RSS
امروز شنبه ، ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت سنگ‌آهن با عرضه در بورس کالا آزاد شود

شاخص بورس تهران در کانال ۳۰۰ هزار واحدی دوام نیاورد

جزییات تامین مالی صنایع نفت و نیرو در بورس انرژی

فاز اول پروژه ۶۲۴ واحدی مسکن مهر پاوه افتتاح شد

بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون ازطرح‌های اقتصادی استان کرمانشاه

مجمع بانک انصار ۷ مهر ماه برگزار می‌شود

رشد ۲۰ درصدی تسهیلات دهی بانک‌ها

روند صعودی تقاضای جهانی مس/ پیشرفت و توسعه در دستور کار

سدشکنی صادرکنندگان علیرغم تحریم‌های عمیق آمریکا

باغداران در انتظار آغاز معاملات پسته در بورس کالا

واگذاری استقلال و پرسپولیس از برندشان شروع می‌شود

کدام روابط بین المللی؟ کدام روابط بانکی؟

خوش‌بینی به تداوم رشد بورس

تقویت سامانه های نظارتی اولویت بانک مرکزی است

فدرال رزرو بار دیگر نرخ بهره را کاهش داد

همتی: امسال ارز اربعین نداریم

تقدیر بانک رفاه از پزشکان نمونه سمنانی

گردش مالی قاچاق در حساب‌های بانکی

درآمد ۷۰درصد ایرانی‌ها پایین‌تر از خط فقر

بانک رفاه ۳۰ شهریور به مجمع می رود

سهم شرکت های بیمه از بازار ؟+جدول

گزارشی از افزایش فقر در ایران

آیا حرکت تورم به سمت ۵۰درصد مهار می شود؟

ضوابطِ روش‌های نگهداری از ۲۳ میلیون واحد مسکونی تدوین می‌شود

جزئیات جدید افزایش سقف تسهیلات مسکن جوانان

قائم مقام بیمه دانا مطرح کرد:

نقش ضریب نفوذ بیمه در افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم

۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶کد خبر: 270930
ایستانیوز: قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا،گسترش ضریب نفوذ بیمه درجامعه را عامل تعیین‌کننده‌ای برای افزایش ارائه خدمات بیمه‌ای به مردم عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، حسین حسینی درجمع برخی از مدیران و مسوولان این شرکت، با اشاره به شاخص‌های آماری و عملکردی برخی نمایندگان، حذف محدودیت‌های فروش را عامل تاثیرگذاری در تقویت و افزایش رشد فروش دانست و از نمایندگان خواست با تشدید فعالیت‌های بازاریابی به ویژه در حوزه بیمه‌های اموال، نقش خود را بعنوان پیش قراولان عرصه فروش در این حوزه تثبیت کنند.
 
وی با اشاره به طرح جدید این شرکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ابراز امیدواری کرد با بستر مناسبی که برای اجرای این طرح فراهم شده، خدمت‌رسانی به مردم و دریافت تسهیلات بیمه‌ای و مالی از این بانک بتواند موجب افزایش ضریب نفوذ بیمه درجامعه شود.
 
"شرکت بیمه دانا طی سال‌های گذشته با وجود فضای رقابتی حاکم در بازار بیمه کشور توانسته است با تلاش و همت همه جانبه مدیران، کارکنان و نمایندگان خود ضمن حفظ بیمه‌گذاران قدیمی و جذب بیمه‌گذاران جدید و افزایش حق بیمه نسبت به سال‌های گذشته‌، موقعیت خود را از لحاظ سهم در بازار بیمه به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای کشور ارتقاء دهد.
 
این شرکت از دیرباز در زمینه استانداردسازی عملیات خود با اخذ گواهینامه‌های مدیریت ریسک، مشتری‌مداری و کیفیت خدمات در صدد متمایز کردن خدمات خویش است ". 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *