RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
آخرین اخبار

پرداخت سریع خسارت بیمه البرز به بیمه شدگان سیل زده

بررسی پیوستن ایران به پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت

آیا اقتصاد ایران به رشد ۹درصد می‌رسد؟

طلا و سکه امروز چند قیمت خورد؟

شرایط فروش اعتباری محصولات ایران‌خودرو اعلام شد

تاکید مدیران عامل بانک ملت و مخابرات ایران بر تقویت همکاری ها

حضور فعال کانون جوانه های بانک ملی در نمایشگاه دنیای اسباب بازی

انتشار شماره جدید نشریه مهرآب

پوراسکندری سرپرست مدیریت بیمه های آتش سوزی بیمه تعاون شد

بانک رفاه پیشرو در مهندسی مالی بانکی

بانک رفاه با عمل به مسئولیت های اجتماعی امید به اشتغال را بازگرداند

مالیات بر عایدی سرمایه در قالب یک لایحه‌ مستقل به مجلس می‌رود

حق عضویت صرافان در بازار متشکل ارزی ۲۵ میلیون تومان شد

رشد قیمت ارز و سکه، سبزپوشی بورس

صنایع معدنی ایران چقدر آب مصرف می‌کند؟

هند هم وارد جنگ تجاری شد

"رتاپ"۳۲۰ریال به ازای هر سهم تقسیم کرد

سککوک بانک ملی را به اوج می رساند

پارادوکس اخبار متناقض و سردرگمی سرمایه‌گذاران

بازار پتروشیمی قابلیت تحریم ندارد

افزایش تقاضا در بورس با عرضه منظم نفت

ثبت رکورد تاریخی بورس

صندوق حمایت از مستاجران تشکیل می‌شود

«آموزش» عنصر جدایی ناپذیر فعالیت‌های بانک ملی ایران است

سقف شکنی تازه شاخص بورس

حسین زاده خبر داد

روان سازی خدمات بانک ملی

۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱کد خبر: 269689
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
 
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *