RSS
امروز پنج شنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

نمایشگاه ابزار توسعه و معرفی بازار سرمایه

تعمیق ابزار ها در دستور کار پیشکسوتان

امسال، پر باری عرضه های اولیه داریم

طرح طراوت دو بخش عرضه و تقاضا را مورد حمایت قرار می دهد

رمز گذشتن از تحریم ها، وحدت و انسجام عملکردی است

برگزاری سه کارگاه آموزشی بیمه در سومین روز نمایشگاه

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی به طرح مهر دانا پیوست

افتتاح شعبه جدید بیمه پارسیان در پایانه بیهقی

بانک ملی با استراتژی مدون به سوی اهداف بلند مدت حرکت می کند

آمادگی ایران برای جذب ۵۰ میلیارد دلار سرمایه خارجی

بسته جدید رونق مسکن هفته آینده رونمایی می‌‍شود

تدوین سیاست‌های جدید سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه

تسهیلات بانک توسعه تعاون به ۱۲۵۰۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت

تصویب کلیات ترکیب قراردادهای صلح و وکالت در کمیته فقهی بورس

متوسط نرخ تورم ۸.۲درصد شد

تکمیل و اخذ اطلاعات شناسه شهاب توسط بانک‌ها

پایان پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۶

احتمال تورم‌زا بودن کاهش سپرده قانونی

بازار ارز از چه مسائلی تاثیر می‌گیرد؟

حذف دفترچه‌ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی

فرصت‌های کسب و کار با حضور فین تک‌ها

پیش‌بینی‌ها از رشد اقتصادی ایران

افزایش ۹۱۹ واحدی شاخص بورس تهران

استفاده از NFC و کارت ملی هوشمند در نمایشگاه کتاب پایتخت

سهام بانک صادرات رشد قابل توجهی خواهد داشت

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸کد خبر: 272782
ایستانیوز:نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی در واپسین روزهای اسفند ماه به میزبانی بانک سرمایه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در واپسین روزهای اسفند ماه سال 97، نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی با حضور محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران و اعضای کارگروه مذکور، روز یکشنبه مورخ 26 اسفند ماه در محل ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه اهداف کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی توسط دبیر کارگروه، به شرح زیر قرائت شد:
 
    افزایش سواد مالی عموم اعضای جامعه با همکاری رسانه های جمعی
    افزایش سواد رسانه ای اقتصادی عموم مردم با هدف مصونیت بخشی به جامعه در برابر شایعات و اخبار مدیریت شده از سوی اتاق های فکر عملیات روانی در حوزه اقتصادی
    افزایش توان مخاطب برای تجزیه و تحلیل تبلیغات تجاری
    افزایش سواد رسانه ای مسئولین برای ارتباط سالم، مفید و موثر از طریق رسانه های جمعی با عموم مردم
    افزایش سواد رسانه ای اصحاب رسانه برای بالا بردن قدرت دروازه بانی ایشان در حوزه خبر و پیام های اقتصادی
    آسیب شناسی برند ایرانی در سطح جهان و ارائه راهکار برای افزایش جایگاه برند ایرانی در سطح جهان
    گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با همکاری رسانه های جمعی
    شبکه سازی فعالان حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد با هدف هم افزایی و همکاری شبکه ای
    شناسایی و حمایت معنوی از پژوهش های راهبردی در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
    برنامه ریزی برای آموزش مخاطبین هدف در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
 
در ادامه جلسه مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در سخنانی چشم انداز فعالیت ها و اقدامات کارگروه را ترسیم نمود و سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه های برندسازی و برنامه ریزی آموزش مخاطبان به منظور افزایش سواد رسانه ای و اقتصاد بیان نمودند.
 
شایان ذکر است پیش از این مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران به منظور نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده انجمن، طی احکامی دبیران کارگروه های تخصصی این انجمن را به مدت یکسال منصوب کرده بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *