RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

اپلیکیشن باجه شهروندی ارتباطی با سازمان تأمین اجتماعی ندارد

۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱کد خبر: 269269
ایستانیوز:به دنبال ارائه برخی از سرویس های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از طریق اپلیکیشن موبایلی باجه شهروندی و دریافت مبلغی از بیمه شدگان در ازای ارائه این خدمات، سازمان تأمین اجتماعی اعلام می دارد که اپلیکیشن مذکور هیچگونه ارتباطی با این سازمان نداشته و خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی بدون دریافت وجه ارائه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در ماه های اخیر اپلیکیشن موبایلی با نام باجه شهروندی برخی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی از جمله ارائه سوابق بیمه پردازی را در ازای دریافت پول (با فعال شدن سرویس ارزش افزوده برای سیم کارت) به متقاضیان ارائه می دهد. بررسی های صورت گرفته حاکی است که این اپلیکیشن هیچ گونه دسترسی خاصی به اطلاعات بیمه شدگان تأمین اجتماعی ندارد و تنها کاربران را به سامانه سوابق بیمه شدگان هدایت می کند.
 
از آنجا که سامانه سوابق بیمه شدگان و همچنین سایر خدمات غیرحضوری در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان تأمین اجتماعی در دسترس قرار دارد نیازی به استفاده از این اپلیکیشن و پرداخت هزینه بابت استفاده از خدمات غیر حضوری تأمین اجتماعی نیست.
 
لازم به ذکر است پیش از این نیز اپلیکیشن های دیگری نیز با نام های مختلف اقدام به ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی و دریافت وجه بابت این کار کرده اند که مطابق قانون پیگیری های لازم برای جلوگیری از فعالیت آنها انجام می گیرد.
 
به بیمه شدگان و بازنشستگان و عموم مخاطبان سازمان تأمین اجتماعی توصیه می کنیم که خدمات مورد نیاز خود را تنها از طریق مبادی رسمی مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی دریافت کنند.
 
پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir به عنوان درگاه رسمی خدمات غیرحضوری این سازمان تمامی خدمات غیرحضوری که در حال حاضر ارائه می شود را در قالب میز خدمات غیرحضوری در دسترس عموم مردم قرار داده است. همچنین اپلیکیشن “تأمین اجتماعی من” به عنوان تنها اپلیکیشن متعلق به این سازمان خدمات غیرحضوری را به مخاطبان ارائه می دهد.
 
همچنین خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی از طریق کد دستوری #۱۴۲* در دسترس قرار دارد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:تامین اجتماعی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *