RSS
امروز سه شنبه ، ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

سیگنال دلار نهفته به بازار سکه

گزارش عجیب رییس سازمان برنامه درباره نرخ تورم

یک فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

شرط تایید صلاحیت مدیران عامل شرکت های بیمه

کف قیمت دلار کجا خواهد بود؟

افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری

روزگار مستاجران سیاه شد

قربانیان شتاب تورم تولیدکننده در آخرین ماه سال

جزئیات بیستمین جلسه حراج شمش طلا اعلام شد

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه افزایش یافت

افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد

ارزیابی مثبت مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اتحادیه اسکاد

۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶کد خبر: 269954
ایستانیوز:حجت‌الله مهدیان ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات‌مدیره این بانک در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان ریاست هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با همراهی عضو هیات‌مدیره و تعدادی از مدیران ستادی این بانک صبح امروز در محل اتحادیه اسکاد با رییس هیات‌مدیره، مدیرعامل و اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه دیدار کردند.
 
عبداللهی رییس هیات‌مدیره اسکاد بابیان اینکه این اتحادیه از مشتریان نخستین صندوق تعاون کشور سابق و بانک توسعه تعاون در شرایط فعلی می‌باشد گفت: اتحادیه اسکاد به‌عنوان یک شبکه تامین و توزیع کشور در کالا و مایحتاج ضروری، نقش کلیدی در این برهه از زمان به نسبت گذشته داشته و خواهد داشت.
 
وی با تأکید بر اینکه استفاده حداکثری از فرصت‌ها و تبدیل تهدیدها به فرصت با استفاده از ظرفیت بخش تعاون امکان‌پذیر است گفت: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک تخصصی و توسعه‌ای می‌تواند نقش مؤثر و کاربردی در بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود ایفا نماید.
 
رییس اتحادیه اسکاد در اینباره افزود: ایجاد انسجام درون بخشی و تعامل و همکاری فی‌مابین موجب می‌شود که بتوان با استفاده از حمایت‌های اعتباری بانک توسعه تعاون نسبت به تأمین به‌موقع کالا و اقلام مایحتاج و ضروری مردم اقدام و متعاقب آن با بهره‌گیری از شبکه توزیع تعاونی‌های مصرف و با حذف روندهای غیرضروری و زائد با هزینه کمتر کالا را به دست مردم رساند.
 
عبداللهی ضمن تقدیر و قدرشناسی از تلاش و خدمات بانک توسعه تعاون اعلام داشت: در شرایط فعلی در جنگ اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه قرارگرفته‌ایم و بی‌تردید با مأموریت سنگین و مهمی که در حوزه تهیه و تأمین بر عهده این اتحادیه گذاشته‌شده است، انتظار حمایت حداکثری از بانک توسعه تعاون را می‌طلبد و بی‌تردید در این شرایط می توان بار دیگر برای بازخوانی و تجدیدنظر نسبت به ظرفیت و توانمندی‌های بخش تعاون، اتحادیه‌های سرا سری، شرکت‌های تعاونی و بانک توسعه تعاون گام‌های اساسی برداشت.
 
رییس اتحادیه اسکاد و سایر اعضاء هیات‌مدیره این اتحادیه تلاش برای کمک به افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون و ارتقاء توانمندی مالی این بانک را برای گسترش فعالیت تعاون گران جزء برنامه‌های جدی خود تلقی کرده‌اند و دراین‌باره تأکید نمودند بی‌تردید به هر میزآن‌که بر ظرفیت و توانمندی مالی و قدرت تسهیلات دهی بانک توسعه تعاون از طریق افزایش سرمایه بانک و همچنین هدایت نقدینگی موجود در بخش تعاون افزوده شود به همان مقدار می‌توان شاهد رشد و اعتلای فعالیت تعاونی‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی شد.
 
شایان‌ذکر است که این جلسه با حضور سایر مدیران اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف استانی، اعضاء هیئت‌رئیسه اتحادیه سرا سری تشکیل شد و مطالبی به‌نوبت پیرامون همکاری و تعامل بیشتر مطرح گردید.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *