RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

طرح مهر دانا چگونه به ثمر نشست؟

۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۱/۱۸کد خبر: 272982
ایستانیوز:بیمه دانا اواخر سال گذشته با طراحی و اجرای طرح "مهر دانا" در سراسر کشور کوشید تا ضمن برقراری پیوند دوباره بین نظام بیمه و بانکداری اسلامی در کشور، نسبت به تامین مالی بیمه‌نامه‌های مورد نیاز مردم اقدام کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،یکی از دغدغه‌های همیشگی بخش قابل توجهی از مردم جامعه، تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث و بدنه خودرو بوده و هست. هر چند طبق قانون داشتن بیمه شخص ثالث برای دارندگان خودرو الزامی است، با این حال هنوز تعداد زیادی از رانندگان خودرو در سراسر کشور به دلیل نداشتن تمکن مالی مناسب ، از داشتن بیمه‌نامه شخص ثالث محروم هستند که همین مساله باعث بروز مشکلات عدیده‌ای برای این افراد شده است.
بیمه دانا با توجه به این دغدغه و مشکل مردم، اواخر سال گذشته با همت دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا، طرحی را عملیاتی کرد که به "مهر دانا"مشهور شد.
طبق این طرح که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهرایران منعقد شده، متقاضیان می‌توانند به دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و بدون نیاز به مراجعه به بانک، با دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش‌سوزی مورد نیاز خود را تهیه کنند.
روابط عمومی بیمه دانا با توجه به وظیفه و رسالت خطیر خود در اطلاع‌رسانی و با هدف گسترش و توسعه فرهنگ بیمه در کشور، همزمان با عملیاتی شدن این طرح از سال گذشته و همسو با شبکه فروش شرکت کوشید در جهت آشنایی بیشتر مردم با فواید و مزایای طرح "مهر دانا" اقدام به معرفی این طرح در سراسر کشورکند.
این مدیریت با انجام تبلیغات محیطی و نصب بیلبوردهای شهری، به ویژه در محورهای مواصلاتی، انتشار بیش از 1000 خبر و بازتاب خبری در رسانه‌های مکتوب و فعال در فضای مجازی و نیز انجام تبلیغات در خبرگزاری‌های رسمی و روزنامه‌های پرتیراژ کشور تلاش کرد در جهت آشنا شدن بیشتر مردم با "طرح دانا" گام‌های موثری بردارد.
خوشبختانه با به ثمر نشستن تلاش‌های جمعی کارکنان بیمه دانا، از اواخر سال گذشته تاکنون، بخش قابل توجهی از مخاطبان با "مهر دانا" آشنا شده و با مراجعه به دفاتر نمایندگی این شرکت در سراسر کشور خواستار بهره‌مندی از مزایای آن شده‌اند.
در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کشور بویژه در محورهای مواصلاتی و شریان‌های حیاتی عبور و مرور، تابلوها و بیلبوردهای طرح مهردانا به وضوح دیده می‌شود که مصداق بارز آن، استقبال قابل ملاحظه سازمان‌ها ، نهادها و شرکت‌های بزرگ از این طرح است.
هدف و رویکرد بیمه دانا در سال 1398، تلاش مضاعف برای توسعه فرهنگ بیمه و ارائه بهترین خدمات و تسهیلات به بیمه‌گذاران بویژه از طریق طرح سراسری " مهر دانا" است تا آن بخش از مردم که توانایی تهیه نقدی بیمه نامه‌های مورد نیاز خود را ندارند، بتوانند از این طریق نسبت به خرید آن اقدام کنند.
«"مهردانا" اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است.»

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *