RSS
امروز سه شنبه ، ۲۵ تیر ۱۳۹۸
آخرین اخبار

برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان سیل زده آق قلا در باغ کتاب تهران‌‌

گسترش ارتباط پژوهشکده بیمه با جامعه و صنعت

وزیر جهاد کشاورزی در حضور رییس جمهور از بانک کشاورزی قدردانی کرد

نسخه ویژه اپلیکیشن «بله» با عنوان «بله‌فشان» منتشر شد

عرضه بیمه‌نامه مسافرتی در کلیه شعب بانک سامان

آیا بیت کوین ارز آینده دنیاست؟

فرار مالیاتی یکی از مصادیق پولشویی است

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید

اولین گروه از تیم تکواندو نونهالان و نوجوانان کشور با حمایت بانک صادرات راهی اردن شد

با کاهش ارزش دلار قیمت‌ نیکل ۲.۲ درصد رشد کرد

زمان‌بندی پرداخت سود سهام بیمه‌‌ کوثر

دامنه نفوذ سامانه توزیع سود، تا آخر سال به ۱۰۰ درصد می رسد

مجمع عمومی عادی و فوق العاده بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد

رویکرد توسعه خدمات غیرحضوری با جدیت بیشتری اجرایی می شود

با عضویت در طرح خرید آنلاین اقساطی بانک‌‌پاسارگاد، محصولات خود را با تضمین بفروشید

گزارش اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران طی سال ۱۳۹۷ در مجمع عمومی

سود ۱۲تومانی بیمه البرز برای هر سهم

سرمایه گذاری بیمه میهن در حوزه آموزش و توانمندسازی سرمایه انسانی

چه کسانی از قوانین جدید چک مستثنی می‌شوند؟

وزارت صمت اطلاعات خود را به سازمان مالیات نداده است

ایرانی‌ها دیگر پس انداز نمی‌کنند

راه‌اندازی بازار متشکل ارزی به شرط مطمئن شدن رئیس‌کل

ماجرای ورود مجلس به واگذاری سرخابی‌ها

طلای آب شده به زودی در بورس معامله می‌شود

عرضه سهام ایران‌خودرو و سایپا فعلا امکان‌پذیر نیست

توجه ویژه به افزایش رضایتمندی مشتریان بانک ملی

۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶کد خبر: 269527
ایستانیوز:عضو هیات مدیره و معاون اعتباری و نظارت بر مصارف بانک ملّی ایران ضمن حضور در شعبه ممتاز ولایت با مدیران و کارکنان این شعبه دیدار و از تلاش های آنها قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمود شایان در بازدید خود از عملکرد این شعبه در زمینه جذب منابع اظهار رضایت کرد.
 
وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی بانک افزایش رضایتمندی مشتریان است، اظهار داشت: نظام بانکی کشور شعبه محور است، بنابراین یکی از الزامات مهم مدیریت، نظارت دقیق و منظم بر عملکرد شعب است.
 
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: با توجه به فعالیت های مناسب و مطلوب این شعبه، زمینه ارتقای خدمات به مشتریان و مراجعه کنندگان باید بیش از پیش افزایش یابد تا زمینه ساز تعامل، جذب مشتریان و فرصتی جهت سودآوری برای بانک باشد.
 
شایان همچنین خواستار معرفی و استفاده هرچه بیشتر از دستاوردهای انفورماتیکی بانک شد و بر اهمیت جلب رضایت مشتریان و تسریع در ارائه خدمات بانکی و جذب و حفظ منابع تاکید کرد.
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *