RSS
امروز سه شنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان سیل زده آق قلا در باغ کتاب تهران‌‌

گسترش ارتباط پژوهشکده بیمه با جامعه و صنعت

وزیر جهاد کشاورزی در حضور رییس جمهور از بانک کشاورزی قدردانی کرد

نسخه ویژه اپلیکیشن «بله» با عنوان «بله‌فشان» منتشر شد

عرضه بیمه‌نامه مسافرتی در کلیه شعب بانک سامان

آیا بیت کوین ارز آینده دنیاست؟

فرار مالیاتی یکی از مصادیق پولشویی است

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید

اولین گروه از تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور با حمایت بانک صادرات راهی اردن شد

با کاهش ارزش دلار قیمت‌ نیکل ۲.۲ درصد رشد کرد

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر

دامنه نفوذ سامانه توزیع سود، تا آخر سال به ۱۰۰ درصد می رسد

مجمع عمومی عادی و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود

با عضویت در طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد، محصولات خود را با تضمین بفروشید

گزارش اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال ۱۳۹۷ در مجمع عمومی

سود ۱۲تومانی بیمه البرز برای هر سهم

سرمایه گذاری بیمه میهن در حوزه آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی

چه کسانی از قوانین جدید چک مستثنی می‌شوند؟

وزارت صمت اطلاعات خود را به سازمان مالیات نداده است

ایرانی‌ها دیگر پس انداز نمی‌کنند

راه‌اندازی بازار متشکل ارزی به شرط مطمئن شدن رئیس‌کل

ماجرای ورود مجلس به واگذاری سرخابی‌ها

طلای آب شده به زودی در بورس معامله می‌شود

عرضه سهام ایران‌خودرو و سایپا فعلا امکان‌پذیر نیست

با هدف تحول آفرینی در بازار بیمه کشور؛

راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ نمایندگان بیمه سامان

۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳کد خبر: 269766
ایستانیوز:پیاده سازی کامل «سامانه مدیریت دانش» بیمه سامان باعث می شود تا علاوه بر روان کردن فرایند پاسخگویی به سوالات نمایندگان فروش، مجموعه ای دانش انباشته در اختیار آنها قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از روابط عمومی بیمه سامان، با راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ نمایندگان بیمه در کنار دانش افزایی، امکان انتقال تجربیات نمایندگان در بستر فضای اینترنت فراهم خواهد شد.
جعفر خامسی مدیر توانمندسازی شبکه فروش این شرکت با بیان این که هر روز ممکن است سوالات متعددی برای نمایندگان ایجاد شده و یا تجربه جدیدی در عملیات بیمه گری برای هر یک از آنها فراهم شود، گفت: در روش سنتی، برای پاسخ به سوالات باید به کارشناسان یا مدیران شرکت به طور مستقیم مراجعه یا در بهترین حالت از روش هایی مانند تماس تلفنی و یا ایمیل برای دریافت پاسخ استفاده کرد.
 
مدیرتوانمندسازی شبکه فروش بیمه سامان با تاکید بر اینکه این سامانه در راستای انتقال دانش و تجارب افراد در سازمان راه اندازی شده است، اظهار داشت: روند سنتی نه تنها وقت بسیار زیادی از بدنه کارشناسی شرکت را برای پاسخ به سوالات می گیرد، بلکه پاسخ ها یا تجارب را میان نفرات محدود، متمرکز می کند، در حالی که بسیاری از سوالات، ممکن است میان نمایندگان مشترک باشد.
 
وی با اشاره به اینکه مدیریت کردن پرسش و پاسخ ها و نیز مدون کردن اطلاعات، اقدام مهمی است که می تواند دانش متراکم شده را به طور دقیق میان افراد توسعه بدهد، گفت:  بیمه سامان با طراحی یک سامانه پرسش و پاسخ، این روند را سامان داده است.
 
به گفته خامسی، ایجاد این زیرساخت در تربیت، توسعه و راهبری نمایندگان بسیار اثرگذار خواهد بود و آنها را از طرح حجم قابل توجهی از پرسش ها بی نیاز خواهد کرد؛ همچنین برونداد نهایی این سامانه، ارتقای سطح کیفیت خدمات به ذینفعان به صورت آنلاین و در کمترین زمان خواهد بود.
 
مدیر توانمندنسازی شبکه فروش شرکت بیمه سامان مدیریت محتوایی سازمانی را هدف اساسی این سامانه خواند و ادامه داد: نمایندگان می توانند از اطلاعات موجود در این سامانه برای دریافت پاسخ سوالات معمول خود استفاده کرده و یا سوالات جدیدی را به منظور دریافت پاسخ از سوی کارشناسان شرکت، مطرح کنند.
 
وی با تاکید بر این که اطلاعات لازم برای نمایندگان مانند دستورالعمل های جدید، طرح های تشویقی و یا کمپین های تبلیغاتی شرکت نیز از طریق همین سامانه در قالب پیامک، ایمیل سازمان و بر روی اپلیکیشن طراحی شده به همه نمایندگان اطلاع رسانی می شود، اظهار کرد: اطلاعات موجود بر روی این سامانه، برای همه نمایندگان حکم سند واحد را دارد، بنابراین از انتشار اطلاعات متعدد و گاه متناقض در حوزه های مختلف جلوگیری خواهد شد.
 
خامسی پاسخگویی به سوالات متداول و ارائه اطلاعاتی که هر نماینده باید آنها را داشته باشد را رسالت جدی این سامانه دانست و گفت: با راه اندازی این پروژه، می توان گفت شرکت بیمه سامان در راستای ارتقای سطح کیفیت خدمات به ذینفعان برای نخستین بار در صنعت بیمه، موضوع انتقال دانش به نمایندگان را از طریق یک سامانه داخلی عملیاتی کرده است.
 
وی همچنین از همکاری با یک استارت آپ در راه اندازی این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: این سامانه با تعداد مشخصی کارشناس توسط شرکت اداره می شود، بنابراین وقت سایر کارشناسان و مدیران شرکت برای رسیدگی به سایر امور شرکت آزاد خواهد بود.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه سامان
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *