RSS
امروز شنبه ، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

آمادگی شرکت های OMS برای دریافت خدمات سرویس های ارزش افزوده از سمات

ایرانی‌ها چقدر طلا می‌خرند؟

قائم مقام اقتصادی ایران خودرو منصوب شد

حمایت‌های بیمه‌ای از خبرنگاران ادامه می‌یابد

برگزاری بیش از ۵۱هزار نفر ساعت دوره آموزشی در بیمه آسیا

به "Yarane" توجه کنید

دلار ۱۱۴۵۰ تومان

تاثیر رمزارز تلگرام در کاهش ارزش ریال

تداوم ایستایی دلار در کانال ۱۱ هزار تومان

سود امسال سهام عدالت احتمالا بیشتر از ۲۰۰ هزار تومان است

آخرین مهلت شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض الحسنه بانک سپه

واکنش ظریف به تحریم بانک مرکزی؛ پایان سیاست فشار حداکثری

اقدامات ویژه مقابله با فرار مالیاتی

منابع بانک کشاورزی ۲برابرشده وقیمت تمام شده پول کاهش یافت

افزایش ۳۵۴۶ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

ارزش ۷۰۰۰ میلیارد ریالی معاملات آتی زیره و زعفران در بورس کالا

امهال تسهیلات قرض‌الحسنه ممنوع شد

بانک رفاه سرمایه گذار ملی است

دارایی های بانک رفاه ۳۲ درصد بیشتر شد

خدمات بانکی امشب قطع می‌شوند

قطع موقت خدمات بانک سینا

سه بسته مهم اقتصادی روی میز سران قوا

بازدید بانکداران ایران زمین از یک انتشاراتی

برندگان مسابقه عکاسی "محرم ایران زمین"

فرق تحریم فعلی با قبلی بانک مرکزی ؟

توانگری مالی بیمه تجارت نو یک اعلام شد

۱۲:۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۴کد خبر: 271578
ایستانیوز:بیمه مرکزی پس از ارزیابی صورت‌های مالی شرکت های بیمه‌ای، نسبت توانگری مالی شرکت بیمه تجارت ‌نو را ۹۱۶ درصد اعلام کرده که با کسب این عدد «بنو» در سکوی یک توانگری مالی ایستاده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت نو با اعلام اینکه این مهم به طور رسمی ابلاغ شده است، در اهمیت دست یابی به این رتبه اظهار داشت: از آنجا که تایید توانگری مالی شرکت‌های بیمه ای از سوی بیمه مرکزی پس از بررسی های فنی دقیق صورت می گیرد مرجعی رسمی برای انتخاب شرکت های بیمه توسط بیمه گذران است.
 
توانگری مالی؛ ملاکی برای انتخاب
 
ابوطالب قره چماقلو با تاکید براینکه توانگری مالی یک ادعا نبوده بلکه انعکاس واقعی عملکرد شرکت توسط نهاد ناظر است، افزود: برای بیمه گذاران دو سوال مهم مطرح است، آیا شرکت بیمه مد نظر توان پرداخت خسارت را دارد؟ دیگر اینکه آیا در زمان وقوع خسارت همکاری لازم و شایسته ای را خواهد داشت؟ درواقع  بیمه مرکزی با رتبه دادن به شرکت ها به پرسش نخست جواب داده و در انتخاب درست به بیمه گذار کمک شایانی می‌کند، پاسخ سوال دوم نیز در سایه پرسش اول است.
 
وی اظهار داشت: انتخاب رتبه های برتر در یک  بازه رقمی صورت می گیرد. بیمه گذاران در ملاک قراردادن رتبه های اعلام شده باید به این نکته توجه داشته باشندکه ضریب توانگری بالاتر از صد معادل رتبه یک تعیین می شود که درمورد بیمه تجارت نو رتبه یک با عدد قابل توجه ۹۱۶ به دست آمده که درنوع خود کم نظیر است.
 
توانگری مالی بالا به شرکت بیمه امکان پذیرش ریسک های متنوع را می دهد، قدر مسلم پوشش ریسک های بزرگ یکی از شاخص های توانمندی مجموعه خواهد بود. قره چماقلو با این تحلیل پایین بودن رقم ریسک نسبت به سرمایه موجود تجارت ‌نو را در تعیین توانگری مالی و تایید آن توسط بیمه مرکزی موثردانست و گفت: با این امکان ظرفیت پذیرش چندین برابری انواع بیمه نامه در مقایسه با وضعیت فعلی وجود دارد.
 
پرداخت خسارت بر مدار توازن
 
وی با اشاره به اینکه اعطای رتبه یک «بهره وری کل عوامل» ازسوی سازمان مدیریت صنعتی و جایگاه یک توانگری مالی در ماحصل رصد بیمه مرکزی به عنوان ۲ نهاد ارزیاب نشان از کارکرد مثبت بیمه تجارت ‌نو دارد، تلاش برخی رقبا در تضعیف چهره این شرکت را بی فایده اعلام کرد.
 
قره چماقلو در این باره گفت: دغدغه‌ای که تعدادی ازهم صنفان و معدود فعالان این صنعت از باب نو پا بودن بیمه تجارت ‌نو ایجاد می کنند این است که در حوزه خدمات رسانی و پرداخت خسارت محدودیت های در این مجموعه ممکن است وجود داشته باشد، در پاسخ به این دسته از منتقدان باید به صراحت بگویم شبکه بیمه تجارت‌ نو شبکه کامل و قدرتمندی است که قابلیت پوشش عملیات، ارزیابی و پرداخت خسارت را با دو ترکیب ستادی و برون سپاری (Outsource) به طور قوی داراست. امروزه برون سپاری بخش عمده ای از بار عملیات ارزیابی خسارت را از دوش شرکت ها برداشته بنابراین جنس رقابت تغییر کرده است.
 
معاون توسعه بازار و شبکه فروش به بیمه گذاران اطمینان خاطر داد با وجود شعب مجهز در استان‌ها و نظارت دقیق بر برون سپاری عملیات ارزیابی خسارت، دغدغه سرعت در جبران خسارت توسط بیمه تجارت ‌نو را به هیچ عنوان نداشته باشند.
 
رضایت بیمه‌گذار؛ هدف اصلی
 
وی جلب رضایت بیمه گذاران را از اهداف اصلی تجارت‌ نو برشمرد و اظهار داشت: درکنار اینکه درصددیم با اتکا به پشتوانه های بیمه تجارت‌ نو سهم مجموعه از ریسک های بیمه گذاران افزایش یابد تمام تلاش خود را برای رضایت بیمه گذاران خواهیم کرد تا جایی که رضایت بیمه گذاران مزیت رقابتی مجموعه شود.
 
معاون توسعه بازار و شبکه فروش با خبردادن از ارتقاء سطح خدمات ارائه شده تاکید کرد: درکنار برنامه‌ های بازاریابی و فروش که به زودی اعلام خواهد شد محوربرنامه های معاونت توسعه بازار برای سال ۹۸ جلب رضایت مشتریان برای افزایش سهم بازار است تا شعار «با خیال راحت تکیه کن» تجارت ‌نو به معنای واقعی محقق شود.
 
وی با اشاره به اینکه ذات بیمه آسودگی خیال است، گفت: با توجه به این مهم هدف تمام مجموعه این است که مشتریان، بیمه تجارت ‌نو را فقط برای راحتی خیال که اولویت اول مجموعه است، انتخاب کنند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *