RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

رییس انجمن مالی اسلامی:

ترویج مباحث مالی اسلامی تقویت می شود

۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۹/۱۱کد خبر: 265734
ایستانیوز:رییس انجمن مالی اسلامی اعلام کرد : انجمن در حوزه پژوهش، آموزش و ترویج مباحث مالی اسلامی توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، علی صالح آبادی صبح امروز ( یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷) در چهارمین همایش انجمن مالی اسلامی ایران که در دانشگاه الزهرا در حال برگزاری است، اظهار داشت: پس از برگزاری سه دوره موفق همایش مالی اسلامی امروز چهارمین دوره این همایش با موضوع توسعه نهادهای مالی اسلامی برگزار شد.
 
وی با تشکر از حامیان برگزاری همایش، افزود: این همایش با فراخوانی که داشت، از میان ۴۶ مقاله دریافت شده ۱۷ مقاله پذیرفته شد. بخشی از این مقالات در فصلنامه مالی اسلامی و بخشی نیز در کتاب مالی اسلامی چاپ و منتشر خواهد شد.
 
رییس انجمن مالی اسلامی ایران ادامه داد: ما از دومین همایش جایزه ای به یک شخصیت حقیقی و یک شخصیت حقوقی که نقش موثری در توسعه مباحث مالی و اسلامی دارند اهدا شد که امسال سومین دوره جایزه برتر اهدا خواهد شد.
 
صالح آبادی درباره اهم عملکرد انجمن، گفت: انجمن مالی اسلامی در چهارمین سال فعالیت است و طبق ارزیابی سال ۹۶، انجمن رتبه ممتاز را بین انجمن های فعال در کشور از وزارت علوم کسب کرد. انجمن به مرجع و پایگاهی برای مباحث مالی اسلامی تبدیل شده و جز معدود انجمن هایی است که از استقبال خوبی برخوردار است.
 
مدیرعامل بانک توسعه صادرات، افزود: تاکنون ۲۶ نشست تخصصی در مباحث‌ روز حوزه مالی اسلامی برگزار شده و ادامه خواهد داشت. صالح آبادی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجمن،  انتشار دو فصلنامه تحقیقات مالی اسلامی است. از سوی دیگر نخستین دوره DBA مالی اسلامی را از بهمن‌ماه سال قبل راه‌اندازی کرده‌ایم و افراد حاضر در این دوره‌ها باید دارای کارشناسی ارشد و سه سال سابقه کار در بازار سرمایه باشند. این دوره هم با همکاری انجمن مالی اسلامی، سازمان بورس، دانشگاه امام صادق (ع) و موسسه رِدمانی مالزی برگزار می‌شود.
 
وی با اشاره به فصلنامه مالی اسلامی انجمن، گفت: به دنبال توسعه روابط بین المللی انجمن بوده و موفق شدیم اولین همایش بین المللی را در در سال جاری در جزیره کیش، هم زمان با همایش بورس، بانک و بیمه با حضور مهمانان از سایر کشور ها برگزار کنیم. رییس انجمن مالی اسلامی در پایان تاکید کرد: خوشبختانه انجمن در حوزه پژوهش، آموزش و ترویج مباحث مالی اسلامی توانسته به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *