RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸کد خبر: 272782
ایستانیوز:نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی در واپسین روزهای اسفند ماه به میزبانی بانک سرمایه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در واپسین روزهای اسفند ماه سال 97، نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی با حضور محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران و اعضای کارگروه مذکور، روز یکشنبه مورخ 26 اسفند ماه در محل ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه اهداف کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی توسط دبیر کارگروه، به شرح زیر قرائت شد:
 
    افزایش سواد مالی عموم اعضای جامعه با همکاری رسانه های جمعی
    افزایش سواد رسانه ای اقتصادی عموم مردم با هدف مصونیت بخشی به جامعه در برابر شایعات و اخبار مدیریت شده از سوی اتاق های فکر عملیات روانی در حوزه اقتصادی
    افزایش توان مخاطب برای تجزیه و تحلیل تبلیغات تجاری
    افزایش سواد رسانه ای مسئولین برای ارتباط سالم، مفید و موثر از طریق رسانه های جمعی با عموم مردم
    افزایش سواد رسانه ای اصحاب رسانه برای بالا بردن قدرت دروازه بانی ایشان در حوزه خبر و پیام های اقتصادی
    آسیب شناسی برند ایرانی در سطح جهان و ارائه راهکار برای افزایش جایگاه برند ایرانی در سطح جهان
    گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با همکاری رسانه های جمعی
    شبکه سازی فعالان حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد با هدف هم افزایی و همکاری شبکه ای
    شناسایی و حمایت معنوی از پژوهش های راهبردی در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
    برنامه ریزی برای آموزش مخاطبین هدف در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
 
در ادامه جلسه مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در سخنانی چشم انداز فعالیت ها و اقدامات کارگروه را ترسیم نمود و سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه های برندسازی و برنامه ریزی آموزش مخاطبان به منظور افزایش سواد رسانه ای و اقتصاد بیان نمودند.
 
شایان ذکر است پیش از این مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران به منظور نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده انجمن، طی احکامی دبیران کارگروه های تخصصی این انجمن را به مدت یکسال منصوب کرده بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *