RSS
امروز پنج شنبه ، ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
آخرین اخبار

اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲

چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟

تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایه‌ی بیمه دی

شاخص فلاکت رکورد ۱۰ ساله را شکست

بازی باخت- باخت سرخابی‌ها با بانک ها

ایران چک های ۵۰۰ هزار تومانی می آیند؟

استقراض بیشتر دولت از بانک مرکزی

مبلغ وام فرزندآوری ۱۴۰۳ اعلام شد

شرایط جدید ضامن وام ازدواج چیست؟

بیت کوین دو برابر طلا کمیاب می‌شود

برات الکترونیکی به زودی رونمایی می شود

فولاد در بن بست نیما

سیاست معیوب کنترل تورم

همسایه های بدهکار

ثبت نام سهامداران در «سجام» از ۴۶ میلیون نفر عبور کرد

۵ شرط اجرای حاکمیت شرکتی در بازار سرمایه

نقش بازار سرمایه در تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»

سیاست‌های انقباضی بانک مرکزی تولید را ضعیف کرد

رویداد عیدانه صنعت بیمه برگزار شد

سقف مهربانی در بانک ملی بلند است

سقف تراکنش خرید افزایش یافت؛ روزانه ۲۰۰ میلیون تومان

ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد

طلا وارد کانال جدید شد

نقش بازار سرمایه در تامین مالی تولید، ویژه است

مدیرعامل بیمه سلامت:

۶.۵میلیون نفر بیمه ندارند

۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۹/۶کد خبر: 265483
ایستانیوز:مدیرعامل بیمه سلامت گفت: بر اساس آمار سازمان آمار کشور حدود ۶ و نیم میلیون نفر در کشور فاقد بیمه هستند که بیمه شدن این میزان بیمه نشده برای بیمه سلامت سالانه حدود سه هزار میلیارد تومان هزینه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از ایرنا، طاهر موهبتی اظهار داشت: بسیاری از مردم منتظر هستند هر وقت دچار بیماری شدند و به بیمه نیاز داشتند، خود را بیمه کنند که این موضوع تعداد بیمه شدگان را قابل تغییر کرده است.
وی اضافه کرد: هر چقدر هم که در حوزه مدیریت و پیشگیری هزینه شود، اما نمی‌توان به مردم گفت که بیمار نشوید؛ بنابراین وقتی سالانه 190 میلیون بار مراجعه به پزشک و مراکز درمانی داریم، طبیعی است که هزینه‌ها زیاد است. زمانی هم که شرایط اقتصادی سخت شود طبیعی است که در حوزه سلامت آثار آن بر مردم سخت گیرانه‌تر می‌شود و لازم است در این حوزه حمایت‌های لازم صورت گیرد.
مدیرعامل بیمه سلامت با بیان اینکه بودجه سال ٩٨ را با مبلغ ٢٣ هزار میلیارد تومان پیشنهاد داده‌ایم، اظهار داشت: لازم است که بودجه سال آینده بیمه سلامت واقعی دیده شود.
وی گفت: امیدواریم بودجه طرح تحول سلامت نیز برای سال آینده واقعی تدوین شود؛ جمعیتی که ما باید به آنها خدمت ارایه دهیم، مشخص است؛ البته در جریان محدودیت مالی دولت قرار داریم ولی موضوعی که باید به آن توجه کرد این است که نباید این محدودیت به حوزه سلامت مردم وارد شود.
موهبتی افزود: از سازمان برنامه و بودجه و همچنین مجلس درخواست می‌کنیم که به بودجه این بخش توجه بیشتری کنند و حوزه سلامت و طرح تحول را واقعی ببینند تا نتایج این توجه‌ها در بیمه سلامت نیز نمایان شود. باید توجه کنیم مردم به دلیل هزینه‌های سلامت زیرخط فقر نروند و مشکلی برایشان ایجاد نشود. 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به بودجه پیشنهادی این سازمان برای سال آتی، تاکید کرد: در صورت ایجاد محدودیت منابع، لازم است حوزه سلامت آخرین جایی باشد که این محدودیت‌ها در آن اعمال ‌شود.
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با تاکید بر اینکه به دلیل تحریم‌های ظالمانه و تاثیرات آن لازم است مراقبت بیشتری را نسبت به بخش سلامت داشته باشیم، ابراز امیدواری کرد: سال آینده به گونه ای نباشد که کسری اعتبارات‌ بیمه سلامت همچون سال های قبل تکرار شود. 
 
 

خبرهای مرتبط:



» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *