RSS
امروز دوشنبه ، ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
آخرین اخبار

اختصاص هزینه هدایای تبلیغاتی برای آزادی زندانیان

اپلیکیشن پرداخت صاپ ٤٠ سکه بهار آزادی جایزه می‌دهد

تعطیلی خزانه جواهرات ملی در روز ۲۸ اسفند ماه

موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است

۱۰ هزار میلیارد تومان وام خرید مسکن پرداخت شد

ادامه اصلاح مقررات بازار پایه فرابورس

پرداخت بیش از ۱۳ میلیارد ریال خسارت در یک فقره جرحی

تولید بیش از ۴ هزار خودرو در روز

رشد ۳۳۷۶واحدی شاخص بورس

کدام ارزها بیشترین وابستگی را به اقتصاد چین دارند؟

نفت برای هفتمین بار به بورس می‌آید

کاهش قیمت طلای جهانی

وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران وارد پکن شد

چرخ ادغام بانک ها به راه افتاد

قیمت دلار امروز به ۱۲۸۹۰ تومان رسید

مرغ محبوب‌ترین گوشتِ جهان ثروتمند است

اعلام نظر در باره پالرمو و CFT با رعایت منافع ملی

اقتصاد سالم زیر چتر ابزارهای مالی اسلامی

بازدید مدیرعامل بانک ملت از ۲ شرکت داروسازی در استان خراسان رضوی

مدیرعامل بانک ملت در جمع فرزندان شاهد:تکریم خانواده شهدا را وظیفه و افتخار می دانم

شرط بازگشت ارزش به پول ملی

تفکیک مصارف پایه پولی خلق شده توسط بانک مرکزی

در خصوص واگذاری شرکتهای"تامین سرمایه"

۱۱ هزار میلیارد ریال در بورس انرژی تامین مالی شد

۱۵۰ شعبه بانک تجارت میزبان مشتریان در تعطیلات نوروز

حسین زاده خبر داد

روان سازی خدمات بانک ملی

۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱کد خبر: 269689
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران از روان سازی بیشتر فعالیت های مورد انتظار مشتریان در این بانک خبر داد و گفت: به زودی اختیارات بیشتری به ادارات امور داده می شود تا خدماتی مانند خرید دین و صدور ضمانتنامه ها بیش از پیش تسهیل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)،دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در همایش بررسی عملکرد سه ماهه سوم واحدهای این بانک با بیان این که بوروکراسی های اداری نباید مانع از خدمت رسانی مطلوب به مشتریان شود، اظهار کرد: باید تا حد ممکن از اختیارات ارائه شده توسط بانک مرکزی و هیات مدیره بانک در شعب استفاده شده و سرعت ارائه خدمات به مشتریان افزایش یابد.
 
وی با اشاره به این که سرعت فعالیت ها در دنیای رقابتی امروز اهمیت وافری پیدا کرده است، ادامه داد: نمی توان مشتری را برای دریافت یک خدمت معطل کرد، در حالی که همه امکانات قانونی برای ارائه سریع آن خدمت وجود دارد.
حسین زاده با بیان این که عملکرد همه واحدهای بانک به صورت هفتگی در جلسه هیات مدیره می شود، گفت: هیات مدیره بانک مصمم است جایگاه مطلوب بانک ملی ایران در نظام بانکی را حفظ کند و از همه ظرفیت های قانونی برای برطرف کردن موانع استفاده خواهد شد.
مدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: مدیران اهل ریسک و آشنا به قوانین و مقررات، مورد تایید هیات مدیره هستند و به آنها اختیاراتی برای فعالیت بیشتر در جهت بهبود امور و ایجاد رضایت در مشتریان داده خواهد شد.
حسین زاده با اشاره به این که اولویت امروز کشور، کمک به ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، اظهار کرد: شعب در پرداخت تسهیلات، سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی را در اولویت قرار دهند، اما این تسهیلات باید به واحدهایی پرداخت شود که تولید مستمر دارند و با مشکل فروش تولید خود مواجه نیستند.
وی همچنین محصولات بانکداری الکتزونیک بانک ملی ایران را از پیشرفته ترین محصولات موجود در نظام بانکی خواند و گفت: سوپر محصولاتی مانند بام، بله و اپلیکیشن ٦٠، همواره مورد تحسین فعالان نظام بانکی و بانک مرکزی قرار گرفته اند، بنابراین باید از حداکثر توان موجود برای تبلیغ و استفاده از آنها بهره برد.
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین از افزایش سطوح اختیارات مدیران برای فروش اموال مازاد بانک خبر داد و گفت: خوشبختانه بانک ملی ایران در این زمینه سرآمد است و روند وصول مطالبات معوق بانک نیز سرعت گرفته، به طوری که وضعیت بانک در این دو شاخص همواره رو به بهبود است.
وی از برگزاری دومین «ملی شو» در آینده نزدیک نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: تازه ترین محصولات بانک ملی ایران به زودی رونمایی خواهد شد تا نشان دهد این بانک به یک نهاد مدرن، توانمند و پیشتاز تبدیل شده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *