RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

رونمایی از هویت بصری جدید به‌پرداخت ملّت

۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲کد خبر: 268744
ایستانیوز:در مراسمی با حضور مدیران بانک ملت و گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا و شرکت‌های تابعه از هویت بصری جدید به‌پرداخت ملّت رونمایی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مراسم که با حضور دکتر علیرضا لگزایی عضو محترم هیئت‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل، دکتر مرتضی نجف معاون مدیرعامل در امور فناوری اطلاعات، دکتر مرتضی ترک تبریزی مدیر امور فناوری اطلاعات بانک ملت و دکتر علی حکیم جوادی مدیرعامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا برگزار شد، مهندس شهریار خلیلی مدیرعامل به‌پرداخت ملّت، با قدردانی از حمایت‌های مدیران یادشده و هیئت مدیره شرکت خاطرنشان کرد: شرکت به‌پرداخت ملّت به‌عنوان بزرگ‌ترین PSP کشور و خاورمیانه با رعایت اصول برندینگ و هویت بصری قصد دارد در راستای ارتقاء ظرفیت‌های موجود و به‌منظور فعالیت‌هایی همچون co-branding و co-advertising اقدام کند.
وی با اشاره به‌ضرورت تغییر هویت بصری به‌پرداخت ملّت گفت: شرکت به‌پرداخت ملّت با رویکردی خردمندانه جهت افزایش سطح آگاهی مخاطبان و پیشبرد اهداف تبلیغاتی به یکسان‌سازی پیام‌ها، شاخصه‌های کلامی و بصری برند و به‌طور خلاصه هر آنچه به‌عنوان هویت برند شناخته می‌شود مبادرت ورزیده است.
مدیرعامل به‌پرداخت ملّت در پایان این مراسم ضمن اشاره به چشم‌انداز پیش روی به‌پرداخت ملّت تأکید کرد: حفظ جایگاه شرکت در کشور و منطقه و ارتقاء جایگاه آن در سطح بین‌المللی یکی از مهم‌ترین اهداف ما در طراحی این چشم‌انداز بوده و تلاش خواهیم کرد تا با تکیه‌بر توان نیروی متخصص و دانش داخلی کشور هرروز گامی روبه‌جلو برداریم.
گفتنی است به‌پرداخت ملّت با بهره‌برداری از رنگ‌بندی جدید که نشان اشتیاق، انرژی، کسب درآمد، نشاط و قدرت، کسب‌وکار و تصمیم‌گیری عاقلانه است، هویتی جدید به برند خود داده تا هوشمندانه جایگاه غرورآمیز خود را در صنعت پرداخت ایران و خاورمیانه حفظ کرده و در عرصه بین‌المللی نیز ارتقاء بخشد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *