RSS
امروز شنبه ، ۳۱ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

اعلام ساعات کار شعب بانک آینده در نیمه اول سال ۱۳۹۸

روحانی: دولت اجاره مسکن موقت آسیب دیدگان را خواهد پرداخت

وام مسکن افزایش می‌یابد؟

جدیدترین پیش بینی قیمت طلا در هفته جاری

استفاده از چک آزاد ابلاغ شد

تصمیم جدید درباره تقسیط و بخشودگی مالیاتی

صندوق پس‌انداز یکم بازنگری می‌شود

جزییات طرح رونق تولید مجلس/ ایجاد سامانه معاملات سکه

سود هر سهم "وپاسار" افزایشی بود

برنامه های بورس کالای ایران در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

ارایه انواع خدمات بانکی در همراه بانک پاسارگاد

گدایی با استفاده از دستگاه خودپرداز!

کاهش نرخ ۲۵ ارز+ جدول

میزان مالیات املاک در سال ۹۸ تعیین شد

عرضه گاز مایع و هگزان یک پتروشیمی در بورس انرژی

بازدهی ۱۱.۹ درصدی شاخص بورس

سه عامل ضرورت راه اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی

برون سپاری ماموریت های غیر حاکمیتی نهاد ناظر صنعت بیمه

پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه بانک کارگشایی

اجرای دقیق برنامه‌های وزارت اقتصاد در خصوص رونق تولید

رمز یکبار مصرف را از «بام» فعال کنید

ارسال روزانه آمار خسارت‌های سیل به وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی

تأکید معاون فنی بیمه ایران بر حمایت این شرکت از تولیدکنندگان

آخرین وضعیت آزادسازی سهام عدالت

دهک دهم ۷برابر اقشار محروم یارانه می‌گیرد

برنامه ریزی گسترده سایپا برای تامین رضایت مشتریان

۱۰:۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰کد خبر: ۲۷۰۶۳۷
ایستانیوز:مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیراباعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. به همین دلیل این اصل، یکی از برنامه های محوری دولت نیز هست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اصل مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیرا جلب رضایت مشتریان ، در عمل باعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. تکریم مشتریان نیز به عنوان یکی از برنامه های محوری دولت ، با هدف جلب رضایت مشتریان در این راستا اجرایی شده است.
 
همانگونه که می دانیم مشتریان سرمایه های اصلی یک بنگاه اقتصادی محسوب می شوند و تعامل دوسویه مشتریان و بنگاه ، از ضرورت های انکارناپذیر برای ادامه حیات اقتصادی بنگاه ها است.
 
به دنبال تحریم های یک جانبه بین المللی بر علیه کشورمان، همه بخش های جامعه به ویژه حوزه های تولیدی و صنعتی با چالش های جدی رو به رو شدند که صنعت خودرو نیز با خروج شرکای تجاری از ایران و محدودیت های بین المللی برای ورود مواد اولیه تولید قطعات خودرو و تبادلات بانکی با مشکلات متعدد در پاسخگویی به مشتریان جهت تحویل خودروهای پیش فروش شده مواجه شد. علی رغم همه تلاش های گسترده متولیان این صنعت ، هنوز مشکلات تحویل خودروها برطرف نشده و وضعیت کنونی خودروسازان داخلی را در برهه حساسی از تاریخ کشورمان قرار داده است.
 
طی روزهای اخیر شاهد برگزاری نشست های مشترک خودروسازان با مشتریان برای دست یابی به راه حل هایی در راستای تامین نظرات آنان و حل معضلات این بخش بوده ایم. اگرچه تکریم مشتریان باید همواره سرلوحه فعالیت بنگاه های اقتصادی از جمله خودروسازان باشد ، اما برگزاری نشست های تعاملی با مشتریان در این مقطع حساس ، اقدام پسندیده ای است که امید می رود در نهایت منجر به تامین حداکثر رضایت مشتریان شود.
 
شرکت خودروسازی سایپا در دوره جدید فعالیت مدیران ارشد خود که میراث دار گذشتگان این مجموعه خودروسازی است با این اقدام سریع ، صریح و بی واسطه نشان داد که در راستای سیاست های کلان مجموعه دولت و وزارتخانه مربوطه ، علی رغم تمام مشکلات ناخواسته که به سایپا تحمیل شده به دنبال تکریم مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنان است.
 
از این رو حرکت های مشتری مدارانه سایپا را به فال نیک می گیریم چرا که تولید همراه با ضرر و زیان و تحویل خودروها با قیمت های قبلی با هدف جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد و این خواسته وزارت صنعت معدن و تجارت بوده که رضایت مشتریان خودروسازان داخلی به هر نحوی تامین شود که سایپا نیز در این مسیر با برنامه ریزی های گسترده ، قدم های اساسی برداشته و با رونق در تولید و افزایش سرعت تحویل خودروها به مشتریان در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که معضلات مشتریان در این بخش به سرعت کاهش یابد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:سایپا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *