RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور بانک رفاه در مجمع نظام پزشکی

کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور تصویب شد

ارزش افزوده صادرات باید در داخل کشور و به چرخه اقتصاد برگردد

فرابورس میزبان دو عرضه عمده سهام در اسفند ماه

پیشنهادهای بخش خصوصی برای اصلاح پیش‌نویس لایحه شفافیت

واردات کالاهای اولویت ۴ با شرط و شروط آزاد شد

رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل

مدیریت ریسک اعتباری بانکها لازمه رشد اقتصادی کشور است

بانک ملت، رکورددار حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند

پالرمو بازهم به تعویق افتاد!

تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های پیشران استان کردستان

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی درپی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

درج نماد بانک گردشگری در تابلوی «ب» بازار پایه فرابورس

ارائه خدمات بانکی متنوع به شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

تقدیر از بانک پاسارگاد برای مسابقات کشتی کرمانشاه

دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

۱۷۶ شرکت دولتی از ۳۸۵ شرکت مندرج در بودجه سود می‌دهند + جدول

دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری فولاد

اختصاص ۱۳۲سهم برای خریدار "افق کوروش "

کاهش ۱۹۶ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۵۰ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده

"بله" سه میلیونی شد

افتتاح دو طرح صنعتی با حمایت بانک ملی ایران در یزد

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی بانک‌پاسارگاد برگزار شد

تغییر استراتژی، بیمه «ما» را به اوج رساند

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۹/۱۳کد خبر: 266879
ایستانیوز:تغییر استراتژی و سیاست های شرکت بیمه «ما» از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری، رشد مطلوبی را در این شرکت رقم زده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آن طور که اطلاعات این شرکت نشان می دهد، تا پایان آبان ماه بیش از چهار هزار میلیارد ریال حق بیمه در قالب 423 هزار و 460 فقره بیمه نامه در شرکت بیمه ما تولید شده است.
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در هشت ماه نخست امسال 61 درصد و تعداد بیمه نامه های صادره آن 27 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نسبت خسارت این شرکت نیز بر روی عدد 40.5 تثبیت شده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کشور، به مراتب کمتر است.
آن طور که گزارش های این شرکت نشان می دهد، بیمه ما توانسته در هشت ماه نخست امسال، 121 درصد از برنامه فروش خود را محقق کند، این در حالی است که هیچ گونه افزایشی در تعداد کارکنان شرکت رخ نداده است.
 
بیمه ما در راستای روند رو به رشد و توسعه خود با توانگری 227 در سال جاری، اقداماتی مانند راه اندازی مرکز آینده پژوهی، ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای برگزاری مجامع فصلی برای نخستین بار، تدوین و ابلاغ تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان شرکت، جذب بیش از یک هزار نماینده تخصصی فروش بیمه های عمر در سال جاری برای نخستین بار از زمان تاسیس شرکت و نیز تدوین دستور العمل درجه بندی نمایندگان را به پایان رسانده است.
 
این روند به نتایجی چون کسب سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، محقق شدن 85 درصد کل سود خالص پیش بینی شده در پایان شش ماهه نخست سال جاری، حضور در جمع شفاف ترین شرکت های بورسی، کسب بهترین عملکرد به لحاظ میزان شکایات ثبت شده در بین شرکت های بیمه و نیز انتخاب به عنوان بیمه گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور منجر شده است.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *