RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیرعامل بانک پاسارگاد:

فناوری بلاک‌چین را در بانکداری مشهد و قزوین اجرا کرده‌ایم

۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۹/۶کد خبر: 265484
ایستانیوز: مدیرعامل بانک پاسارگاد معتقد است که نیروی انسانی در صدر برنامه های این بانک برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، همراه با دیگر کشورهای جهان، بانکداری دیجیتال در صدر برنامه ها و اهداف صنعت بانکداری کشور قرار گرفته است و رقابتی قابل توجه در این زمینه میان فعالان این عرصه در جریان است. بانک ها تلاش می کنند تازه ترین محصولات و اقدامات خود در جهت تسهیل انجام عملیات های بانکی از سوی شهروندان را معرفی و رونمایی کنند و خود را پیشتاز این عرصه بنامند. بانک پاسارگاد نیز از جمله بانک هایی است که گام های مهمی در این زمینه برداشته است، مدیرعامل این بانک معتقد است که حجم تراکنش هایی که از سوی مشتریان این بانک بر بستر بانکداری مجازی و الکترونیک انجام می شود در دنیا کم نظیر است.
 مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با خبرنگار فابانیوز درباره اقدامات این بانک در راستای حرکت به سمت اجرای بانکداری دیجیتال، گفت: امروز 96 و نیم درصد از تراکنش های بانک پاسارگاد در بانکداری مرکزی و بانکداری مجازی و الکترونیک انجام می شود.
 وی افزود: انجام 96 درصد از تراکنش های بانک پاسارگاد در بانکداری مجازی و بانکداری الکترونیک به این معنا است که ما دیگر 300 شعبه نداریم، 6 هزار شعبه داریم.
 قاسمی تاکید کرد: در هر ساعت از 24 ساعت شبانه روز مشتریان ما به راحتی می توانند عملیات های مختلف بانکی خود را انجام دهند، اگر می توانستیم کلید سیستم را در اختیار شما قرار دهم، خواهید دید که به طور مثال در ساعت 2 نصف شب چه حجمی از تراکنش در حال انجام است.
 وی تاکید کرد: به دلیل اقداماتی که در زمینه رسیدن به بانکداری دیجیتال از سوی بانک پاسارگاد تاکنون انجام شده است، شاهد آن هستید که خلوت ترین شعبه های بانکی کشور شعبه های بانک پاسارگاد هستند و این 96 و نیم درصد تراکنش در بانکداری مجازی الکترونیک در سطح دنیا کم نظیر است.
 چهره ماندگار صنعت بانکداری در نخستین جشنواره چهره های ماندگار چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران درباره اجرای فناوری بلاک چین در این بانک نیز گفت: شهر هوشمند برنامه آتی بانک پاسارگاد است که به دنبال اجرایی کردن آن هستیم و در فناوری بلاک چین نیز محتوای آن را تشکیل می دهد.
 وی با بیان اینکه بانک پاسارگاد در مبحث فناوری بلاک چین پیشتاز است، تاکید کرد: اکنون فناوری بلاک چین در بانکداری را در مشهد و قزوین اجرا کرده ایم و در این شهرها افراد دیگر برای انجام عملیات بانکی نیازمند کارت بانکی نیستند و تنها با تلفن هوشمند قادر به دریافت اغلب خدمات بانکی مدنظر خود هستند.
 مدیرعامل بانک پاسارگاد در پایان تاکید کرد که نیروی انسانی در صدر برنامه های این بانک برای حرکت در مسیر بانکداری دیجیتال است.

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *