RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

فرخ نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه تأکید کرد:

پاسخگویی به مشتریان و ذی نفعان در تمامی سطوح بانک در اولویت است

۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹کد خبر: 271358
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: پاسخگویی به ذی نفعان یک الزام و وظیفه است و باید در تمامی سطوح در اولویت قرار گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرشید فرخ نژاد عضو هیأت مدیره این بانک در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که 28 بهمن ماه سالجاری در مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی (فراد) صورت پذیرفت با بیان این مطلب خاطرنشان ساخت: مدیران عالی علاوه بر نظارت بر فرایندهای داخلی و کنترل نظام مند آنها، لازم است که به صورت مستمر و منظم نیز پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان باشند.
 
وی پاسخگویی و برقراری ارتباط مستقیم مدیران با مشتریان را یکی از اصلی ترین ابزارها برای تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور قلمداد کرد و اظهار داشت: بحمدالله فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه در تمامی سطوح نهادینه شده و دریافت عنوان سازمان مشتری مدار طی سالیان متمادی گواهی بر این ادعا است.
 
فرخ نژاد بر استفاده از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت ها برای پاسخگویی و شفافیت تاکید کرد و گفت: مدیران عالی نقش و تأثیر بی بدیلی بر عمق بخشی به فرهنگ پاسخگویی دارند. باید همواره از فرصت ها استفاده کنیم و پاسخگوی مسائل و مشکلات مشتریان باشیم.
 
عضو هیات مدیره در این نشست به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان گفت و گو نمود و راهکارها و دستورات لازم را جهت رسیدگی به مسائل صادر کرد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک رفاه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *