RSS
امروز سه شنبه ، ۶ فروردین ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تشکیل ستاد بحران بیمه دی در استان گلستان

بازدید روسای شعب استان های گلستان و مازندران بیمه ما از مناطق سیل زده

بیمه کوثر در کنار سیل زدگان گلستان از روز اول حادثه

آمادگی بیمه آسیا برای پرداخت خسارت سیل استان های گلستان و مازندران

پرداخت خسارت زیان‌دیدگان سیل در شمال کشور

استمهال پرداخت بدهی محکومین رانندگی مازندران و گلستان

نقش آفرینی بورس کالا در رونق تولید

وضعیت ارز دانشجویی در سال۹۸ چگونه خواهد بود؟

بزرگترین اشتباه اقتصادی دولت در سال۹۷ چه بود؟

رشد ۵۳۵ واحدی شاخص بورس

در تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار خواهیم بست

وضعیت اقتصاد ایران در سال ۹۸

بانکداران رفاه به یاری سیل زدگان شتافتند

هشدار به بانک های ناتراز

حق بیمه شخص ثالث ۱۵ درصد گران شد

حضور فعال بانک رفاه در مناطق سیل زده

کمک به سیل زدگان، قابل کسر درآمد مشمول مالیات پرداخت کنندگان است

قیمت طلای جهانی گران شد

رشد ۸۲۰۰۰ واحدی شاخص کل بورس

استقرار پایگاه کمک رسانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان

رشد ۱۵۰ درصدی ارزش معاملات بازار سهام

یک کشتارگاه دولتی ۱۱ میلیارد تومان فروخته شد

مسابقه اینستاگرامی نوروزی بانک شهر

پرداخت فوری خسارت قربانیان سیل شمال کشور

آمادگی بیمه پارسیان جهت رسیدگی به پرونده های بیمه‌گذاران آسیب دیده از سیل

عضو هیات مدیره بانک ملی خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد

۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷کد خبر: 269607
ایستانیوز:عضو هیات مدیره و معاون مالی بانک ملی ایران، ضمن حضور در شعبه فردوسی بانک وضعیت موجود منابع و مصارف شعبه را بررسی کرد و در ادامه از مسئولان شعبه خواستار ارائه خدمات بهینه به مشتریان شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملّی ایران، ناصر شاهباز در بازدید از این شعبه در دوایر مختلف حضور یافت و مسائل، وضعیت و عملکرد خدمات نوین شعبه را نیز بررسی و راهکارهای لازم را ارائه و همچنین از عملکرد و اقدامات مهم و مطلوب شعبه در زمینه جذب منابع، تقدیر کرد.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر ارائه تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و انواع خدمات بانکداری به واحد های صنعتی و تولیدی بزرگ در شعبه، خواستار حمایت از واحدهای تولیدی کوچک و متوسط شد .
 
وی در این بازدید گفت: توجه به پرداخت تسهیلات در شعب بانک، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان را افزایش می دهد و می‌تواند ابزاری برای تعامل، جذب مشتریان و یک فرصت جهت سودآوری بیشتر باشد.
 
شاهباز در ادامه با اشاره به اهمیت رضایت مشتریان در واحدهای بانک بر توجه به سودآوری به عنوان یکی از مهم ترین سیاست های مالی تاکید کرد. عبداله جلالی رئیس شعبه فردوسی نیز در این دیدار، گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *