RSS
امروز جمعه ، ۲۸ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

لغو دعوت به مجمع بانک دی

عملکرد «اینستکس» ناچیز و هیچ است

سرمایه‌گذاری در بازار دلار، سکه، مسکن و خودرو ریسک دارد

تکذیب تعیین نرخ از پیش تعیین شده ارز در بازار متشکل ارزی

مجمع بانک مهر اقتصاد لغو شد

عرضه سهام ۴ شرکت بزرگ دولتی در بورس

شعب به رابطه تعادلی منابع و مصارف توجه کنند

۵ نکته بازار ارز به روایت همتی

یورو و پوند گران شد/دلار ثابت ماند

سهامداران بیمه نوین به سود رسیدند

حضور فعال بانک ملت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ

رییس صندوق بین‌المللی پول استعفا کرد

عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه

پرداخت ارز به بیش از ۳۱ هزار زائر سرزمین وحی توسط بانک ملی

اتصال کارت بانکی به کارت سوخت منتفی شد

تسریع در ایجاد دادسراهای مالیاتی

سکه در سراشیبی کانال ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان

چگونه در طرح یاس بانک سینا وام بگیریم؟

حضور فعال سامانتل در الکامپ ۹۸

لایحه اخذ مالیات از فعالیت‌های اختلال‌زا به دولت رفت

کاهش ۲۰هزار تومانی قیمت هر گرم طلا در یک روز

بیت‌کوین‌ چگونه استخراج می‌شود؟

روایت بلومبرگ از سرنوشت اینستکس

توصیه رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره خرید طلا

پتروشیمی‌ها موظف به عرضه کالا در بورس

بانک سرمایه، میزبان اولین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برند سازی

۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸کد خبر: 272782
ایستانیوز:نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی در واپسین روزهای اسفند ماه به میزبانی بانک سرمایه برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در واپسین روزهای اسفند ماه سال 97، نخستین جلسه کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی با حضور محمدصادق افراسیابی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران و اعضای کارگروه مذکور، روز یکشنبه مورخ 26 اسفند ماه در محل ادارات مرکزی بانک سرمایه برگزار شد.
 
در ابتدای جلسه اهداف کارگروه سواد رسانه ای، اقتصاد و برندسازی توسط دبیر کارگروه، به شرح زیر قرائت شد:
 
    افزایش سواد مالی عموم اعضای جامعه با همکاری رسانه های جمعی
    افزایش سواد رسانه ای اقتصادی عموم مردم با هدف مصونیت بخشی به جامعه در برابر شایعات و اخبار مدیریت شده از سوی اتاق های فکر عملیات روانی در حوزه اقتصادی
    افزایش توان مخاطب برای تجزیه و تحلیل تبلیغات تجاری
    افزایش سواد رسانه ای مسئولین برای ارتباط سالم، مفید و موثر از طریق رسانه های جمعی با عموم مردم
    افزایش سواد رسانه ای اصحاب رسانه برای بالا بردن قدرت دروازه بانی ایشان در حوزه خبر و پیام های اقتصادی
    آسیب شناسی برند ایرانی در سطح جهان و ارائه راهکار برای افزایش جایگاه برند ایرانی در سطح جهان
    گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با همکاری رسانه های جمعی
    شبکه سازی فعالان حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد با هدف هم افزایی و همکاری شبکه ای
    شناسایی و حمایت معنوی از پژوهش های راهبردی در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
    برنامه ریزی برای آموزش مخاطبین هدف در حوزه سواد رسانه ای و اقتصاد
 
در ادامه جلسه مدیرعامل انجمن سواد رسانه ای ایران در سخنانی چشم انداز فعالیت ها و اقدامات کارگروه را ترسیم نمود و سایر اعضای حاضر در جلسه نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص شیوه های برندسازی و برنامه ریزی آموزش مخاطبان به منظور افزایش سواد رسانه ای و اقتصاد بیان نمودند.
 
شایان ذکر است پیش از این مدیر عامل انجمن سواد رسانه ای ایران به منظور نیل به اهداف تعیین شده برای سال آینده انجمن، طی احکامی دبیران کارگروه های تخصصی این انجمن را به مدت یکسال منصوب کرده بود.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *