RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

پرداخت سریع خسارت بیمه البرز به بیمه شدگان سیل زده

بررسی پیوستن ایران به پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت

آیا اقتصاد ایران به رشد ۹درصد می‌رسد؟

طلا و سکه امروز چند قیمت خورد؟

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

تاکید مدیران عامل بانک ملت و مخابرات ایران بر تقویت همکاری ها

حضور فعال کانون جوانه های بانک ملی در نمایشگاه دنیای اسباب بازی

انتشار شماره جدید نشریه مهرآب

پوراسکندری سرپرست مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون شد

بانک رفاه پیشرو در مهندسی مالی بانکی

بانک رفاه با عمل به مسئولیت های اجتماعی امید به اشتغال را بازگرداند

مالیات بر عایدی سرمایه در قالب یک لایحه‌ مستقل به مجلس می‌رود

حق عضویت صرافان در بازار متشکل ارزی ۲۵ میلیون تومان شد

رشد قیمت ارز و سکه، سبزپوشی بورس

صنایع معدنی ایران چقدر آب مصرف می‌کند؟

هند هم وارد جنگ تجاری شد

"رتاپ"۳۲۰ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد

سککوک بانک ملی را به اوج می رساند

پارادوکس اخبار متناقض و سردرگمی سرمایه‌گذاران

بازار پتروشیمی قابلیت تحریم ندارد

افزایش تقاضا در بورس با عرضه منظم نفت

ثبت رکورد تاریخی بورس

صندوق حمایت از مستاجران تشکیل می‌شود

«آموزش» عنصر جدایی ناپذیر فعالیت‌های بانک ملی ایران است

سقف شکنی تازه شاخص بورس

برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲کد خبر: 269745
ایستانیوز:همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل،اعضای هیات مدیره ،معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ­آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفه ای و  متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ­ریزی و آینده­ نگری بیمه ­آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه­ نامه ،گفت : شرکت­ های بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه ­نامه را ندارند.
نایب رییس هیات مدیره بیمه­ آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت ، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمه­ گر است.
مهندس ملکان، مدیرعامل شرکت پرشیا خودرو، در سخنانی ضمن اشاره به همکاری موفق و  14 ساله بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو، بیان داشت: مجموعه واحدهایی که به ما خدمات ارائه می دهند، مانند مهره­ های تسبیح با یکدیگر مرتبط هستند.
مدیرعامل شرکت پرشیا خودرودرادامه افزود: میزان سرویس­ دهی و خدمات  و زمان ارائه خدمات در رضایت بیمه­ گذار و افزایش وفاداری مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
بازدید از قسمت های مختلف شرکت پرشیا خودرو و برگزاری کارگاه آموزشی از دیگر بخش های همایش تخصصی مشترک بیمه­ آسیا و پرشیا خودرو بود.            
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *