RSS
امروز سه شنبه ، ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
آخرین اخبار

تکذیب خبر افزایش سقف برداشت از خودپردازها

انجام بیش از ۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات

پذیرندگان پایانه‌های فروش بانک صادرات ٧ میلیارد ریال جایزه می‌گیرند

قابلیت‌های اقتصادی استان بوشهر، فرصتی مغتنم برای افزایش منابع بانک است

تجلیل استاندار قم از عملکرد بانک صادرات

ابلاغ مصوبه جدید مالیاتی برای واحدهای صنعتی و معدنی

ابلاغ شیوه واگذاری دارایی بانک‌های دولتی در بنگاه‌ها

رشد ۳۶۸درصدی سود بانک گردشگری در سال ۹۷

حضور نمایندگان بیمارستان مسیح دانشوری در بانک ملت برای ثبت نام اهدای عضو

چرا نرخ بیکاری ایران ۳برابر چین است؟

سهامداران بیمه ما به مجمع دعوت شدند

دستور ویژه رییس‌جمهور برای ترخیص یکساعته کالا

اهدای جوایز نفیس در سومین جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌ای بانک پاسارگاد

شناسنامه‌دار کردن گردش پول سدی در برابر فساد

وحدت رویه برای وصول مطالبات از بدهکاران بزرگ بیمه‌ای

شمارش معکوس برای قرعه کشی جشنواره «پولتو راحت بریز» اپلیکشین«بله»

اعتماد مشتریان ارزشمند ترین سرمایه بانک دی است

تحقق سود ۲۸۰ ریالی بیمه آسیا

اتمام کارشناسی و ارزیابی خسارت مناطق سیل زده خوزستان

پرونده سیف به دادگاه رفت

حسین هدایتی به ۲۰سال حبس محکوم شد

نگرانى صادرکنندگان از بخشنامه جدید ارزى

پردرآمدها ۵.۵ برابر کم‌درآمدها خرج می‌کنند

بهترین خودروهای هیبریدی در جهان کدامند؟

عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام «دکپسول»

ایران اکسپو از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی برای مطرح کردن برندهای ایرانی است

۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۹/۱۰کد خبر: 265705
ایستانیوز:یکی از صادر کنندگان نمونه سال ۹۷ گفت: باتوجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد باید کشور ما در سطح بین المللی به یکی از قطب های صادرات در جهان تبدیل شود مانند کره جنوبی که هر کالایی که تولید و صادر می کند به راحتی وارد بازارهای جهانی می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارها مالی(ایستانیوز)، یکی از صادر کنندگان نمونه سال 97 گفت:حضور در نمایشگاه ها بهترین و بزرگترین روش آشنایی خریداران و فروشندگان بازارهای صادراتی است. 
ناصر ترکش دوز مدیر عامل مهاب قدس در گفتگو با خبرنگار ستاد خبری ایران اکسپو 2018 در خصوص چالش های صادرکنندگان گفت: مشکلات صادر کنندگان به دو بخش داخلی و خارجی مربوط می شود چالش داخلی مشکلات مربوط به تبدیل نرخ ارز است و چالش خارجی مربوط به حضور در بازارهای جهانی است و این چالش بیرونی مربوط به این است که ما نیازمند تجربه صادراتی هستیم و نیاز به مطرح شدن در بازارهای بین المللی داریم . 
وی ادامه داد: باتوجه به ظرفیت هایی که در ایران وجود دارد باید کشور ما در سطح بین المللی به یکی از قطب های صادرات در جهان تبدیل شود مانند کره جنوبی که هر کالایی که تولید و صادر می کند به راحتی وارد بازارهای جهانی می‌شود. 
این صادر کننده نمونه افزود: به دلیل عدم شهرت در کالاهای ایرانی هزینه های مارکتینگ صنعتگران و صادر کنندگان داخلی بالا است . 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شما در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۱۸ حضور دارید یا خیر گفت: ما حتما حضور خواهیم داشت زیرا ایران اکسپو از جمله نمایشگاه های معتبری است که می تواند برند و نام بنگاه های اقتصادی را به جهانیان معرفی کند. 
وی تاکید کرد: با وجود تمامی ابزارهای الکترونیکی و تبلیغاتی برای مطرح شدن برند ها در سطح جهان، اما هنوز حضور در نمایشگاه ها و ارتباط چهره به چهره با مشتریان و مخاطبان از اعتبار بیشتری برخوردار است. 
وی افزود: در محیطی که صادر کننده ، مشتری و تولید کننده با هم روبرو می شوند می‌تواند فرصت های ارزشمندی در کسب و کارهای تجاری به وجود آورد. 
برچسب‌ها:ایران اکسپو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *