RSS
امروز چهارشنبه ، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

بزرگترین ریزش قیمت طلا رقم خورد

سقف برداشت از حساب بانکی کاهش یافت

تعطیلی آخر هفته، پنج شنبه باشد یا شنبه؟

عرضه سهام باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران توسط کارگزاری بانک صنعت و معدن

همه‌چیز درباره مالیات بر ارزش افزوده ۱۴۰۳

رکوردشکنی جدید بیت‌کوین

چگونه سرمایه‌های اقتصاد ایران نابود شد؟

راه حل برقراری یارانه قطع شده؟

تورم فروردین ماه از تنور درآمد

خط فقر چقدر است؟

پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲

توضیحات بانک صادرات در خصوص خرید سهام پرسپولیس

ابقاء معافیت‌های مالیاتی بازار سرمایه

واگذاری پرسپولیس و استقلال پاک کردن صورت‌مسئله است

مصوبه ای که ۶۸ همت از منافع سهامداران خرد را به خطر می اندازد

رشد ثابت و آهسته اقتصاد جهانی ادامه پیدا می کند

سهام پرسپولیس و استقلال معامله شد

دلیل اصلی رشد نقدینگی

دکتر پیکارجو :

بیمه فقط فروختنی نیست

۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۹/۱۰کد خبر: 265651
ایستانیوز:کامبیز پیکارجو، قائم مقام بیمه آرمان ، بازاریابی بیمه های عمر را مستلزم دانایی بازاریابان در تشخیص نیازهای مشتریان می داند و می گوید افزایش در بخش عرضه و تقاضای بیمه ضروری است.
به گزارش پایگاه اطلعا رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،وی به تولید محصول بیمه ای متناسب با نیاز مشتری تاکید دارد و حرف تازه ای می زند که با آنچه تا کنون شنیده ایم، متفاوت است. 
او می گوید شعاری که بیمه را فروختنی می داند، شعار کاملی نیست؛ زیرا بیمه هم فروختنی است و هم قابل خریداری شدن است.
او می افزاید: دانایی در بخش بیمه گزاران بیشتر با تبلیغ صورت می گیرد و به این ترتیب رویکردمان در بخش عرضه است و طبیعی است که این امر نیازمند شناخت سر فصلهای آموزشی، ابزارهای آموزشی و مدرسان کاربردی و فعال برای تربیت فروشندگان ماهرتر است.
قائم مقام بیمه آرمان می گوید: در بازار فعلی، فروشندگانی هستند که به اشتباه بیمه عمر می فروشند؛ آنها سفیران خوبی برای فروش بیمه عمر نیستند و چون اطلاعات درستی منتقل نمی کنند و بعضاً موجب انحراف در نظرات مشتریان می شوند یا مشتریان به اشتباه خرید می کنند و محصول را می سوزانند و یا توقعات دیگری دارند که واقعیت عمومی ندارد. وی به تناسب نیاز مشتری با محصول جدید ارائه شده و افزایش دانایی در بخش عرضه و تقاضا تاکید می کند.
دکتر پیکارجو معتقد است هر شرکت بیمه باید استارتاپ تخصصی خودش را ایجاد کند تا بتواند به بهترین نحو ممکن عملیات گزارشگری و ارتباط با مشتریان را همگام با خودش جلو ببرد و شکافی که در بیمه های زندگی بین بیمه و مشتری دارد، شناسایی و بر طرف کند.
او اعتقاد دارد که شبکه فروش با جدیت درگیر است و ستادها به معنای اخص درگیر تعامل با مشتری نیستند و همین امر مشکلی است که باعث کاهش رضایتمندی مشتریان شده است. 
پیکارجو می گوید: نقطه ورود شبکه فروش به بازار حائز اهمیت است. این بدان معنی است که هر شرکت متناسب با نگرش و ابزارهای خود نقطه ورودش به بازار را مشخص می کند. این اتفاق متاثر از شرایط بازار و تحولات آن است که روشن می سازد مثلاً در شرایطی که نرخ سکه و دلار در نوسان شدید است، آیا زمان برای عرضه بیمه عمر مناسب است یا خیر؟
به گزارش افق بیمه ،قائم مقام بیمه آرمان، رعایت این نکات را به دانایی شبکه فروش در عرضه و تقاضای بیمه مرتبط می داند.



برچسب‌ها:پیکارجو
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *