RSS
امروز سه شنبه ، ۶ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان سیل در شمال کشور

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

نقش آفرینی بورس کالا در رونق تولید

وضعیت ارز دانشجویی در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟

بزرگترین اشتباه اقتصادی دولت در سال۹۷ چه بود؟

رشد ۵۳۵ واحدی شاخص بورس

در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۸

بانکداران رفاه به یاری سیل زدگان شتافتند

هشدار به بانک های ناتراز

حق بیمه شخص ثالث ۱۵ درصد گران شد

حضور فعال بانک رفاه در مناطق سیل زده

کمک به سیل زدگان، قابل کسر درآمد مشمول مالیات پرداخت کنندگان است

قیمت طلای جهانی گران شد

رشد ۸۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس

استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

رشد ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بازار سهام

یک کشتارگاه دولتی ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد

مسابقه اینستاگرامی نوروزی بانک شهر

پرداخت فوری خسارت قربانیان سیل شمال کشور

آمادگی بیمه پارسیان جهت رسیدگی به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

نشست تلفنی بانک رفاه با مشتریان

۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸کد خبر: 269646
ایستانیوز:در پی برگزاری سلسله نشست های مدیران ستادی و عملیاتی بانک با مشتریان، چهارمین و پنجمین دوره این نشست ها با هدف بررسی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات حوزه های حقوقی و مطالبات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این نشست ها که 17 و 18 دی ماه سالجاری در محل مرکز ارتباطات مردمی و پاسخگویی بانک رفاه برگزار شد، عمید مدیر امور حقوقی و مطالبات و حجاری مدیر امور فناوری اطلاعات و رؤسای اداره های ذی ربط آنها طی دو ساعت نشست و گفت وگو مستقیم با مشتریان، به مسائل و چالش های جاری بانک در حوزه های مذکور پاسخ گفتند.
گفتنی است این نشست ها برای سایر حوزه های عملیاتی بانک رفاه نیز برگزار خواهد شد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *