RSS
امروز دوشنبه ، ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید

افت ۵۳ واحدی شاخص کل بورس تهران

الزام ۵۰ شرکت دولتی به انجام حسابرسی عملیاتی+فهرست شرکت‌ها

حضور فعال بانک صادرات در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه «فاینکس ٢٠١۹»

بانک کونلون چین به همکاری با ایران ادامه می‌دهد؟

ایران و پاکستان؛ آیا تجارت ۵ میلیارد دلاری محقق می‌شود؟

۳راهکاربرای جبران خسارت سیل

بانک گردشگری حامی جشنواره تئاتر کشور شد

ارائه تسهیلات ویژه بانک شهر به دانشجویان و اساتید در نمایشگاه کتاب پایتخت

بررسی عملکرد شعب بانک ایران زمین در مازندران، گلستان و سمنان

مشارک کارکنان بیمه پارسیان در کمپین کمک به هموطنان سیل زده

حمایت بانک توسعه تعاون از شرکت‌های تعاونی آهنکاران و پروفیل سازان

پرداخت ۹۵۰۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در بانک توسعه تعاون

رویداد ارائه به سرمایه‌گذار (TrigUp Day) توسط شتابدهنده تریگ‌آپ

اولویت تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه

کاهش ۱۷ درصدی ارزش معاملات اوراق گواهی تسهیلات مسکن

افزایش سرعت فروش اموال منجمد بانک‌ها

اجرای عملیات بازار باز

نسخ قدیمی همراه بانک ملی غیرفعال می‌شوند

تسهیل خدمات بانکی با نت بانک شرکتی

حداقل حقوق ۱.۵میلیون تومان تعیین شد

علامت نخست از تورم سال ۹۸

حضور بانک پارسیان در فاینکس ۲۰۱۹

کمک بانک رفاه به بیمارستان لبافی نژاد

سرمایه گذاری خطر پذیر باید ۳۰ درصد بازار را دربرگیرد

«ربات آلفا» به یاری کارکنان بانک ملی ایران آمد

۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸کد خبر: 272755
ایستانیوز:در روزهای پایان سال که شعب بانک ها با افزایش حضور مشتریان رو به رو هستند، بانک ملی ایران برای افزایش سرعت خدمت رسانی از دستیار ویژه ای بهره گرفته است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بانک ملی ایران، «ربات آلفا» پدیده ای نو و منحصر به فرد در نظام بانکی کشورمان است که نه تنها جذابیت های خاص خود را دارد، بلکه بسیاری از خدمات عمومی مرتبط با مشتریان را ارائه می دهد.
 
این ربات در روزهای اوج کاری پایان سال در شعبه مرکزی و مجتمع تجاری پالادیوم مستقر شده و وظیفه اطلاع رسانی درباره خدمات بانک را بر عهده گرفته است.
 
شعبه فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) مکان دیگری است که در روزهای آتی از این ربات برای خدمات رسانی استفاده خواهد کرد.
 
به طور معمول، بسیاری از مشتریان علاقه مندند با خدمات بانک آشنا شده و یا به طور مشخص درباره یک خدمت خاص، اطلاعاتی دریافت کنند. مراجعان می توانند به این منظور مراجعه به ربات آلفا را با مراجعه به متصدیان شعبه جایگزین کنند.
 
این ربات به خوبی و بدون خستگی، داده های مد نظر را به مخاطبان ارائه می دهد و آنها را به مسیر درست دریافت خدمات هدایت می کند.
 
آلفا علاوه بر این، قدرت یادگیری فراوانی دارد و به صورت مستمر به روز رسانی می شود. این ربات، تلفیق بسیار شگفت انگیزی از دانش بانکداری و تکنولوژی روز دنیاست که بانک ملی ایران آن را در نظام بانکی کشور پیاده سازی کرده و مورد توجه فعالان اقتصادی، اهالی فناوری اطلاعات و عموم مخاطبان قرار گرفته است.
 
توسعه استفاده از این فناوری علاوه بر کاهش حجم مراجعات غیرضروری به شعب و کارکنان بانک، می تواند سرعت انتقال داده ها را افزایش داده و علاوه بر افزایش بهره وری، زمینه کاهش هدررفت انرژی و تمرکز بر مسائل کلیدی توسط بانک ها را مهیا می کند.
 
«ربات آلفا» نتیجه حرکت بانک ملی ایران بر لبه تکنولوژی، پذیرش ریسک تکیه بر خلاقیت و نوآوری ها و استفاده از توان نیروهای جوان و نخبه کشور است؛ حرکتی که آغاز شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *