RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

پیشنهادهای بانک ملی ایران برای روزهای پایانی سال

۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۴کد خبر: 271555
ایستانیوز: نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانک ها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می کنند.
 
با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد می شود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانه های غیرحضوری بانک ملی ایران را نیز به کار بگیرند.
 
سامانه بام، ده ها خدمت بانکی را به صورت غیر حضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به کاربران ارائه می کند. پیام رسان بله نیز می تواند علاوه بر خدمات معمول همه پیام رسان ها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند.
 
همچنین صدها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن 60 و ... نیز توسط بانک ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمت رسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران است.
 
همان گونه که اعتماد به بانک ملی ایران باعث شده روزانه بیش از 60 میلیون تراکنش در این بانک ثبت شود، این اطمینان به مشتریان داده می شود که سامانه های خدمات غیر حضوری به بهترین شکل، در سریع ترین زمان ممکن و با دقت تمام، خدمات بانکی مورد نظر آنها را عملیاتی کند.
 
در چنین شرایطی، طبیعی است که حضور در شعب فقط به خدماتی که به صورت غیر حضوری قابل انجام نیست، محدود می شود که نتیجه آن کاهش شلوغی شعب و افزایش رضایت دیگر مشتریان خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی ایران
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *