RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

پیش‌شرط استفاده از خدمات بانکداری شرکتی اعلام شد

۱۶:۰ - ۱۳۹۷/۹/۱۰کد خبر: 265704
ایستانیوز: مدیر امور اعتباری بانک مسکن نحوه تعیین حد اعتباری مشتریان بانک مسکن برای استفاده از خدمات بانکداری شرکتی را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، یکی از برنامه‌های قید شده در سند چشم‌انداز 1400 بانک مسکن که سال گذشته تدوین و ابلاغ شد، تقویت بانکداری تخصصی شرکتی بوده است. در قالب بانکداری شرکتی، ضمن شناسایی مشتریان توانمند و ارزش آفرین فعال در بخش مسکن، ارایه خدمات ویژه به آنها در راستای تداوم تعامل آنها با بانک صورت می‌گیرد.
از آنجا که مراودات مشتریان بزرگ با بانک برای مجموعه بانک نیز مزایایی دارد، جذب و حفظ این مشتریان برای بانک اهمیت زیادی دارد و از این رو بستر بانکداری شرکتی برای این منظور از سال جاری مورد استفاده قرار گرفته است.
طبیعی است مشتریان ویژه با حد اعتباری بالا در بانک مسکن می‌توانند از خدمات بانکداری شرکتی استفاده کرده و نیازهای خود به تمام خدمات بانکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون تشریفات معمول برطرف کنند.
محمدحسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن در گفت‌ و گو با هیبنا با اشاره به اینکه ارایه این خدمات بر اساس حد اعتباری هر مشتری به وی ارایه می‌شود، گفت: حد اعتباری بر اساس توان مالی مشتری، وضعیت صورت‌های مالی مشتری، رتبه اعتبارسنجی «A» به بالا، نقد شوندگی دارایی‌ها و سایر پتانسیل‌های او تعیین می‌شود.
وی با بیان اینکه بانک مسکن سال‌ها است مشتریانی با اعتبار بالا دارد که مشتری بالقوه خدمات بانکداری شرکتی محسوب می‌شوند، گفت: موضوع بانکداری شرکتی به دنبال مصوبه هیات مدیره بانک در سال گذشته، امسال به شکل جدی در دستور کار بانک مسکن قرار گرفته و امیدواریم تا پایان سال جاری بر تعداد آنها افزوده شود.
علمداری خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه هیات مدیره بانک مسکن، امسال فعلا در 11 شعبه شامل شعبه مستقل مرکزی در تهران و یک شعبه از هر مدیریت شعب در هر یک از هفت استان دیگر دارای کلان‌شهر شامل مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، اراک، اهواز و البرز خدمات بانکداری شرکتی به مشتریان ویژه ارایه خواهد شد.
مدیر امور اعتباری بانک مسکن با بیان اینکه درخواست برای دریافت خدمات شرکتی می‌تواند از سوی مشتریان بانک مسکن متناسب با حد اعتباری آنها ارایه شود، افزود: در عین حال واحد بازاریابی بانک نیز در این زمینه فعال شده است؛ ضمن اینکه شعب و مدیریت‌های شعب مذکور نیز با توجه به اجازه فعالیت در قالب بانکداری شرکتی، می‌توانند نسبت به شناسایی مشتریان واجد شرایط و بازاریابی خدمات بانکداری شرکتی برای آنها اقدام کنند.
وی یادآور شد: در نهایت مشتریان شناسایی شده یا مشتریانی که درخواست استفاده از خدمات بانکداری شرکتی دارند، باید در کمیته عالی اعتباری و نیز هیات مدیره بانک مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و درباره مجوز ارایه خدمت به آنها تصمیم‌گیری نهایی صورت گیرد.
علمداری ابراز امیدواری کرد با توجه به دوره‌های توجیهی که برای شعب منتخب و مدیریت‌های شعب دارای مجوز فعالیت در حوزه بانکداری شرکتی برگزار شده و با عنایت به هدف گذاری صورت گرفته، تا پایان سال جاری بر تعداد مشتریان بانکداری شرکتی بانک مسکن افزوده شود.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *