RSS
امروز سه شنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تکذیب خبر افزایش سقف برداشت از خودپردازها

انجام بیش از ۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات

پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ٧ میلیارد ریال جایزه می‌گیرند

قابلیت‌های اقتصادی استان بوشهر، فرصتی مغتنم برای افزایش منابع بانک است

تجلیل استاندار قم از عملکرد بانک صادرات

ابلاغ مصوبه جدید مالیاتی برای واحدهای صنعتی و معدنی

ابلاغ شیوه واگذاری دارایی بانک‌های دولتی در بنگاه‌ها

رشد ۳۶۸درصدی سود بانک گردشگری در سال ۹۷

حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو

چرا نرخ بیکاری ایران ۳برابر چین است؟

سهامداران بیمه ما به مجمع دعوت شدند

دستور ویژه رییس‌جمهور برای ترخیص یکساعته کالا

اهدای جوایز نفیس در سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

شناسنامه‌دار کردن گردش پول سدی در برابر فساد

وحدت رویه برای وصول مطالبات از بدهکاران بزرگ بیمه‌ای

شمارش معکوس برای قرعه کشی جشنواره «پولتو راحت بریز» اپلیکشین«بله»

اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است

تحقق سود ۲۸۰ ریالی بیمه آسیا

اتمام کارشناسی و ارزیابی خسارت مناطق سیل زده خوزستان

پرونده سیف به دادگاه رفت

حسین هدایتی به ۲۰سال حبس محکوم شد

نگرانى صادرکنندگان از بخشنامه جدید ارزى

پردرآمدها ۵.۵ برابر کم‌درآمدها خرج می‌کنند

بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟

عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام «دکپسول»

تغییر استراتژی، بیمه «ما» را به اوج رساند

۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۹/۱۳کد خبر: 266879
ایستانیوز:تغییر استراتژی و سیاست های شرکت بیمه «ما» از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری، رشد مطلوبی را در این شرکت رقم زده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، آن طور که اطلاعات این شرکت نشان می دهد، تا پایان آبان ماه بیش از چهار هزار میلیارد ریال حق بیمه در قالب 423 هزار و 460 فقره بیمه نامه در شرکت بیمه ما تولید شده است.
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در هشت ماه نخست امسال 61 درصد و تعداد بیمه نامه های صادره آن 27 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نسبت خسارت این شرکت نیز بر روی عدد 40.5 تثبیت شده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کشور، به مراتب کمتر است.
آن طور که گزارش های این شرکت نشان می دهد، بیمه ما توانسته در هشت ماه نخست امسال، 121 درصد از برنامه فروش خود را محقق کند، این در حالی است که هیچ گونه افزایشی در تعداد کارکنان شرکت رخ نداده است.
 
بیمه ما در راستای روند رو به رشد و توسعه خود با توانگری 227 در سال جاری، اقداماتی مانند راه اندازی مرکز آینده پژوهی، ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای برگزاری مجامع فصلی برای نخستین بار، تدوین و ابلاغ تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان شرکت، جذب بیش از یک هزار نماینده تخصصی فروش بیمه های عمر در سال جاری برای نخستین بار از زمان تاسیس شرکت و نیز تدوین دستور العمل درجه بندی نمایندگان را به پایان رسانده است.
 
این روند به نتایجی چون کسب سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، محقق شدن 85 درصد کل سود خالص پیش بینی شده در پایان شش ماهه نخست سال جاری، حضور در جمع شفاف ترین شرکت های بورسی، کسب بهترین عملکرد به لحاظ میزان شکایات ثبت شده در بین شرکت های بیمه و نیز انتخاب به عنوان بیمه گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور منجر شده است.
 
 

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *