RSS
امروز پنج شنبه ، ۱ اسفند ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سکه طرح جدید ۵ میلیون و ۳۳۰ هزار تومان

شاخص بورس ۴۷۸ هزار واحدی شد

تخصیص و تامین اعتبارات خرد در بانک رسالت

سپرده‌های ارزی در بانک‌ها ۱۱درصد رشد کرد

بانک سامان قهرمان لیگ فوتسال کارگری شد

حضور قدرتمند بیمه سامان در نمایشگاه گردشگری

بیمه نوین بیش از۷۶۰میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد

جلوگیری از پرداخت خسارت جعلی در بیمه آسیا

تقدیر مشاور وزیر اقتصاد از بانک ملی ایران

کاهش ۳۶ هزار میلیاردی مطالبات غیرجاری بانک کشاورزی

امروز، آخرین مهلت ثبت نام پزشکان در سامانه پایانه فروش

اعتباری ملل ۲۵۶ ریال سود محقق کرد

جمعیت پیر، بزرگترین چالش اقتصادی ژاپن در چهار دهه آینده

تامین مالی ۵۰هزار میلیارد تومانی تولید از بستر بورس کالا

پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت مسکن در سال۹۹

رفع موانع بانکی برای فعالان اقتصادی ایران و هندوستان

بانک مهر ایران؛ بانک بدون بهره بانک سودآور

پاسخ به دغدغه‌های مالیاتی ۹۹

مردمی کردن اقتصاد با فروش سهام دولت از طریق صندوق‌ها

«همراه بانک» بانک ملی ایران بروزرسانی شد

برگزاری مجمع بانک دی در ۸ اسفند ماه

انجام معاملات مربوط به عملیات بازار باز

جزییات آیین‌نامه جدید بیمه‌های درمان شورای عالی بیمه

کارکردهای توافق‌نامه بازخرید منطبق با شریعت اسلامی در بازارهای پول و سرمایه

قیمت طلای جهانی رکورد جدیدی زد

قائم مقام بیمه دانا مطرح کرد:

نقش ضریب نفوذ بیمه در افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶کد خبر: 270930
ایستانیوز: قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا،گسترش ضریب نفوذ بیمه درجامعه را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی درجمع برخی از مدیران و مسوولان این شرکت، با اشاره به شاخص‌های آماری و عملکردی برخی نمایندگان، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش دانست و از نمایندگان خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را بعنوان پیش قراولان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.
 
وی با اشاره به طرح جدید این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، خدمت‌رسانی به مردم و دریافت تسهیلات بیمه‌ای و مالی از این بانک بتواند موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه درجامعه شود.
 
"شرکت بیمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضای رقابتی حاکم در بازار بیمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مدیران، کارکنان و نمایندگان خود ضمن حفظ بیمه‌گذاران قدیمی و جذب بیمه‌گذاران جدید و افزایش حق بیمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعیت خود را از لحاظ سهم در بازار بیمه به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور ارتقاء دهد.
 
این شرکت از دیرباز در زمینه استانداردسازی عملیات خود با اخذ گواهینامه‌های مدیریت ریسک، مشتری‌مداری و کیفیت خدمات در صدد متمایز کردن خدمات خویش است ". 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *