RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

دیدار صمیمانه مدیرعامل بانک ملّی با همکاران شعب منطقه شهرری

۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷کد خبر: 271221
ایستانیوز: مدیر عامل بانک ملّی ایران صبح امروز به صورت سرزده از شعب سیدالکریم و مرکزی شهرری بازدید کرد و با همکاران بدون تشریفات به گفتگو نشست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش همکاران، در فضایی صمیمانه با کارکنان این شعب به گفتگو پرداخت.
 
وی در دیدار با کارکنان شعبه سیدالکریم شهرری با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان تأکید کرد.
 
مدیرعامل بانک ملّی ایران اظهار کرد: در ماه های پایانی سال، جذب منابع، وصول مطالبات معوق و خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شریف منطقه شهرری باید مورد توجه کارکنان این شعبه قرار گیرد.
 
حسین زاده در دیدار با کارکنان شعبه شهرری با بیان اینکه همکاران باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه قرار دهند ادامه داد: علی رغم مراجعات فراوان مردم به بانک ها و ازدحام جمعیت در ایام پایان سال، رفتار کارکنان بانک ملّی ایران باید الگوی تمام عیاری برای همه باشد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران از عزم راسخ این بانک بر حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد و خاطر نشان کرد: بانک ملّی ایران ضمن تأمین اعتبار برای پروژه های عظیم کشوری، به عنوان یک بانک مردمی بر حمایت از افراد کم توان و نیازمند نیز مصمم است و با اعطای انواع تسهیلات، سعی بر گره گشایی از مشکلات مردم دارد.
 
در این دیدارها، کارکنان شعب شهرری پیشنهادات و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند و حسین زاده به سؤالات و مسائل آنها پاسخ داد.
 
بازدید بدون تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و‌ اعضای هیأت مدیره بانک ملّی ایران است.
 
شهرری، منطقه ۲۰شهرداری تهران محسوب می شود و شعب این منطقه زیر نظر اداره امور شعب جنوب تهران فعالیت می کنند

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *