RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

توسط بانک صنعت ومعدن و ۹ بانک دیگر کلید خورد؛

اجرای پروژه آبرسانی به استان کرمان با تسهیلات ۱۰۰۰۰ میلیارد ریالی

۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰کد خبر: 272402
ایستانیوز:مشارکتنامه پروژه آبرسانی به استان کرمان که از سوی بانک صنعت و معدن و ۹ بانک دیگر عضو سندیکای این پروژه با تسهیلات ۱۰هزار میلیارد ریالی تامین مالی می شود با حضور استاندار کرمان مدیران ۱۰ بانک امضا شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، براساس این مشارکتنامه که صبح امروز به امضای طرفین رسید، این بانک در راستای سیاستهای دولت تدبیر و امید و انجام مسؤلیت های اجتماعی خود به عنوان یک بانک توسعه ای فعال در عرصه اقتصاد کشور، تامین مالی پرو‍ژه آبرسانی به استان کرمان را آغاز کرد.
 
حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن با تأکید بر این نکته که شبکه بانکی برای ارتقای سطح معیشت مردم در این طرح سهیم گشته است، افزود: نقش بانک صنعت و معدن در اجرای طرح های بزرگ توسعه ای، صنعتی و تولیدی غیر قابل انکار است و پروژه ‌آبرسانی به استان کرمان، کار ارزشمندی است که با حمایت سندیکایی متشکل از بانک های صنعت ومعدن، ملی، صادرات، سپه، تجارت، ملت، رفاه، کشاورزی، توسعه تعاون و پست بانک و همکاری وزارت نیرو و با پیمانکاری شرکت مادر تخصصی آب و فاضلاب کشور به انجام می رسد.
 
وی اظهار داشت: با توجه به شرایط حاضر کشور، اهمیت سرمایه گذاری در حوزه آب در کشور به عنوان یکی از مهمترین چالش های پیش رو مشهود است و به دلیل حجم بالای سرمایه گذاری در چنین طرح هایی، ضرورت ورود شبکه بانکی برای مشارکت در بخش های زیربنایی و به ویژه طرح های آبرسانی مطرح می شود.
 
وی خاطر نشان کرد: تامین مالی پروژه های حساس و مهم این چنینی، دستاورد عظیمی در راستای برقراری عدالت اجتماعی محسوب می شود و این بانک در اجرای سیاست های دولت برای محرومیت‌زدایی در مناطق کمتر برخوردار همواره پیشرو بوده است.
 
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: مقوله تامین آب در بخش های مصرفی، صنعتی و کشاورزی در استانهایی که در مناطق گرم و خشک کشور قرار دارند، بسیار حائز اهمیت است و اجرای طرح های آبرسانی از مهمترین اقدامات دولت است که در سالهای اخیر اهتمام ویژه ای برای انجام آن وجود دارد.
 
مهری اذعان داشت: هدف از عقد این مشارکتنامه استفاده از توانمندی و تخصص بانک صنعت و معدن در تامین مالی پروژه‌های بزرگ دولتی بوده و تاثیر بسزایی در وضعیت معیشت و رونق صنایع این استان خواهد داشت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *