RSS
امروز سه شنبه ، ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

نا اطمینانی ها، برنامه ریزی بنگاه های اقتصادی را سخت کرد

مصائب تعطیلی پنجشنبه‌ها

شرایط و نحوه دریافت وام بدون سود بانک سپه

ارز ۲۸۵۰۰تومانی پرداخت نشود، تورم افزایش می‌یابد

توسعه خدمات بیمه‌ای ملت در سال ۱۴۰۳

جلسه مهم فعالان بازار با رئیس سازمان بورس

تأمین مالی ۳۵۰ همتی با استفاده از ابزارهای نوین

پرداخت ما‌به‌التفاوت سود قطعی و علی‌الحساب بانک سامان

مالیات خودروهای لوکس اعلام شد

ذخایر خارجی بانک مرکزی رشد کرد

جزییات تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بانک‌ها هم تعطیل می‌شوند؟

ریزش بیت کوین ادامه دارد؟

رای پرونده رمز ارز جعلی «کینگ‌مانی» صادر شد

حقوق وزارت کار ۱۴۰۳ بالاخره چقدر است؟

“گروه مالی شهر” زیرمجموعه خود را راهی فرابورس می‌کند

پیش بینی بورس از نگاه ارزش دلاری

قیمت طلا دوباره گران شد

روش های استعلام اعتبار صاحب چک

فلسفه وجودی بانک تسهیل گری در تامین مالی طرحهای صنعتی و معدنی است

۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۹/۲۸کد خبر: 268589
ایستانیوز:فلسفه وجودی بانک تسهیل‌ گری در ارایه خدمات مالی به مشتریان متناسب با اولویت های بانک است تا منابع مالی به بهترین نحو ممکن به سمت تولید هدایت شوند و بانک باید مشاور امین کارآفرینان و صنعتگران باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن که به استان البرز سفر کرده است، در نشست با عزیزالله شهبازی استاندار این استان که ظهر سه شنبه در محل استانداری برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: این بانک همگام با سیاست های دولت در جهت تحقق اهداف رونق تولید و اشتغال دراستان البرز اقدام می کند.
 
وی بیان داشت: زمانبندی پرو‍‍ژه ها و سرعت در انجام پرو‍ژه ها برای رسیدن به محصول و حصول نتیجه بسیار مهم است از این رو در وهله اول تلاش بانک بر ارایه تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی است. اولویت بعدی ما این است که واحدهای نیمه تمام سریعا به اتمام و بهره برداری رسیده و وارد مرحله تولید شوند، همچنین طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی موجود و حمایت از طرح های اشتغالزا، دانش بنیان و صادرات محور از دیگر اولویت های این بانک است.
 
مهری بیان داشت: ما باید مشاوران امین برای کارآفرینان و صنعتگران باشیم و فلسفه وجودی بانک تسهیل‌گری در ارایه خدمات مالی به مشتریان متناسب با اولویت های بانک است تا منابع مالی به بهترین نحو ممکن به سمت تولید هدایت شوند و نیاز فعلی صنعت این است تا بانکها سیاستهای اقتصادی کشور را به بهترین شکل ممکن به اجرا درآورند تا شاهد شکوفایی و بالندگی بخش تولید باشیم.
 
در ادامه استاندار استان البرز ضمن تقدیر از اقدامات مؤثر بانک صنعت و معدن در حمایت از صنایع استان افزود: اساسی ترین ماموریت محوله از سوی دولت به مسؤلین و نهادهای مالی، رونق و احیاء تولید است.
 
وی ادامه داد: اساس و مبنای اشتغال در این استان در دهه های اخیر بر فعالیت های صنعتی شکل گرفته و با توجه به تعامل و هم افزایی موجود بین صنعتگران و نهادهای مالی است که چرخ صنعت در استان می چرخد.
 
استاندار گفت: صنعتگران و سرمایه گذاران، افرادی هوشمند و متخصص هستند اما برای تشخیص راه درست لازم است نهاد های مالی در درجه اول نقش تسهیلگر و مشاور را در این حوزه ایفا کنند و بانک صنعت و معدن با پشتوانه نیروهای کارآزموده و تجارب ارزشمند در این زمینه همواره در کنار صنعتگران و کارآفرینان حضور مستمر داشته است.
 
شهبازی افزود: تولید صادرات محور باید در دستور کار صنعتگران استان قرار گیرد و بانک های استان در راستای رونق تولید همراهی خوبی دارند به خصوص بانک صنعت و معدن در این رابطه با ارائه تسهیلات هدفمند و با کارشناسی دقیق و تخصصی خود ، اقدامات موثری داشته است.
 
در پایان این نشست مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان کرد: امید است تا بانک با همراهی مسؤلان استانی بتواند گامهای مؤثری در جهت توسعه همه جانبه صنایع استان و اشتغالزایی هدفمند بردارد.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *