RSS
امروز سه شنبه ، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

برندگان جوایز رقابت‌های لیگ نوین مشخص شدند

ترمز «خلق پول» در بانک ها کشیده شد

توضیح رییس مرکز آمار درباره مفهوم تورم

شرط افزایش سقف وام مسکن

بانک صادرات املاک مازاد خود را فروخت

اعضای هیات رییسه اتاق تهران انتخاب شدند

استمرار ساماندهی تعاونی‌های اعتبار ادغامی غیربانکی

دیدار رئیس کل بانک مرکزی با نخست وزیر عراق

تامین مالی دو هزار بنگاه اقتصادی با تسهیلات بانک ملی

نماینده دولت در هیات نمایندگان اتاق تهران معرفی شد

پاکستان به دنبال بانک‌های ثالث برای افزایش تجارت با ایران

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید

افت ۵۳ واحدی شاخص کل بورس تهران

الزام ۵۰ شرکت دولتی به انجام حسابرسی عملیاتی+فهرست شرکت‌ها

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه «فاینکس ٢٠١۹»

بانک کونلون چین به همکاری با ایران ادامه می‌دهد؟

ایران و پاکستان؛ آیا تجارت ۵ میلیارد دلاری محقق می‌شود؟

۳راهکاربرای جبران خسارت سیل

بانک گردشگری حامی جشنواره تئاتر کشور شد

ارائه تسهیلات ویژه بانک شهر به دانشجویان و اساتید در نمایشگاه کتاب پایتخت

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در مازندران، گلستان و سمنان

مشارک کارکنان بیمه پارسیان در کمپین کمک به هموطنان سیل زده

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌های تعاونی آهنکاران و پروفیل سازان

پرداخت ۹۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بانک توسعه تعاون

رویداد ارائه به سرمایه‌گذار (TrigUp Day) توسط شتابدهنده تریگ‌آپ

چند درصد از مردم ایران عشق استوری هستند؟

۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱/۲۶کد خبر: ۲۷۴۳۱۴
ایستانیوز:تلگرام، اینستاگرام و واتس‌آپ سه اپلیکیشنی هستند که بیشترین میزان عضویت را در میان ایرانیان دارند و در مقابل پیام‌رسان سروش کمترین میزان عضویت را در اختیار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی گروه افکارسنجی این پژوهشگاه که بهمن ۱۳۹۷ در کل کشور در خصوص عضویت در شبکه‌های اجتماعی و به صورت تلفنی انجام شده، نشان می­‌دهد تلگرام با ۶۰.۳ درصد در صدر، پس از آن اینستاگرام با ۳۹.۳ درصد و واتس‌اپ با ۲۷.۸ درصد بیشترین میزان عضویت در میان پاسخگویان را به خود اختصاص داده‌اند. در بین پیام‌رسان‌های داخلی نیز عضویت در پیام­‌رسان سروش ۷.۷ درصد بوده است.
 
براساس این نظرسنجی بیش از نیمی از پاسخگویان (۵۴.۱ درصد) ارتباط با دوستان و آشنایان را از موارد استفاده از اینستاگرام عنوان کرده‌اند. بعد از آن، تماشای کلیپ‌ها (۴۰.۹ درصد)، پیگیری اخبار ( ۳۱.۲ درصد)، از دیگر موارد استفاده اینستاگرام مطرح شده است.
 
همچنین ۴۳.۲ درصد از پاسخگویان گفته‌­اند صفحه هنرمندان (بازیگران و خواننده‌­ها) را در اینستاگرام دنبال می­‌کنند. دنبال کردن صفحه ورزشکاران با حدود ۲۳ درصد، شخصیت‌­های علمی با ۱۱.۳ درصد، در رده­‌های بعدی پیگیری پاسخگویان قرار دارد.
 
در خصوص جذابیت دیگر قابلیت­‌های اینستاگرام؛ استوری گذاشتن با ۳۳.۷ درصد، لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پست دیگران  (۳۲.۴ درصد) و به اشتراک گذاشتن عکس، فیلم یا متن (پست گذاشتن) با ۳۰.۸ درصد از جمله سه قابلیت جذاب و پرطرفدار اینستاگرام در بین پاسخگویان است.
 
همچنین اکثریت پاسخگویان (۷۵.۳درصد) گفته‌­اند صفحه شخصی اینستاگرام­‌شان محدودیت دارد. در مقابل ۳۴.۷ درصد صفحه­‌شان در اینستاگرام عمومی است.
 
۶۴.۴ درصد پاسخگویانی  نیز که عضو اینستاگرام هستند پست­‌هایی که در صفحه شخصی­ اینستاگرام خود می­‌گذارند با موضوع عکس و رویدادهای شخصی و خانوادگی است.
 
برپایه نظرسنجی گروه افکارسنجی پژوهشگاه، شهروندان ایرانی برای پیگیری اخبار (شامل ورزشی، حوادث، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و بین‌الملل) بیشتر به رادیو و تلویزیون ایران مراجعه می‌کنند، و بعد از آن شبکه‌های اجتماعی به عنوان منبع کسب خبر قرار دارند. اخبار اقتصادی (۴۰.۴درصد) و اخبار سیاسی (۳۹.۴ درصد) نیز مهم‌ترین موضوعات خبری نزد افکار عمومی ایرانیان در شرایط کنونی است.
 



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *