RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل ساتا در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه گفت:

بیمه اعتمادبخش بازارهای کسب و کار

۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲کد خبر: 270231
ایستانیوز:شرکت‌های بیمه با ارایه محصولات نوین می‌توانند اعتماد را برای بازارهای کسب‌وکار به ارمغان آورند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ابراهیم محمودزاده در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالش‌ها و راهکارها) با اعلام این مطلب، خاطرنشان‌کرد: تکنولوژی و بازار مهم‌ترین عامل‌های کسب‌وکار و بخش مالی پشتیبان آن‌هاست.
 
وی با تاکید بر اینکه بیمه‌گران با پذیرش ریسک‌های هر کسب‌وکار امنیت را برای آن ایجاد می‌کنند، تصریح‌کرد: بیمه‌گران با بررسی، تشخیص و ارزیابی این ریسک و بهره‌مندی از نواوری و خلاقیت می‌توانند امنیت را برای محیط‌های کسب‌وکار ایجاد کنند.
 
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه در یک محیط ریسک مولفه‌های ریسک، بازار و محیط پویا وجود دارد و نیمساز این محیط نداشتن امنیت است، گفت: شرکت‌های بیمه باید این امنیت را به وجود آوردند.
 
ابراهیم محمودزاده افزود: شایسته است شرکت‌های بیمه با بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین بیمه‌نامه‌ها را براساس نیاز مشتری طراحی و رضایت بیمه‌شدگان را فراهم کنند.
 
وی گفت: شناسایی و برطرف کردن ریسک‌ها و نیازهای مشتریان و ذی‌نفعان و استفاده از فن‌اوری اطلاعات و ارتباطات، خلاقیت و نواوری می‌توانند موجب رشد شرکت‌های بیمه شوند.
 
مدیرعامل ساتا با تاکید بر ورود شرکت‌های بیمه به بازارهای جدید، خاطرنشان‌کرد: با شناسایی و فعالیت در بازارهای جدید داخلی و رفع نیازهای مردم کشور و نیز ورود به بازارهای جهانی و ارایه خدمات مطلوب فعالیت‌های بیمه‌ای در کشور توسعه می‌یابد.
 
ابراهیم محمودزاده یاداورشد: برای رسیدن به بلوغ و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها نیازمند یک تغییر استراتژی و ایجاد رویکردهای جدید هستیم که برگزاری این همایش‌ها و ارایه راهکارهای مناسب می‌تواند ما را در این مسیر یاری دهد

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *