RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی برای آزادی زندانیان

اپلیکیشن پرداخت صاپ ٤٠ سکه بهار آزادی جایزه می‌دهد

تعطیلی خزانه جواهرات ملی در روز ۲۸ اسفند ماه

موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است

۱۰ هزار میلیارد تومان وام خرید مسکن پرداخت شد

ادامه اصلاح مقررات بازار پایه فرابورس

پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال خسارت در یک فقره جرحی

تولید بیش از ۴ هزار خودرو در روز

رشد ۳۳۷۶واحدی شاخص بورس

کدام ارزها بیشترین وابستگی را به اقتصاد چین دارند؟

نفت برای هفتمین بار به بورس می‌آید

کاهش قیمت طلای جهانی

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران وارد پکن شد

چرخ ادغام بانک ها به راه افتاد

قیمت دلار امروز به ۱۲۸۹۰ تومان رسید

مرغ محبوب‌ترین گوشتِ جهان ثروتمند است

اعلام نظر در باره پالرمو و CFT با رعایت منافع ملی

اقتصاد سالم زیر چتر ابزارهای مالی اسلامی

بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد:تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم

شرط بازگشت ارزش به پول ملی

تفکیک مصارف پایه پولی خلق شده توسط بانک مرکزی

در خصوص واگذاری شرکتهای"تامین سرمایه"

۱۱ هزار میلیارد ریال در بورس انرژی تامین مالی شد

۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز

برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲کد خبر: 269745
ایستانیوز:همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره ،معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ­ریزی و آینده­ نگری بیمه ­آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه­ نامه ،گفت : شرکت­ های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه ­نامه را ندارند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه­ آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه­ گر است.
مهندس ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  14 ساله بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره­ های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.
مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس­ دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه­ گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو بود.            
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *