RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

هشدار: بیمه سلامت بازاریابی تلفنی ندارد

۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۹/۲۵کد خبر: 268417
ایستانیوز:مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان بیمه سلامت گفت: با شرکت‌های سودجویی که از عنوان بیمه سلامت جهت کلاهبرداری از ‏مردم استفاده می‌کنند، از طریق مراجع قضایی پیگیری میشود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،محمد منتقمی‌راد درباره سوء استفاده از عنوان بیمه سلامت به وسیله تماس‌های تلفنی برخی شرکت‌ها، ‏افزود: سازمان بیمه سلامت در ارائه خدمت به بیمه شدگان نیاز به هیچ فرد یا شرکتی برای بازاریابی ندارد و در کل کشور فقط از ‏طریق اداره‌های کل و دفاتر پیشخوان، خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه می‌کند.‏
 
وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد یا شرکت‌ها تحت عنوان صدور کارت هوشمند یا بیمه تکمیلی، اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از ‏مردم می‌کنند و به طور مثال می‌گویند هزینه‌های درمانی را با پرداخت هزینه‌ای اندک انجام می‌دهند و به دنبال این کار، از اعتماد مردم ‏سوء استفاده می‌کنند.‏
 
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، منتقمی‌راد افزود: البته تعدادی از این شرکت‌ها شناسایی شده‌اند و از مردم نیز می‌خواهیم که به این شرکت‌ها و تماس‌های تلفنی ‏اعتماد نکنند و در اسرع وقت موضوع را به نزدیک‌ترین اداره‌ کل بیمه سلامت یا سامانه تلفنی ۱۶۶۶ اطلاع دهند. همکاران ما در ‏سازمان بیمه سلامت موضوع را به صورت جدی پیگیری می‌کنند.‏
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *