RSS
امروز شنبه ، ۴ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری سئول بر توسعه بلاک چین

سود در بازار طلا خواهد بود

تغییر رفتار بانک‌های مرکزی دنیا

ایران خودرو درباره قیمت محصولاتش اطلاعیه جدید داد

طراحی متدولوژی درجه بندی عملکرد صندوق های سرمایه گذاری

چرا تخفیف بیمه شخص ثالث حذف شد؟

تمهیدات نظام بانکی برای دور زدن تحریم‌ها

راه‌اندازی سامانه مکانیزه اعلام نرخ بیمه شخص ثالث

رونمایی از ۳ تابلوی قرمز، زرد و نارنجی تا ۷۰ روز آینده

مصوبات اقتصادی دولت دلیل گرانی دلار

دلیل گرانی طلا و سکه

هزینه وام مسکن زوج‌های تهرانی چقدر است؟

احتمال تولید لادا در ایران

انتقاد از پلیس و بیمه مرکزی در مورد خودروهای فرسوده

سقف تسهیلات مسکن افزایش ندارد

پرداخت مالیات با اوراق اسناد خزانه

مجلس به افزایش قیمت خودروها ورود پیدا کند

ثروتمندان آسوده بخوابند!

قیمت سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۵۶۲ هزار تومان شد

تامین مالی ۱۳ هزار میلیارد ریالی شرکت‌های خصوصی

بخشودگی و تخفیف ویژه برای بدهکاران بانک ایران زمین تمدید شد

تقدیر رییس ستاد اجرایی فرمان امام از بانک پارسیان

فروش کالا تا ۳۰ برابر مالیات بر درآمد از اظهارنامه معاف شد

مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد شد

صادرکنندگان مکلف به بازگرداندن ارز صادراتی به چرخه اقتصادی شدند

برنامه ریزی گسترده سایپا برای تامین رضایت مشتریان

۱۰:۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰کد خبر: ۲۷۰۶۳۷
ایستانیوز:مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیراباعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. به همین دلیل این اصل، یکی از برنامه های محوری دولت نیز هست.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، اصل مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، زیرا جلب رضایت مشتریان ، در عمل باعث افزایش بهره وری سازمانی می شود. تکریم مشتریان نیز به عنوان یکی از برنامه های محوری دولت ، با هدف جلب رضایت مشتریان در این راستا اجرایی شده است.
 
همانگونه که می دانیم مشتریان سرمایه های اصلی یک بنگاه اقتصادی محسوب می شوند و تعامل دوسویه مشتریان و بنگاه ، از ضرورت های انکارناپذیر برای ادامه حیات اقتصادی بنگاه ها است.
 
به دنبال تحریم های یک جانبه بین المللی بر علیه کشورمان، همه بخش های جامعه به ویژه حوزه های تولیدی و صنعتی با چالش های جدی رو به رو شدند که صنعت خودرو نیز با خروج شرکای تجاری از ایران و محدودیت های بین المللی برای ورود مواد اولیه تولید قطعات خودرو و تبادلات بانکی با مشکلات متعدد در پاسخگویی به مشتریان جهت تحویل خودروهای پیش فروش شده مواجه شد. علی رغم همه تلاش های گسترده متولیان این صنعت ، هنوز مشکلات تحویل خودروها برطرف نشده و وضعیت کنونی خودروسازان داخلی را در برهه حساسی از تاریخ کشورمان قرار داده است.
 
طی روزهای اخیر شاهد برگزاری نشست های مشترک خودروسازان با مشتریان برای دست یابی به راه حل هایی در راستای تامین نظرات آنان و حل معضلات این بخش بوده ایم. اگرچه تکریم مشتریان باید همواره سرلوحه فعالیت بنگاه های اقتصادی از جمله خودروسازان باشد ، اما برگزاری نشست های تعاملی با مشتریان در این مقطع حساس ، اقدام پسندیده ای است که امید می رود در نهایت منجر به تامین حداکثر رضایت مشتریان شود.
 
شرکت خودروسازی سایپا در دوره جدید فعالیت مدیران ارشد خود که میراث دار گذشتگان این مجموعه خودروسازی است با این اقدام سریع ، صریح و بی واسطه نشان داد که در راستای سیاست های کلان مجموعه دولت و وزارتخانه مربوطه ، علی رغم تمام مشکلات ناخواسته که به سایپا تحمیل شده به دنبال تکریم مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنان است.
 
از این رو حرکت های مشتری مدارانه سایپا را به فال نیک می گیریم چرا که تولید همراه با ضرر و زیان و تحویل خودروها با قیمت های قبلی با هدف جلب رضایت مشتریان صورت می گیرد و این خواسته وزارت صنعت معدن و تجارت بوده که رضایت مشتریان خودروسازان داخلی به هر نحوی تامین شود که سایپا نیز در این مسیر با برنامه ریزی های گسترده ، قدم های اساسی برداشته و با رونق در تولید و افزایش سرعت تحویل خودروها به مشتریان در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که معضلات مشتریان در این بخش به سرعت کاهش یابد.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:سایپا
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *