RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دلیل افزایش عجیب قیمت طلا مشخص شد

بیمه آتش سوزی را با تخفیف ۴۵ درصدی از بیمه ملت بخرید

افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

روز سرنوشت‌ساز بیت کوین

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

مدیرعامل پست‌بانک‌ در آئین تجلیل از جانبازان:

بانک‌ها در جنگ اقتصادی، مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند

۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱/۲۵کد خبر: 274270
ایستانیوز:مدیرعامل پست بانک در آئین تجلیل از کارکنان جانباز این بانک گفت: کشور ما درحال حاضر درگیر جنگ اقتصادی است و در این شرایط بانک‌ها مسئولیت سنگین و مهمی بردوش دارند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، شیری ضمن ابراز همدری با هموطنان سیل زده و تبریک اعیاد شعبان افزود: جانبازان برای حفظ امنیت کشور و دفاع از ارزش‌ها، جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند و زبان ما برای تقدیر از این رشادت‌ها قاصر است.
 
وی تصریح کرد: روحیه ایثارگری مردم، کشور ما را در شرایط کنونی قرارداده و اگر این روحیه نبود درحال حاضر از استقلال و امنیت کشور بی‌بهره بودیم. مدیر عامل پست بانک ایران تاکید کرد: جانبازان و ایثارگران همانگونه که در جبهه ها برای جانفشانی مسابقه می‌دادند در شرایط جنگ اقتصادی نیز پیشگام بوده و در ترویج روحیه مسئولیت‌پذیری و تلاش در بین همکاران همواره کوشا هستند.
 
شیری خاطرنشان کرد: اینکه چند سال است مقام معظم رهبری شعار سال را از مسائل اقتصادی انتخاب می‌نماید، نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد در خنثی‌کردن توطئه های دشمنان است و چون بانک‌ها در بطن جنگ اقتصادی هستند مسئولیت ما نیز در این شرایط حساس و سرنوشت‌ساز است.
 
وی روند رونق و پیشرفت پست بانک ایران را بسیار مطلوب و چشمگیر دانست و افزود: عامل اصلی پیشرفت و رونق روزافزون این بانک سرمایه انسانی توانمند و پرتلاش آن است. وی بر لزوم طراحی و تعیین اهداف بانک در شاخص‌های؛ منابع، مطالبات، بانکداری الکترونیک و بهره‌وری شعب تاکید کرد و گفت: برای برنامه‌ریزی و موفقیت برنامه های بانک نیازمند همفکری تمام همکاران به ویژه ایثارگران هستیم و چون ایثارگران برای پیشرفت کشور هزینه داده‌ و احساس مسئولیت بیشتری در این زمینه دارند.
 
مدیرعامل پست بانک ایران، وظایف امور ایثارگران را با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: نظارت بر بخشنامه‌ها و ضوابط مربوط به ایثارگران، هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با موضوع، رعایت شان و جایگاه ایثارگران و انعکاس انتظارات و نظرهای آنان به مدیران ارشد بانک باید به طور جدی توسط امور ایثارگران بانک پیگیری و اجراء شود.
 
همچنین اسدگرامی مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده درحوزه ایثارگران گفت: روز جانباز، روز بزرگی است و وظیفه همه ما است که قدردان ایثارگری و رشادت‌های جانبازان باشیم زیرا امنیت و آسایش مدیون شهداء، جانبازان و ایثارگران است و اینها در همه زمینه‌ها به ویژه در کمک‌رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر پیشقدم شدند.
 
گفتنی است، در این نشست تعدادی از مدیران بانک و جانبازان حاضر درجلسه دیدگاه‌های خود را مطرح و در پایان نیز دکتر شیری از جانبازان بانک تقدیر به عمل آورد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *