RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

طراحی مدل ابتکاری برای ارزیابی عملکرد شعب توسط بیمه “ما”

۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۹/۷کد خبر: 265553
ایستانیوز:شرکت بیمه “ما” ، در راستای اصلاح و بهبود مستمر فرآیندهای کسب و کار خود، با الگوبرداری از شیوه‌های جدید ارزیابی عملکرد، مدلی کاربردی برای ارزیابی عملکرد شعب طراحی و عملیاتی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” ، جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری با اعلام این خبر گفت: بر اساس تحلیل های انجام شده در خصوص ابعاد مختلف عملکرد واحدهای اجرایی در پایان سال ۱۳۹۶، لزوم ارائه راهکار برای حمایت از اهداف و استراتژی‌های کلان شرکت و اجرای برنامه‌های ابلاغی شناسایی و طراحی ابزاری برای حمایت از اجرای استراتژی‌ها و برنامه‌های عملیاتی شرکت (با اولویت شبکه فروش) در دستور کار قرار گرفت .
 
جعفریان تصریح کرد: در این راستا و در حوزه تحقیق و توسعه، پس از چند ماه مطالعه و بررسی الگوهای مورد استفاده در کشورهای پیشرو و بررسی همه جوانب موضوع، با به کار بردن ابتکار و خلاقیت نسبت به طراحی مدل بومی برای ارزیابی عملکرد شعب اقدام کردیم.
 
وی در خصوص ویژگی‌های این مدل به سنجش همزمان دو شاخص کارآیی و اثربخشی شعب اشاره کرد و گفت: بر مبنای این مدل، بهره وری تمامی شعب شرکت بیمه “ما” مورد سنجش قرار می‌گیرد که از ویژگی های برجسته این مدل به انعطاف پذیری بر اساس سیاست‌ها و استراتژی‌های شرکت، منصفانه بودن نتایج ارزیابی بر اساس امکانات و ظرفیت‌های هر شعبه و توانایی مدل ارائه شده در پیشنهاد موارد قابل اصلاح برای افزایش سطح کارآیی شعب اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، در این مدل عملکرد شعب از لحاظ معیارها و شاخص های مختلف ذیل مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
 
– پرداخت و بازیافت خسارت،
– عملکرد مالی،
– عملکرد در تولید پرتفوی،
– عملکرد در خصوص شناسایی و کنترل انواع ریسک‌ها،
– عملکرد در خصوص گسترش شبکه فروش و
– میزان مشارکت کارکنان شعبه در راستای تحقق اهداف
 
همچنین بر اساس مدل مذکور، ارزیابی عملکرد شعب در شش ماهه نخست سال ۱۳۹۷ انجام شده و بدین ترتیب نقاط قوت و ضعف شعب احصا شده که در گام بعد، پس از اتخاذ و ابلاغ راهکارهای اجرایی، نسبت به پایش اقدامات انجام گرفته توسط شعب و همچنین ارزیابی اثربخشی آنها اقدام خواهد شد.

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بیمه ما
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *