RSS
امروز جمعه ، ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

رییس کل بیمه مرکزی:

کارگزاران مشاوران صنعت بیمه به شمار می روند

۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰کد خبر: 271916
ایستانیوز:رییس کل بیمه مرکزی تاکید کرد: کارگزاری ها بخش مهمی از شبکه فروش بیمه به حساب می‌آیند که با توجه به تحولات روز، در آینده نزدیک به عنوان یکی از بازیگران مهم این شبکه مطرح خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در دیدار با کارگزاران صنعت بیمه ضمن اعلام این مطلب افزود: کارگزاران با توجه به توان تجارب فنی و دانش بیمه‌ای می‌توانند بهترین نرخ و شرایط را به بیمه گذاران پیشنهاد کنند و در حقیقت مشاور قابل اعتمادی برای بیمه گران و بیمه گذاران باشند.
 
رییس کل بیمه مرکزی در این دیدار ضمن ارزشمند خواندن دغدغه‌های کارگزاران بیمه ای تصریح کرد: تسلط کارگزاران به مفاهیم بیمه ای و اشراف کامل آنان به جزئیات فرایند تعیین نرخ و شرایط و همچنین ریسک های بیمه ای می تواند به افزایش ضریب اعتماد عمومی و در نهایت توسعه صنعت بیمه منتهی شود.
 
وی با بیان این نکته که کارگزاران فقط مشاوران بیمه‌گذاران نیستند، اظهار داشت: صنعت بیمه با خارج کردن کارگزاری ها و نمایندگی های بیمه از مسیر فروش بیمه نامه نفع چندانی نخواهد برد و در دراز مدت این فرآیند به زیان صنعت بیمه تمام خواهد شد.
 
سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشریح آخرین وضعیت صنعت بیمه در کشور تصریح کرد: نهاد ناظر در راستای صیانت از حقوق بیمه گذاران و بیمه گران، جلوی نرخ و شرایط غیر عادی و غیر حرفه ای بیمه نامه ها به خصوص در بخش ثالث و درمان را خواهد گرفت.
 
وی با تاکید بر ضرورت بروزرسانی سیستم های فروش نمایندگی ها و کارگزاری های صنعت بیمه افزود: صنعت بیمه باید استارتاپ ها را به عنوان یک سیستم کمک رسان بپذیرد و نهاد ناظر نیز با قانونمند کردن آن زمینه علمی تر شدن فعالیت های صنعت بیمه را فراهم خواهد کرد.
 
سلیمانی نسبت به لزوم تقویت بخش آموزش و بحث کادرسازی در صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: تمرکز بر بخش آموزش در سطح عالی از اهداف مهم بیمه مرکزی است و قصد داریم با هم اندیشی دانشگاهها، موضوع جانشین پروری در صنعت بیمه را با جدیت دنبال کنیم.
 
رییس کل بیمه مرکزی در پایان این مراسم ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن بسترهای کافی، کارگزاران نیز بتوانند در تدوین و اصلاح آیین نامه ها به شورای عالی بیمه کمک کنند. گفتنی است در آغاز این مراسم جمعی از کارگزاران صنعت بیمه مشکلات و دیدگاه های خود را با رئیس کل بیمه مرکزی، معاون نظارت و مدیران ارشد بیمه مرکزی مطرح کردند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *