RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

حضور شیری مدیرعامل پست بانک ایران در مناطق سیل زده

۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱/۱۷کد خبر: 272922
ایستانیوز:شیری مدیرعامل پست بانک ایران به منظور هماهنگی بیشتر در راستای کمک رسانی به سیل زدگان استان لرستان، بعدازظهر پنحشنبه ۱۵فروردین در این استان حضور یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی در بدو ورود به خرم آباد، جلسه هماهنگی برای کمک به سیل زدگان استان لرستان با مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت شعب استان لرستان برگزار و ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه آنان گفت: خوشبختانه مجموعه کارکنان بانک و کارگزاران باجه ها درسراسر کشور با همدلی و حس خوب خود برای کمک به هموطنان سیل زده پیشگان شده و مشارکت بی نظیری داشته اند.
 
شیری تصریح کرد: مجموعه پست بانک ایران تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات بانکی درسطح مناطق سیل زده بکار بسته و تا عادی شدن شرایط این مهم را ادامه می دهد.
 
وی با ابراز خرسندی از راه اندازی مجدد خدمات پست بانک شهرستان پلدختر و بسیاری از باجه های بانکی این شهرستان و فعال شدن دستگاه خودپرداز این شعبه گفت: با تلاش همکاران زحمتکش درحال حاضر این شعبه و باجه های روستایی تابعه آن آماده ارائه خدمات بانکی به هموطنان این شهرستان است و تلاش می کنیم بسترهای بانکداری الکترونیکی و خدمات آن را هرچه سریعتر به حالت عادی و قبلی برگردانیم.
 
مدیرعامل پست بانک ایران در ادامه ضمن تقدیر از تمامی کارکنان و کارگزاران بانک که در امر کمک رسانی به سیل زدگان مشارکت داشته اند تاکید کرد: این بانک تمامی اقدامات و تمهیدات لازم را برای مشارکت و همکاری هرچه بیشتر با سازمان های مسئول به ویژه جمعیت هلال احمر انجام داده و درحال حاضر شماره حساب ۹۹۹۹۹متصل به شماره کارت   6277607000006333 به نام جمعیت هلال احمر نزد این بانک آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان در سراسر است.
 
شیری افزود: هموطنان می توانند کمک های نقدی خود را ازطریق دستگاه های خودپرداز کلیه بانک ها، درگاه های اینترنتی، اپلیکیشن های پرداخت و سایر درگاه های پرداخت الکترونیکی به شماره کارت اعلام شده منتقل نموده و یا با مراجعه به شعب و باجه های این بانک در سراسر کشور به حساب مذکور واریز نمایند.
 
وی با تاکید بر کمک به رونق تولید در کشور و تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جاری افزود: از ملت شریف ایران به ویژه کارکنان و کارگزاران پست بانک‌ایران درخواست دارم همه با هم و با حس خوب در پویش کمک به سیل زدگان مشارکت حداکثری نموده و تلاش خود را برای بهبود وضعیت خدمت رسانی و زندگی در مناطق سیل زده بکار بسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نورزیم.
 
شیری اضافه کرد: کارکنان و کارگزاران این بانک در سراسر کشور به صورت مستمر کمک های نقدی خود را جمع آوری و دراختیار مدیریت های شعب مناطق سیل زده قرار می دهند تا در اسرع وقت اقلام موردنیاز را تهیه و ازطریق سازمان های ذیربط دراختیار آسیب دیدگان قرار دهند.
 
وی درپایان تصریح کرد: پایگاه های بسیج این بانک در مدیریت های شعب سراسر کشور نیز آماده جمع آوری کمک های کارکنان و دیگر اقشار جامعه هستند تا بتوانند در این امر خداپسندانه و نوع دوستانه بیش از پیش سهیم باشند.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:پست بانک
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *