RSS
امروز دوشنبه ، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید

افت ۵۳ واحدی شاخص کل بورس تهران

الزام ۵۰ شرکت دولتی به انجام حسابرسی عملیاتی+فهرست شرکت‌ها

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه «فاینکس ٢٠١۹»

بانک کونلون چین به همکاری با ایران ادامه می‌دهد؟

ایران و پاکستان؛ آیا تجارت ۵ میلیارد دلاری محقق می‌شود؟

۳راهکاربرای جبران خسارت سیل

بانک گردشگری حامی جشنواره تئاتر کشور شد

ارائه تسهیلات ویژه بانک شهر به دانشجویان و اساتید در نمایشگاه کتاب پایتخت

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در مازندران، گلستان و سمنان

مشارک کارکنان بیمه پارسیان در کمپین کمک به هموطنان سیل زده

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌های تعاونی آهنکاران و پروفیل سازان

پرداخت ۹۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بانک توسعه تعاون

رویداد ارائه به سرمایه‌گذار (TrigUp Day) توسط شتابدهنده تریگ‌آپ

اولویت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه

کاهش ۱۷ درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن

افزایش سرعت فروش اموال منجمد بانک‌ها

اجرای عملیات بازار باز

نسخ قدیمی همراه بانک ملی غیرفعال می‌شوند

تسهیل خدمات بانکی با نت بانک شرکتی

حداقل حقوق ۱.۵میلیون تومان تعیین شد

علامت نخست از تورم سال ۹۸

حضور بانک پارسیان در فاینکس ۲۰۱۹

کمک بانک رفاه به بیمارستان لبافی نژاد

سرمایه گذاری خطر پذیر باید ۳۰ درصد بازار را دربرگیرد

در ارزیابی سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی

بانک ملی سطح یک شاخص رضایتمندی را بدست آورد

۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱/۲۴کد خبر: 273220
ایستانیوز:بانک ملی ایران در ارزیابی سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی در سطح «یک» قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در نامه ای به مدیرعامل این بانک با اشاره به اجرای مفاده ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مصوب ۱۳۸۸ مجلس شورای اسلامی و دستورالعمل اجرایی قانون مزبور (موضوع سنجش میزان رضایتمندی از دستگاه های اجرایی)، اعلام کرد که این بانک توانسته در بالاترین سطح میزان رضایتمندی قرار بگیرد.
امتیاز تعلق گرفته به بانک ملی ایران در این ارزیابی ۹۷ از ۱۰۰ است. اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مراجعه کنندگان یا مشتریان، نظرسنجی از مراجعه کنندگان یا مشتریان، رسیدگی به شکایات مراجعه کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تکریم ارباب رجوع شاخص هایی بودند که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفتند.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *