RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

تشریح ماموریت جدید برای روابط عمومی های بیمه ها

ظرفیت سازی برای توسعه صنعت بیمه

۱۰:۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۸کد خبر: 271842
ایستانیوز: صنعت بیمه با ایجاد فضای امن و آرام جامعه، ارتباط تنگاتنگی دارد و به همین خاطر باید در اولویت های سبد خانوار قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، غلامرضا سلیمانی که در نشست شورای عمومی روابط عمومی های صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: رسالت اصلی روابط عمومی ها آشناسازی مردم با ظرفیت های صنعت بیمه است و با برطرف شدن چالش های فرهنگسازی، تحقق این امر دور از دسترس نخواهد بود.
 
رییس کل بیمه مرکزی با قدردانی از فعالیت روابط عمومی ها در فرایند همگانی سازی صنعت بیمه به نقش حیاتی ارتباط بیمه گر و بیمه گذار، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که صدای بیمه گذاران بیشتر و واضح تر به گوش برسد چرا که رضایتمندی مردم در توسعه صنعت بیمه نقش اساسی را ایفا می کند.
 
رییس شورای عالی بیمه با تاکید بر این نکته که مدیریت فضای مجازی از ماموریت های حساس روابط عمومی ها به شمار می رود، گفت: تخریب یک شرکت بیمه به معنای آسیب به پیکره صنعت بیمه است زیرا اعتماد مردم، سرمایه اصلی این صنعت به حساب می آید.
 
دکتر سلیمانی با برشمردن چالش های اصلی صنعت بیمه به مسائلی نظیر ایجاد انگیزه برای ورود سرمایه گذاران، برطرف کردن ضعف های آیین نامه ای، مشکلات فروش سهام بیمه در بازار بورس و تقویت وفاداری سازمانی در شبکه فروش اشاره کرد و افزود: ارتباط مستمر بیمه گر و بیمه گذار و رفع موانع موجود و همچنین ظرفیت سازی برای گسترش شبکه های سنتی و دیجیتال فروش بیمه باید در اولویت برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت روابط عمومی ها قرار بگیرد.
 
وی با تشریح آخرین آمار تلفات جاده ای در کشور، لزوم ورود روابط عمومی ها به این عرصه را یادآور شد و گفت: روابط عمومی ها می توانند با ارائه برنامه های کارشناسی شده و تبلیغات موثر و اطلاع رسانی حرفه ای در کاهش سوانح جاده ای نیز نقش آفرینی کنند.
 
رییس کل بیمه مرکزی با ابراز خرسندی از حضور شرکت های بیمه در برنامه های ترویجی بیمه مرکزی که در مدارس پایتخت در حال برگزاری است نسبت به ضرورت ادامه فرهنگ سازی در حوزه های کودک و نوجوان تاکید کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *