یکشنبه ، ۵ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

افتتاح باجه نابینایان بانک تجارت چهار محال و بختیاری

مدیریت ۸۲ میلیارد تراکنش در یک سال

درآمد ‌بیمه‌ای آسیا به ۴.۱۷ هزار میلیارد ریال رسید

مدیرعامل تأمین اجتماعی باید از گزینه‌های داخل سازمان باشد

کشف ۳ کارت‌خوان با گردش ۱۰ میلیاردی

قیمت امروز دلار و یورو در صرافی ها

کدام بانک ها بیشترین سود را می دهند؟

بخش خصوصی منتظر اجرای کامل قانون بهبود محیط کسب‌وکار

پارلمان اسپانیا دارای بیشترین سهم زنان در اروپا

آخرین نرخ انواع سکه و طلا در بازار

همراه‌بانک توسعه تعاون بروزرسانی شد

گواهی سپرده طلای آب شده عرضه می‌شود

ضعف تحلیل و رفتار هیجانی، دلایل زیان بورسی

خروج از دایره زیان، بیمه میهن به سود رسید

رشد تولید بیمه‌های اموال در بیمه دانا

تلاش بیمه معلم برای کاهش بار مالی مالکان خودرو

تعیین زمان پرداخت سود « بیمه پارسیان»

کاهش معاملات اوراق تسه

دستورالعمل پرداخت مالیات پزشکان ابلاغ شد

عقب نشینی 854 واحدی شاخص بورس

حساسیت‌های اقتصادی اجرای یک طرح مالیاتی

بازار سهام در چه حد می‌تواند رشد داشته باشد؟

قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ اصلاح شد

گرانفروشی ۴ خودروساز به تعزیرات حکومتی گزارش شد

قرارداد آتی و آپشن نفت در بورس انرژی فعال شود

در روزهای پایانی سال ۹۷ صورت گرفت:

رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان

۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱/۲۸کد خبر: 274450
ایستانیوز:مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماس ها پاسخ دادند و  این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵  درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعه ای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راه های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ می دهد.
این گزارش می افزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماس ها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساخت های پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاری های مناسب این شرکت، همکاری های بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *