RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

برنامه های اتی بیمه آرمان تشرح شد

افزایش تنوع بیمه ای "بیمه آرمان "

۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱/۱۸کد خبر: 272987
ایستانیوز:مدیر عامل بیمه آرمان در تشریح برنامه های اتی بیمه آرمان از تجدید ساختار در شرکت بیمه متبوعش خبر داد و در ادامه گفت: در برنامه های میان مدت و بلند مدت تنوع رشته های بیمه ای و توسعه فروش انفرادی را در دستور کار قرار داده ایم.
جریانی که بیمه ارمان را به زیان رساند از زلزله کرمانشاه آغاز شداما زلزله کرمانشاه درس بزرگی به بیمه آرمان داد که اگر بیمه گر یا بیمه گران اتکایی قوی نداشته باشد خودش باید بخش بزرگی از خسارت را برعهده بگیرد.
 
کامبیز پیکارجو مدیرعامل بیمه آرمان اعلام کرد:بیمه مرکزی و شرکت بیمه اتکایی امین  اعلام کردند که آمادگی دارند سهم خود را به صورت علی الحساب جهت تسریع در پرداخت خسارت مناطق سیل زده پرداخت کنند.
 
مدیر عامل بیمه آرمان از برآورد خسارت ۱۴ تا ۱۵ میلیارد تومانی بیمه جامع آتش سوزی شهر گنبد خبر داد و گفت: این پوشش شامل ۳۲هزار واحد مسکونی بوده که بازدید شده و در مرحله تشکیل پرونده خسارت قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: تعهدات این قرارداد شامل ۱۰میلیون تومان برای بنا و شش میلیون تومان برای اثاثیه است.
 
به گفته وی این قرارداد دارای پوشش اتکایی مناسبی بوده و تقریبا ۹۰درصد این قرارداد شامل ۵۰درصد صندوق تحریم، ۲۰درصد بیمه مرکزی ،۲درصد بیمه اتکایی امین و ۲۳ درصد سایر بیمه ها می باشد.
 
مدیر عامل شرکت بیمه آرمان با بیان اینکه حادثه اخیر سیل به بیمه گران این گوشزد را کرد در نرخ بلایای طبیعی خود تجدیدنظر کنند، گفت: در قرارداد اخیر بیمه ارمان به دلیل اخذ بیمه گران اتکائی مناسب این آزمون را به خوبی پشت سر گذاشته است.
 
پیکارجو در پاسخ به سوالی در مورد زیان بیمه ارمان با انعقاد برخی قراردادهای در دوره مدیریت قبلی اذعان داشت: من به گونه ای دیگر بدین موضوع نگاه می کنم و معتقدم بیمه ارمان از قرادادهائی مانند کرمانشاه درس بزرگی گرفت درسی که نشان داد باید در حوزه اتکائی با دقت و وسواس بیشتری عمل کند در این راستا در قرارداد سیل اخیر توانست با اخذ پوشش های اتکائی مناسب ،پرداخت خسارت سیل زدگان را وارد فاز عملیاتی کند.
 
پیکارجو از طراحی برنامه سه ساله بیمه آرمان خبرداد و گفت: طبق این برنامه ۴۰میلیارد تومان زیان انباشته بیمه آرمان طی سه سال جبران خواهد شد.
 
مدیرعامل بیمه آرمان معتقد است زیان انباشته این شرکت بیمه ای که در سالهای گذشته پدید آمده است طی یک برنامه مدون و کارشناسی شده طی سه سال رفع خواهد شد
 
وی در تشریح برنامه های اتی بیمه آرمان از تجدید ساختار  در شرکت بیمه متبوعش خبر داد و در ادامه ایستانیوز گفت: در برنامه های میان مدت و بلند مدت تنوع رشته های بیمه ای و توسعه فروش انفرادی را در دستور کار قرار داده ایم.
 
 مدیر عامل بیمه آرمان  همچنین توسعه واحد آرندی  و data mining را از دیگر برنامه های این شرکت بیمه ای دانست و گفت:بیمه ارمان در نظر دارد ضمن توسعه فروش انفرادی ، در روشها و استراتزی های فروش تغییر ایجاد کند.
 
 
وی در ادامه  در تشریح زیان ده بودن عملیات بیمه ای ارمان اذعان داشت:جریانی که بیمه ارمان را به زیان رساند از زلزله کرمانشاه آغاز شداما همان طور که عنوان شد زلزله کرمانشاه درس بزرگی به بیمه آرمان داد که اگر بیمه گر یا بیمه گران اتکایی قوی نداشته باشد خودش باید بخش بزرگی از خسارت را برعهده بگیرد.
 
 وی با بیان اینکه سرمایه بیمه آرمان، 150میلیارد تومان شده است و منتظر تائید آن از سوی بیمه مرکزی هستیم.
 
پیکارجو در خصوص صدور بیمه شخص ثالث توسط بیمه آرمان نیز گفت:  کلیه الزامات قانونی اجرا شده است یعنی هم توانگری و هم افزایش سرمایه و منتظر ابلاغ رسمی بیمه مرکزی هستیم .
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه آرمان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *