RSS
امروز یکشنبه ، ۲۸ بهمن ۱۳۹۷
آخرین اخبار

حضور بانک رفاه در مجمع نظام پزشکی

کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور تصویب شد

ارزش افزوده صادرات باید در داخل کشور و به چرخه اقتصاد برگردد

فرابورس میزبان دو عرضه عمده سهام در اسفند ماه

پیشنهادهای بخش خصوصی برای اصلاح پیش‌نویس لایحه شفافیت

واردات کالاهای اولویت ۴ با شرط و شروط آزاد شد

رتبه برتر باشگاه مشتریان بانک ایران زمین در جشنواره وب و موبایل

مدیریت ریسک اعتباری بانکها لازمه رشد اقتصادی کشور است

بانک ملت، رکورددار حمایت از شرکت‌های دانش بنیان

اپلیکیشن همراه بانک مبتنی بر ساعت‌های هوشمند

پالرمو بازهم به تعویق افتاد!

تاکید بر اجرایی شدن طرح‌های پیشران استان کردستان

پیام تسلیت مدیرعامل بانک دی درپی حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان

درج نماد بانک گردشگری در تابلوی «ب» بازار پایه فرابورس

ارائه خدمات بانکی متنوع به شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی

تقدیر از بانک پاسارگاد برای مسابقات کشتی کرمانشاه

دلار ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان

۱۷۶ شرکت دولتی از ۳۸۵ شرکت مندرج در بودجه سود می‌دهند + جدول

دستورالعمل جدید قیمت‌گذاری فولاد

اختصاص ۱۳۲سهم برای خریدار "افق کوروش "

کاهش ۱۹۶ واحدی شاخص کل بورس

رشد ۵۰ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده

"بله" سه میلیونی شد

افتتاح دو طرح صنعتی با حمایت بانک ملی ایران در یزد

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ورزشی بانک‌پاسارگاد برگزار شد

ایران اکسپو از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی برای مطرح کردن برندهای ایرانی است

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۹/۱۰کد خبر: 265705
ایستانیوز:یکی از صادر کنندگان نمونه سال ۹۷ گفت: باتوجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد باید کشور ما در سطح بین المللی به یکی از قطب های صادرات در جهان تبدیل شود مانند کره جنوبی که هر کالایی که تولید و صادر می کند به راحتی وارد بازارهای جهانی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارها مالی(ایستانیوز)، یکی از صادر کنندگان نمونه سال 97 گفت:حضور در نمایشگاه ها بهترین و بزرگترین روش آشنایی خریداران و فروشندگان بازارهای صادراتی است. 
ناصر ترکش دوز مدیر عامل مهاب قدس در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری ایران اکسپو 2018 در خصوص چالش های صادرکنندگان گفت: مشکلات صادر کنندگان به دو بخش داخلی و خارجی مربوط می شود چالش داخلی مشکلات مربوط به تبدیل نرخ ارز است و چالش خارجی مربوط به حضور در بازارهای جهانی است و این چالش بیرونی مربوط به این است که ما نیازمند تجربه صادراتی هستیم و نیاز به مطرح شدن در بازارهای بین المللی داریم . 
وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد باید کشور ما در سطح بین المللی به یکی از قطب های صادرات در جهان تبدیل شود مانند کره جنوبی که هر کالایی که تولید و صادر می کند به راحتی وارد بازارهای جهانی می‌شود. 
این صادر کننده نمونه افزود: به دلیل عدم شهرت در کالاهای ایرانی هزینه های مارکتینگ صنعتگران و صادر کنندگان داخلی بالا است . 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ حضور دارید یا خیر گفت: ما حتما حضور خواهیم داشت زیرا ایران اکسپو از جمله نمایشگاه های معتبری است که می تواند برند و نام بنگاه های اقتصادی را به جهانیان معرفی کند. 
وی تاکید کرد: با وجود تمامی ابزارهای الکترونیکی و تبلیغاتی برای مطرح شدن برند ها در سطح جهان، اما هنوز حضور در نمایشگاه ها و ارتباط چهره به چهره با مشتریان و مخاطبان از اعتبار بیشتری برخوردار است. 
وی افزود: در محیطی که صادر کننده ، مشتری و تولید کننده با هم روبرو می شوند می‌تواند فرصت های ارزشمندی در کسب و کارهای تجاری به وجود آورد. 
برچسب‌ها:ایران اکسپو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *