RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

دیدار چهره به چهره مدیرعامل بیمه‌کوثر با ذی‌نفعان

۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۸کد خبر: 269095
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه‌کوثر به‌منظور همراهی با بیمه‌شدگان و تعامل با بیمه‌گذاران پاسخگوی ذی‌نفعان بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مدیرعامل شرکت برای گره‌گشایی از مشکلات ذی‌نفعان و برقراری ارتباط موثر با بیمه‌گذاران، نمایندگان و بیمه‌شدگان در تهران، میدان نوبنیاد، خیابان شهید لنگری، شماره11 با آنان ملاقات کرد.
این مراسم با استقبال خوب و گسترده مشتریان برگزار شد و آنان ضمن دیدار با مدیرعامل مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند. مجید مشعلچی فیروزآبادی نیز پس از شنیدن سخنان و دغدغه‌های حاضران به آنان پاسخ گفت و قول مساعد داد دستور پیگیری مسایل مطرح شده را در کوتاه‌ترین زمان خواهد داد.
وی با تشکر از همه حاضران به علت انتخاب شرکت بیمه‌کوثر گفت: بزرگ‌ترین دلمشغولی ما در سال‌جاری رسیدگی به مشکلات ذی‌نفعان بوده است. تلاش فراوان برای ارتقای سامانه پاسخگویی، تجهیز و افزایش شبکه خسارت سیار، پاسخگویی سریع به شکایات واصله، واریز سود عادلانه در موعد قانونی به حساب سهام‌داران، واریز سود مشارکت به حساب دارندگان بیمه‌های زندگی و پژوهش‌های رضایت‌سنجی به‌منظور شناخت گلوگاه‌ها و نقاط ضعف شرکت و همچنین انتظار‌های مشتریان و ذی‌نفعان گوشه‌ای از کارهایی بوده که شرکت طی دو سال اخیر با جدیت دنبال کرده است و نشانگر میزان اهمیت و ارزشی است که ما برای همه ذی‌نفعان اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، سهام‌داران و سایرین قایل هستیم.
مشعلچی در پایان با اشاره به آثار مثبت این فعالیت‌ها در افزایش رضایت مشتری و ارتقای جایگاه شرکت در نگاه نهاد ناظر و به‌ویژه مشتری خاطرنشان‌کرد: برای نمونه باید بگویم که پاسخگویی به شکایات رسیده به شرکت در دوسال اخیر از 50 روز به شش کاهش یافته است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه کوثر
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *