RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

کاهش ۲۰۴ واحدی شاخص کل بورس

۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳کد خبر: 272100
ایستانیوز:بورس تهران با معاملات کم‌حجم و رخوت‌آور امروز در نهایت شاهد تحرک بورس‌بازها در میان تک‌سهم‌ها به رهبری گروه قند، دارویی‌ها و تک‌سهم‌های سیمانی بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات امروز دوشنبه 13 اسفند ماه 97 با کاهش 204 واحدی به رقم 164 هزار و 238 واحد رسید.
 
شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش28 واحدی عدد 30 هزار و 906  واحد را به نمایش گذاشت.
 
شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 270 واحدی به رقم 183 هزار و 699 واحد دست یافت.
 
شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 314 واحدی به رقم 123 هزار و 495 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش 369 عدد 315 هزار و 276 واحد را به نمایش گذاشت.
 
امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش 8 واحدی بر روی رقم دو هزار و 90 واحد نشست.
 
بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های بانک ملت با 90 واحد و معدنی و صنعتی چادرملو با 42 واحد و سرمایه گذاری امید با 31 واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را  بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
 
در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های ملی مس ایران با 122 واحد، فولاد کاوه جنوب کیش و پتروشیمی جم هر یک با 26 واحد و پتروشیمی شازند با 22 واحد افزایش، بیشترین تأثیر مثبت را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.
 
به گزارش فارس، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از 741 میلیارد تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن دو میلیارد و 566 میلیون سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 149 هزار و 134 نوبت داد و ستد بود.
 
طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های گروه صنایع سیمان کرمان، کویر تایر، بیمه پاسارگاد از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌‌های بانک پارسیان، سرمایه گذاری رنا، تأمین مسکن جوانان، سرمایه گذاری ساختمانی اعتمادگستر، بیمه دی،‌ داروسازی آوه سینا، بیمه پاسارگاد، گروه سرمایه گذاری مسکن، تامین سرمایه امید، سرمایه گذاری صنایع بهشهر ایران سیمان سفید نیریز، صنایع سرما آفرین ایران، شاهد و ایران ارقام و کشت و دام قیام اصفهان متوقف شد.
 
امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت‌ آبسال، به دلیل نوسان ۲۰ درصدی قیمت با سفارش‌گیری ۶۰ دقیقه‌ای در بازار روبه‌رو بود.
 
گفتنی است آگهی عرضه بلوک ۳.۰۴ درصدی سهام غیرمدیریتی بیمه سامان برای عرضه در روز سه‌شنبه ۱۴ اسفندماه از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طریق بازار اول فرابورس طی امروز منتشر شد.
 
به گزارش فارس، امروز در بازار ۲ بورس تهران که به معاملات درون گروهی سهامدار عمده اختصاص دارد بیش از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۹۴۶ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۲۹۹ میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده انتقال یافت. همچنین  ۱۵۰ میلیون سهم سرمایه گذاری غدیر به ارزش کمتر از ۲۸ میلیارد تومان معاملات انتقالی را میان سهامداران عمده تجربه کرد.
 
در عین حال بیش از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۲۱ میلیون سهم ریل سیر کوثر به ارزش بیش از ۶.۵ میلیارد تومان کد به کد شد. امروز همچنین ۱۳ میلیون سهم فولاد کاوه جنوب کیش به ارزش بیش از ۴ میلیارد تومان معاملات انتقالی را نظاره‌گر بود. در بانک سامان نیز بیش از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ۱۱ میلیون سهم به ارزش کمتر از ۱.۵ میلیارد تومان به معاملات انتقالی میان سهامداران عمده انجامید و درنهایت ۱۰ میلیون سهم سرمایه گذاری دارویی تامین به ارزش کمتر از ۶ میلیارد تومان کد به کد شد.
 
بر اساس این گزارش، امروز بازار سهام همچنان شاهد معاملاتی کم حجم و رخوت‌آور در کلیت معاملات این بازار بود اگرچه افزایش قیمت‌ها در بازارهای کالایی مصرفی باعث شده تا بورس‌بازها این روزها بهانه‌ای برای تحرک در بازار میان تک‌سهم‌ها داشته باشند. از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ این روز امروز گروه قند و شکر با توجه به رشد قیمت‌ها و پس از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آن گروه دارویی‌ها، لبنیات و شرکت‌های غذایی به تبع رشد قیمت انتظاری با اقبال خریداران روبه‌رو بودند. این در حالی است که جذاب شدن خرید سهام در نمادهای معاملاتی مختلف انتظار برای سبزپوش شدن نماگرهای منتخب بورسی برای فردا را افزایش داده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:شاخص کل بورس
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *