RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

به همراه رونمایی ازلوگو مطرح شد

هدفگذاری فروش۱۰ هزارمیلیارد ریالی تجارت‌نو

۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۱/۲۴کد خبر: 273240
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه تجارت نو گفت : در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به هدف های تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تادرکنار دیگر برنامه های توسعه ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها،مهمترین آن که تحقق فروش ۱۰هزارمیلیاردریالی درانواع رشته های بیمه ای برای سال جدید است، محقق شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دراین نشست که بهانه دیدارنوروزی نیزبود، مدیرعامل بیمه تجارت‌نو با تبریک سال جدید، ضمن ابرازتاسف ازوقوع سیل های اخیر که خسارت های مالی و جانی زیادی برای برخی ازهموطنانمان درپی داشت از کلیه مدیران ارشد، پرسنل شعب استان های سیل زده و ارزیابان خسارت به دلیل استقرار و ارزیابی خسارت درکمترین زمان ممکن تشکر کرد. نیما نوراللهی، سناریوهای تدوین شده برای روزهای پیش رو مجموعه تحت مدیریت خود را رشد توسعه کمی و کیفی در کلیه رشته های بیمه ای با هدف افزایش درآمداعلام کرد. وی خطاب به حضار تاکید داشت: در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعت هایمان را برای رسیدن به هدف های تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تادرکنار دیگر برنامه های توسعه ای ابلاغی به شعب و نمایندگی‌ها،مهمترین آن که تحقق فروش ۱۰هزارمیلیاردریالی درانواع رشته های بیمه ای برای سال جدید است، محقق شود. سکاندارتجارت‌نودربخش دیگری از صحبت‌های خود ر‌عایت زنجیره اخلاق سازمانی را از اصول رفتاری بیمه تجارت‌نو عنوان کرده و گفت : برای کسب موفقیت بسیار ضروری است که ضابطه مند و مسئولیت پذیر بود، ضابطه مندی قانونمندی را به دنبال داردکه درماحصل آن پیش بینی پذیری ممکن می‌شود، ماحصل پیش بینی پذیری اعتماد آفرینی است. پس از طی این مسیر در آخرین حلقه طلایی موفقیت که در اینجا امکان راستی آزمایی واعتماد از سوی بیمه گذاران و عمل به وعده ها و حفظ منافع تمامی سهامداران از سوی مجموعه ما است، به دست می آید. ” بیمه تجارت نو توانمندی و تعهد می فروشد و خریدار این تعهد باید به مجموعه اعتماد کند”؛ نوراللهی با اشاره به این مهم افزود: برای سال ۹۸رقم فروش بر اساس توانمندی و پتانسیل استان‌ها مصوب شده که به زودی ابلاغ می شود، ازآنجا که باید به جایگاه واقعی خود درصنعت بیمه برسیم به جد عملکرد شعب استان ها و ستاد در اجرای این برنامه ها رصدو ارزیابی خواهد شد. اتکا به بیمه اتکایی نوراللهی در محور دیگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارت های سیل اخیر اشاره داشته و گفت: برخی افراد که جز سیاه‌ نمایی کار دیگری ندارند با شایعه پراکنی های گسترده مبلغ خسارت پرداختی از سوی تجارت‌نو را ارقام دور از ذهنی اعلام کرده اند درحالی که با توجه به قرارداد بیمه اتکایی شرکت درصدی از خسارت برآورد شده را پرداخت می کند که این مهم درحال انجام است. تشریح بایدها و نبایدهای “بنو“ رعایت بایدها و نبایدها در سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی، بخش مهم صحبت‌های مدیر عامل درجمع خانواده جوان تجارت‌نو بود که وی به تفسیر الزامات رفتار سازمانی پرداخت. نوراللهی بایدها را در این سه حوزه به ترتیب دانستن، نظم وتوجه تقسیم کرده و تاکید داشت: توجه به ذی نفعان که سهامداران خرد وکلان دریک سوو بیمه گذاران و بیمه شوندگان دیگرسوهستند اصلی ترین هدف سازمانی تجارت‌نو است، باید پاسخگوی ذره ای تعلل و سستی که موجب ضررسهامداران می شود، باشیم. وی توفیق خدمت به اقشار جامعه را خوش شانسی فعالان صنعت بیمه قلمدادکرده و افزود: امروزدرمجموعه تجارت‌نوارائه خدمات بیمه ای به مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) موضوعی اعتقادی است.این قرارداد مطمئنا برای شرکت برکت خواهد داشت. ثمره پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم موفقیت مالی وعزت برای مجموعه است، همچنین درخصوص بایدها درحوزه سازمانی، ضروری است به شبکه فروش که به نوعی خط مقدم این شرکت محسوب می‌شود، توجه خاصی کرد. تنبلی، آزارو اذیت وبی‌تفاوتی، نبایدهای سه حوزه فردی ،مدیریتی وسازمانی بود که مدیرعامل تجارت‌نو خواستاردوری جستن کلیه پرسنل ازاین صفات منفی رفتارسازمانی شد. سکاندار”بنو” توانمد سازی شبکه فروش با توسعه کمی و کیفی، استفاده بهینه تر از ظرفیت سهامداران بزرگ و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه کارکنان و نمایندگان را از جمله برنامه های مهم مجموعه برشمرده و از معاونان و مدیران مربوطه خواستار پرداخت جدی به آنها شد. زنجیره برنامه های ۹۸ در این نشست همچنین مشاورمدیرعامل در امور منابع انسانی نکاتی را درخصوص رفتار سازمانی با محوریت صدق و راستی برای مدعوین تشریح کرده و در ادامه قائم مقام ، معاون توسعه بازارو شبکه فروش و معاون فنی اموال، درحوزه مدیریتی خود ضمن ارائه گزارش کاری سال ۹۷به برنامه های مصوب شده سال جدید نیزاشاره داشتند. رشد ۵۰درصدی نیروی انسانی درشعب ، افزایش دانش بیمه‌ای پرسنل با برگزاری کلاس های آموزشی، جذب نیروهای جدید از طریق آزمون، توسعه مشتریان و بازارهای هدف، تقویت برندتجارت‌نو، افزایش پرداخت کارمزد به شبکه فروش، تفویض اختیار به شعب و نمایندگان و بررسی توجیه اقتصادی شعب از جمله نکات مهم سخنرانان مذکور دراین همایش بود. پس از ایراد موضوعات مهم،همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی وشعب با رونمایی از لوگو جدید و منشوراخلاقی درحضورخانواده تجارت نو و گرفتن عکس یادگاری پایان یافت.

 


خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه تجارت نو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *