RSS
امروز پنج شنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش چشمگیر نسبت خسارت بیمه‌ های حوادث کوثر

افزایش تراکنش‌های اینترنتی بانک صادرات

نرخ تورم تولیدکننده خدماتی ۸.۸ درصد افزایش یافت

واگذاری سهام چهار انبار، یک سردخانه و یک سیلوی دولتی با مذاکره

واردات بدون انتقال ارز منتفی شد

پرداخت سه هزارو۶۰۸ میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه دربانک کارگشایی

اثر غیرمستقیم بخشنامه جدید بانک مرکزی در حذف حساب‌های پشتیبان

نوسانات جزئی نرخ ارز

نرخ سکه به ۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید

فردمحور کردن بیمه شخص ثالث نیازمند توجه همه جانبه به مزایا و معایب آن است

واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن

صندوق با درآمد ثابت پیروز رقابت با سپرده بانکی

نحوه انجام قرارداد سلف موازی در بورس کالا

ارزش بازار "سفارس" افزایش یافت

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

احتمال پنج عرضه اولیه در بورس تهران

زیان ۴۶ریالی سیمان تهران برای هر سهم

"والبر" ۷۰۱ میلیارد ریال سود واگذاری کسب کرد

"وغدیر" تنها فروشنده بود

«مهرام» سود ۵۳۶ ریالی را پوشش داد

مشاوران سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ به ۹ نفر کاهش یافت

بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی ارایه می‌دهد

ضریب نفوذ بازار سرمایه افزایشی است

زیان ۵۹۶۸ریالی هر سهم بانک دی

افزایش سرمایه بانک‌ها در دستور کار شورای سران قوا

برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲کد خبر: 269745
ایستانیوز:همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره ،معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ­ریزی و آینده­ نگری بیمه ­آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه­ نامه ،گفت : شرکت­ های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه ­نامه را ندارند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه­ آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه­ گر است.
مهندس ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  14 ساله بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره­ های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.
مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس­ دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه­ گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو بود.            
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *