RSS
امروز یکشنبه ، ۳۰ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تقسیم سود ۵۰ ریالی بیمه دی برای هر سهم

تشریح عوامل رشد سودآوری بیمه دی

بیمه کوثر با ارزش هر سهم ۶۵۸۳ریال وارد مجمع می‌شود

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب خیابان مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی

سککوک، پلتفرمی کارآمد برای توسعه فضای کسب و کار

آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده بانک اقتصادنوین

۳ شرط بانک مرکزی برای برگزاری مجمع بانک صادرات

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

نوسان نرخ دلار در کانال ۱۱ هزار تومانی

وصول و بررسی صورتهای مالی و گزارش حسابرس، شرط برگزاری مجامع بانکی

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۹۵ هزار تومان رسید

افت ۳۵۳ واحدی شاخص بورس تهران

عرضه صکوک رهنی ۳ هزار میلیارد ریالی ایران خودرو

بیمه سرمد در جبران خسارات آتش‌سوزی میدان حسن آباد پیش قدم شد

مدیریت کارآمد سندیکا تعامل صنعت بیمه با سه قوه را تقویت می‌کند

ارائه تازه ترین دستاوردهای بیمه سامان در الکامپ ۹۸

چرا چک‌های صیاد هم مشکلی از مردم حل نکرد؟

واکنش بازارهای مالی به توقیف نفتکش انگلیسی

چه عواملی رشد اقتصاد چین را کاهش داد؟

درهای باز بورس انرژی بر روی خبرنگاران و اصحاب رسانه

رشد ۱۸.۹هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وسپه»

درگاه الکترونیکی سهامداران (دارا) رونمایی شد

کتاب بیمه‌های حمل کالا منتشر شد

سرمایه "وخاور" به ۱۰ هزار میلیارد می‌رسد

افزایش سود هر سهم "غاذر" چشمگیر بود

چند درصد از مردم ایران عشق استوری هستند؟

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱/۲۶کد خبر: ۲۷۴۳۱۴
ایستانیوز:تلگرام، اینستاگرام و واتس‌آپ سه اپلیکیشنی هستند که بیشترین میزان عضویت را در میان ایرانیان دارند و در مقابل پیام‌رسان سروش کمترین میزان عضویت را در اختیار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی گروه افکارسنجی این پژوهشگاه که بهمن ۱۳۹۷ در کل کشور در خصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی و به صورت تلفنی انجام شده، نشان می­‌دهد تلگرام با ۶۰.۳ درصد در صدر، پس از آن اینستاگرام با ۳۹.۳ درصد و واتس‌اپ با ۲۷.۸ درصد بیشترین میزان عضویت در میان پاسخگویان را به خود اختصاص داده‌اند. در بین پیام‌رسان‌های داخلی نیز عضویت در پیام­‌رسان سروش ۷.۷ درصد بوده است.
 
براساس این نظرسنجی بیش از نیمی از پاسخگویان (۵۴.۱ درصد) ارتباط با دوستان و آشنایان را از موارد استفاده از اینستاگرام عنوان کرده‌اند. بعد از آن، تماشای کلیپ‌ها (۴۰.۹ درصد)، پیگیری اخبار ( ۳۱.۲ درصد)، از دیگر موارد استفاده اینستاگرام مطرح شده است.
 
همچنین ۴۳.۲ درصد از پاسخگویان گفته‌­اند صفحه هنرمندان (بازیگران و خواننده‌­ها) را در اینستاگرام دنبال می­‌کنند. دنبال کردن صفحه ورزشکاران با حدود ۲۳ درصد، شخصیت‌­های علمی با ۱۱.۳ درصد، در رده­‌های بعدی پیگیری پاسخگویان قرار دارد.
 
در خصوص جذابیت دیگر قابلیت­‌های اینستاگرام؛ استوری گذاشتن با ۳۳.۷ درصد، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست دیگران  (۳۲.۴ درصد) و به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم یا متن (پست گذاشتن) با ۳۰.۸ درصد از جمله سه قابلیت جذاب و پرطرفدار اینستاگرام در بین پاسخگویان است.
 
همچنین اکثریت پاسخگویان (۷۵.۳درصد) گفته‌­اند صفحه شخصی اینستاگرام­‌شان محدودیت دارد. در مقابل ۳۴.۷ درصد صفحه­‌شان در اینستاگرام عمومی است.
 
۶۴.۴ درصد پاسخگویانی  نیز که عضو اینستاگرام هستند پست­‌هایی که در صفحه شخصی­ اینستاگرام خود می­‌گذارند با موضوع عکس و رویدادهای شخصی و خانوادگی است.
 
برپایه نظرسنجی گروه افکارسنجی پژوهشگاه، شهروندان ایرانی برای پیگیری اخبار (شامل ورزشی، حوادث، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین‌الملل) بیشتر به رادیو و تلویزیون ایران مراجعه می‌کنند، و بعد از آن شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع کسب خبر قرار دارند. اخبار اقتصادی (۴۰.۴درصد) و اخبار سیاسی (۳۹.۴ درصد) نیز مهم‌ترین موضوعات خبری نزد افکار عمومی ایرانیان در شرایط کنونی است.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *