RSS
امروز شنبه ، ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

طلا بازهم گران شد

تزریق ۲۰۳ همتی پول به بانک ها

سه خبر خوب برای تولید کنندگان

تولید، شرط اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

«دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

برگزاری گردهمایی کارکنان جزیره کیش بانک ایران زمین

بررسی شعب کیش بانک ایران زمین

۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۹/۲۱کد خبر: 267266
ایستانیوز:عملکرد شعب جزیره کیش بانک ایران زمین در سال جاری با حضور مدیراستان و کارکنان این شعب مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،خواجویی مدیراستان در این جلسه با تاکید براین که کارکنان باید اهداف خود را به صورت پروژه ای هدف گذاری کنند، گفت: موفقیت ما در قبال برنامه ریزی منسجم و دقیق در راستای دستیابی به پروژه هدف گذاری شده است.
خواجویی گفت: پروژه می تواند در راستای دستیابی به اهدافی شامل: منابع، مصارف، بانکداری مدرن، صدور ضمانت نامه، وصول مطالبات و نصب دستگاه های فروشگاهی تعریف شود.
وی افزود: کارکنان شعب باید نسبت به این اهداف آشنایی کامل داشته باشند تا در پایان سال به نتایج خوبی دست پیدا کنند.
مدیراستان با اشاره به اهمیت وصول مطالبات معوق برنامه ریزی برای کاهش این شاخص را از اولویت های کاری در پایان سال برشمرد.
خواجوئی در بخشی از سخنان خود موضوع گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک و ترویج آن بین مشتریان را امری حیاتی و ضروری برای بانک دانست و از آن به عنوان برنامه بلند مدت بانک نام برد و خواستار ترویج بیشتر فرهنگ استفاده از خدمات الکترونیکی در بین مشتریان شد.
در پایان این جلسه عملکرد شعب مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و ضمن بررسی نقاط قابل بهبود و نقاط قوت، جایگاه شعب را با توجه به عملکرد در زمینه های مختلف مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.
 
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *