RSS
امروز پنج شنبه ، ۴ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

کاهش چشمگیر نسبت خسارت بیمه‌ های حوادث کوثر

افزایش تراکنش‌های اینترنتی بانک صادرات

نرخ تورم تولیدکننده خدماتی ۸.۸ درصد افزایش یافت

واگذاری سهام چهار انبار، یک سردخانه و یک سیلوی دولتی با مذاکره

واردات بدون انتقال ارز منتفی شد

پرداخت سه هزارو۶۰۸ میلیاردریال تسهیلات قرض‌الحسنه دربانک کارگشایی

اثر غیرمستقیم بخشنامه جدید بانک مرکزی در حذف حساب‌های پشتیبان

نوسانات جزئی نرخ ارز

نرخ سکه به ۴ میلیون و ۹۰ هزار تومان رسید

فردمحور کردن بیمه شخص ثالث نیازمند توجه همه جانبه به مزایا و معایب آن است

واریز عیدی کارمندان و بازنشستگان با حقوق بهمن

صندوق با درآمد ثابت پیروز رقابت با سپرده بانکی

نحوه انجام قرارداد سلف موازی در بورس کالا

ارزش بازار "سفارس" افزایش یافت

"وسبحان" خریدار و فروشنده بود

احتمال پنج عرضه اولیه در بورس تهران

زیان ۴۶ریالی سیمان تهران برای هر سهم

"والبر" ۷۰۱ میلیارد ریال سود واگذاری کسب کرد

"وغدیر" تنها فروشنده بود

«مهرام» سود ۵۳۶ ریالی را پوشش داد

مشاوران سازمان تامین اجتماعی از ۳۰ به ۹ نفر کاهش یافت

بانک سامان، خدمات شعبه‌ای را تلفنی ارایه می‌دهد

ضریب نفوذ بازار سرمایه افزایشی است

زیان ۵۹۶۸ریالی هر سهم بانک دی

افزایش سرمایه بانک‌ها در دستور کار شورای سران قوا

جدیدترین محصولات بانک ملی بزودی رونمایی می شود

۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱کد خبر: 269702
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر ضرورت افزایش آگاهی کارکنان در ارائه محصولات به مشتریان گفت: همکاران باید در خصوص محصولات نوین بانک اطلاعات کافی داشته باشند و این وظیفه شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای پارس سداد را سنگین‌تر می‌کند؛ چراکه اگر کارکنان بتوانند این محصولات را به کار گیرند، می‌توانند مزیت آنها را هم به مشتریان انتقال دهند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد رضا حسین زاده در همایش مدیران و مسئولان مراکز استانی شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه‌ای پارس سداد افزود: نکته‌ای که اهمیت زیادی برای ما داشت، تحت وب کردن شعب بانک بود. این اتفاق، تحول بزرگی بود که اجرا کردن آن در بانکی مانند بانک ملی ایران با ٣٥٠٠ واحد در اقصی نقاط کشور آسان نبود.
 
وی با اعلام اینکه در" ملی شو ٢ " که کمتر از یک ماه آینده برگزار می شود، آخرین دستاوردها، محصولات و خلاقیت‌های این بانک را عرضه می‌کنیم، گفت: حدود ١٢ محصول برای ارائه انتخاب شده که بخشی از این محصولات در هیچ بانکی ارائه نشده و برای اولین بار در این مراسم عرضه می‌شود.
 
همچنین مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در این همایش ،شرکت سداد را یکی از شرکت‌های ابزاری و استراتژیک برای بانک ملی ایران معرفی کرد و با تاکید بر اینکه خروجی موثر بانک ملی ایران باید در زندگی مردم و اقتصاد کشور دیده شود،گفت: ارائه سرویس‌های مناسب توسط شرکت پشتیبانی افزارهای رایانه ای پارس سداد می‌تواند به تسهیل امور کمک کند و مدیریت هزینه در زندگی مردم با ارائه این سرویس‌ها نمایان می‌شود.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *