RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

بهبود شاخص عملکرد فنی بیمه ایران در ۸ ماهه سال ۹۷

۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۹/۲۴کد خبر: 267388
ایستانیوز: بیمه ایران در ۸ ماهه سال ۹۷ با رشدی معادل ۵‏/۲۸ درصد افزایش در تولید حق بیمه و کاهش نسبت خسارت به میزان ۱۸ % بهبود عملیاتی در این دو شاخص اساسی را در طی شش سال گذشته تجربه کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، محمد زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران بااعلام وضعیت عملکرد فنی بیمه ایران اعلام کرد ، با تداوم برنامه اصلاح و بهبود شرکت ، هم اکنون سهم پرتفوی بیمه های زندگی این شرکت که در سال گذشته 4 % بود به 5‏/8 % افزایش یافته و سهم بیمه درمان نیز با تعدیلات صورت گرفته به 10 % رسیده است. وی پس از بیمههای زندگی عمده رشد شرکت را در سایر رشته ها از جمله بیمه حمل و نقل کالا معادل 64% ، آتش سوزی 56 % و بیمه بدنه اتومبیل را 52 % اعلام نمود و در همین ارتباط در 8 ماهه 97، نسبت خسارت شرکت نیز از 79 % به 61 % کاهش یافته که در مجموع حاکی از بهبود عملکرد خسارت به میزان 18 درصد میباشد.
آقای زاهدنیا ضمن تشکر از همت ، تلاش و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان وفادار و صدیق شرکت و شبکه نمایندگی حرفه ای متبوع ، موفقیت های اخیر حاصل شده را مرهون سیاستگذاری های شفاف مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و روحیه مشتری مدارانه مجموعه همکاران بیمه ایران دانست و افزایش اعتماد روز افزون و پایدار عامه مردم و سازمانها ، مؤسسات و شرکتها را نیز در گرو قابلیت و توانمندی های ویژه و متمایز بیمه ایران در ایفای تعهدات در برابر بیمه گذاران شرکت می داند . معاون فنی بیمه ایران اعلام کرد که بیمه ایران با دارا بودن 000ر11 مرجع درمانی طرف قرارداد خود، در مقایسه با سایر گیرندگان خدمات درمانی و نهادهای بیمه گری رتبه نخست را در پرداخت و ایفای بموقع تعهدات صورتحسابهای بیمه درمان در اختیار دارد و بیان داشت ، کارایی و کارآمدی اولین سامانه الکترونیکی بیمه درمان ( سـدا ) در کشور ، سهولت دسترسی و رضایتمندی بیمه شدگان و مراجع درمانی را در پی داشته است.
آقای زاهدنیا در خصوص حمایت بیمه ایران از اقتصاد ملی کشور ، بر توسعه فعالیت واحد بیمه اتکایی و گسترش توافق نامه های کنسرسیومی داخلی اشاره کرد و به آن دسته از بیمه گذاران بیمه ایران که سرمایه بیمه خود را افزایش نداده اند ، تأکید نمود که در اسرع وقت ضمن مراجعه به دفاتر نمایندگی بیمه ایران در سراسر کشور نسبت به افزایش و روزآمدسازی سرمایه بیمه نامه بدنه اتومبیل ، بیمه نامه آتش سوزی ، مهندسی و سایر بیمه نامه های اموال خود اقدام نمایند.
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *