RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بانک رفاه، سازمان مشتری محور

۹:۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸کد خبر: 271292
ایستانیوز:عضو هیأت مدیره بانک رفاه در نشستی تلفنی به صورت مستقیم با مشتریان گفت و گو کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، رحمتی در این نشست در حوزه های مختلف شنوای مسائل، مشکلات و چالش های مشتریان بود و راهکارهای لازم را ارائه کرد.
وی در این نشست که 25 بهمن ماه سالجاری و در محل پاسخگویی و ارتباطات مردمی اداره روابط عمومی (فراد) صورت پذیرفت، پاسخگویی به مشتریان را اصل اساسی در مشتری محوری قلمداد کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک سازمان متعالی باید شنوای مسائل و مشکلات ذی نفعان باشیم و در این مسیر با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.
عضو هیأت مدیره بانک رفاه با بیان اینکه فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه دارای جایگاه ویژه ای است خاطر نشان ساخت: پاسخگویی باید در تمامی فرایندهای بانک جاری و ساری بوده و لازم است تمامی مسئولان همواره پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان باشند.
رحمتی حضور مدیران در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی را گامی مؤثر در جهت عینیت بخشی به شعار تکریم ارباب رجوع و سازمان مشتری محور قلمداد و ابراز امیدواری کرد این نشست ها در تمامی سطوح ادامه یابد.
گفتنی است در سلسله نشست های گفت و گوی تلفنی مدیران با مشتریان بانک رفاه، مدیر عامل و مدیران حوزه های مختلف نیز حضور یافته و با مشتریان ارتباط مستقیم تلفنی داشته اند.
فرخ نژاد دیگر عضو هیأت مدیره نیز در نشست بعدی پاسخگوی مسائل و چالش های مشتریان خواهد بود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک رفاه
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *