RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

حجت بهاری فر، مدیرعامل:

استراتژی بیمه ما، کسب سهم بالا در بیمه های عمر و سرمایه گذاری است

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۹/۲۸کد خبر: 268619
ایستانیوز: مدیرعامل شرکت بیمه ما اظهار داشت: سیاست این شرکت از همان ابتدای شکل گیری، تمرکز بر بیمه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به ماهیت استراتژیک، کسب سهم بازار و سهم بالای رشته در بین تمامی رشته ها بوده است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،حجت بهاری فر اظهار داشت: با با فروش حرفه ای، ارتباط با بیمه گزاران و نگهداشت و  توسعه محصولات جدید می توان به سهم بالا در ترکیب محصولات شرکت و سهم در صنعت بیمه دست یافت. 
 
وی در عین حال افزود: افزایش توانگری مالی شرکت های بیمه در سایه کارشناسی صحیح و ضریب خسارت کنترل شده ضمن حفظ حقوق صاحبان سهام و تمامی ذینفعان به رشد اقتصادی کشور منجر خواهد شد .
 
وی با اشاره به کسب سطح یک توانگری مالی بیمه "ما" برای هفتمین سال متوالی، تاکید کرد: شرکت سهامی بیمه "ما" همواره  طی سال های گذشته سطح یک توانگری مالی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
 
به گفته وی، اداره کل نظارت مالی بیمه مرکزی در راستای اجرای ماده ٦ ایین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه (شماره 69) و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس صورت های مالی سال 1396 و پس از اعمال تعدیلات، نسبت توانگری مالی شرکت بیمه "ما" را برای سال 1397 در سطح یک و  معادل 227 درصد را  تأیید کرده است.
 
وی تاکید کرد: شرکت بیمه ما با طراحی انواع محصولات بیمه های عمر و سرمایه گذاری با پوشش های کامل بیمه ای با سقف تعهدات بالا از قبیل طرح آتیه فرزندان ، زنان خانه دار ، طرح سنوات ویژه کارفرمایان ، طرح مستمری مکمل بازنشستگی و ..... ، سرمایه گذاری مناسب اندوخته بیمه گذاران با میانگین سود دهی 26.5 درصد در 5 سال گذشته، طرح درمان تکمیلی انفرادی ویژه بیمه گزاران عمر، آموزش و تقویت  کارشناسان ستاد و صف و تفویض بسیاری از امور به کارشناسان شعب، جذب و تقویت فروشندگان برتر و آموزش های حرفه ای فنی و بازاریابی و تفویض برخی امور به ایشان و تقویت ارتباط  با مشتری از طریق انواع پیامک ها، پنل کاربری ویژه و برگزاری جشنواره های دوره ای و فصلی، درصدد توسعه محصولات خود است.
 
به گفته بهاری فر، اقدامات اساسی در این زمینه صورت گرفته و موضوع طی برگزاری چندین جلسه شورای راهبردی بیمه های زندگی در دستور کار قرار گرفته است تا تمامی جوانب محصول مورد بازنگری قرار گرفته که  ضمن ارتقای محصول بیمه های زندگی، باعث ارائه خدمات مناسب به بیمه گزاران و تقویت شبکه فروش شده است.
 
وی با تاکید بر این نکته که آموزش، کلید ارتقای صنعت بیمه است، افزود: آموزش های لازم در راستای تقویت دانش فنی، اصول و فنون بازاریابی و همچنین تفویض برخی اختیارات آغاز شده است .
 
مدیرعامل بیمه ما به نقدینه گفت: علاوه بر آموزش شبکه فروش و تفویض برخی اختیارات به آنان، کارشناسان شعب نیز مورد آموزش قرار گرفته اند تا بسیاری از امور صدور بیمه نامه و الحاقیه به ایشان تفویض شود  که  این امر سبب شده است تا ضمن تقویت نیروهای صف، سرعت عمل به پروسه صدور اضافه شود . 
 
وی خاطرنشان کرد: در عین حال درکنار تفویض امور از ستاد به کارشناسان شعب، نیروهای ستادی در راستای نظارت،  نوآوری محصول و خدمات تقویت شدندکه این موضوع باعث تسریع در امور بیمه گزاران و فرآیند صدور بیمه نامه ها و کاهش هزینه های اداری بیمه شده است.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *