RSS
امروز شنبه ، ۲ شهریور ۱۳۹۸
آخرین اخبار

قیمت دلار به ۱۱۶۵۰ تومان رسید

سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان رسید

رشد ۵.۱ درصدی شاخص بورس تهران در مرداد

رشد ۳ هزار و ۸۵۸ واحدی شاخص کل

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به امور مشتریان بانک سپه

تمدید مهلت استفاده از رمز دوم در تراکنش‌های کارت بانک ملت

سازمان بورس مقررات یکسان سازی قوانین صندوق‌ها را بررسی می‌کند

بانک داری اسلامی در جهان رشد کرد

پیش شرط هایی برای حذف صفر از پول ملی

۷۶ درصد کارت‌های بانکی تراکنش ندارند

نخستین گام به‌سوی تورم تک‌رقمی

شناسایی سود ۸۶ریالی برای هرسهم «غمارگ»

رشد ۷.۱۸هزار میلیارد ریالی پرتفوی بورسی «وتوسم»

فرصت تکرارنشدنی بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم مالیاتی

کاهش ۶.۴ درصدی تورم نقطه‌ای مرداد ماه

ایران آماده از سرگیری صادرات یک محصول استراتژیک پتروشیمی

فرآیند تحویل قراردادهای آتی زیره سبز سررسید شهریور ۹۸

عرضه ۱۳ هزار تن مواد پلیمری و شیمیایی در بورس کالا

رئیس‌جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

افزایش قیمت جهانی طلا

کاهش قیمت جهانی نفت

رونق عرضه برق در بورس انرژی

یک میلیون و ۲۹۴ هزار قرارداد آتی منعقد شد

سهامداران به اطلاعات واقعی شرکت اتکاء کنند

«شپاکسا» برای ۶ماه فعالیت سود ۷۴۲ریالی اعلام کرد

برنامه ریزی گسترده سایپا برای تامین رضایت مشتریان

۱۰:۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰کد خبر: ۲۷۰۶۳۷
ایستانیوز:مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیراباعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. به همین دلیل این اصل، یکی از برنامه های محوری دولت نیز هست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اصل مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیرا جلب رضایت مشتریان ، در عمل باعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. تکریم مشتریان نیز به عنوان یکی از برنامه های محوری دولت ، با هدف جلب رضایت مشتریان در این راستا اجرایی شده است.
 
همانگونه که می دانیم مشتریان سرمایه های اصلی یک بنگاه اقتصادی محسوب می شوند و تعامل دوسویه مشتریان و بنگاه ، از ضرورت های انکارناپذیر برای ادامه حیات اقتصادی بنگاه ها است.
 
به دنبال تحریم های یک جانبه بین المللی بر علیه کشورمان، همه بخش های جامعه به ویژه حوزه های تولیدی و صنعتی با چالش های جدی رو به رو شدند که صنعت خودرو نیز با خروج شرکای تجاری از ایران و محدودیت های بین المللی برای ورود مواد اولیه تولید قطعات خودرو و تبادلات بانکی با مشکلات متعدد در پاسخگویی به مشتریان جهت تحویل خودروهای پیش فروش شده مواجه شد. علی رغم همه تلاش های گسترده متولیان این صنعت ، هنوز مشکلات تحویل خودروها برطرف نشده و وضعیت کنونی خودروسازان داخلی را در برهه حساسی از تاریخ کشورمان قرار داده است.
 
طی روزهای اخیر شاهد برگزاری نشست های مشترک خودروسازان با مشتریان برای دست یابی به راه حل هایی در راستای تامین نظرات آنان و حل معضلات این بخش بوده ایم. اگرچه تکریم مشتریان باید همواره سرلوحه فعالیت بنگاه های اقتصادی از جمله خودروسازان باشد ، اما برگزاری نشست های تعاملی با مشتریان در این مقطع حساس ، اقدام پسندیده ای است که امید می رود در نهایت منجر به تامین حداکثر رضایت مشتریان شود.
 
شرکت خودروسازی سایپا در دوره جدید فعالیت مدیران ارشد خود که میراث دار گذشتگان این مجموعه خودروسازی است با این اقدام سریع ، صریح و بی واسطه نشان داد که در راستای سیاست های کلان مجموعه دولت و وزارتخانه مربوطه ، علی رغم تمام مشکلات ناخواسته که به سایپا تحمیل شده به دنبال تکریم مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنان است.
 
از این رو حرکت های مشتری مدارانه سایپا را به فال نیک می گیریم چرا که تولید همراه با ضرر و زیان و تحویل خودروها با قیمت های قبلی با هدف جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد و این خواسته وزارت صنعت معدن و تجارت بوده که رضایت مشتریان خودروسازان داخلی به هر نحوی تامین شود که سایپا نیز در این مسیر با برنامه ریزی های گسترده ، قدم های اساسی برداشته و با رونق در تولید و افزایش سرعت تحویل خودروها به مشتریان در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که معضلات مشتریان در این بخش به سرعت کاهش یابد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:سایپا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *