RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

مدیرعامل بانک رفاه

مشتریان ولی نعمتان بانک رفاه هستند

۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸کد خبر: 271008
ایستانیوز: مدیر عامل بانک رفاه گفت: مشتریان ولی نعمتان ما هستند، در مسیر خدمت رسانی به مشتریان و ذی نفعان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، دکتر سهمانی در نشست مستقیم تلفنی با مشتریان که 17 بهمن ماه سالجاری و از طریق مرکز فراد (مرکز پاسخگویی و ارتباطات مردمی) صورت گرفت، مشتریان را سرمایه های اصلی و ولی نعمتان بانک توصیف کرد و اظهار داشت: بانک به دنبال ارائه خدمات با کیفیت و روزآمد به تمامی مشتریان است.
دکتر سهمانی ضمن تاکید بر تداوم نشست ها تصریح کرد: باید تمامی سطوح مدیریتی بانک به صورت بی واسطه شنوای مسائل و پیشنهادهای ذی نفعان باشند و امیدوارم با حضور در این مرکز بتوانیم در رفع چالش های مشتریان گام های اثربخشی برداریم و رضایت بیش از پیش ایشان را فراهم سازیم.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید بخش مهمی از وظایف ما مسئولان و خدمتگزاران مردم پاسخگویی باشد گفت: لازم است تمامی مسئولان بانک در زمینه پاسخگویی اهتمام ویژه داشته و در اسرع وقت پاسخگوی مسایل مشتریان باشند.
وی در این نشست یک ساعته به صورت مستقیم و بی واسطه با مشتریان از سراسر کشور گفت و گو و پس از استماع مسائل آن ها دستورات لازم را به منظور مرتفع ساختن چالش ها ارائه کرد.
گفتنی است این نشست در پی سلسله نشست های مستقیم تلفنی مدیران این بانک با مشتریان و با هدف ایجاد شفافیت، پاسخگویی و مشتری محوری صورت پذیرفت.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *