RSS
امروز پنج شنبه ، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
آخرین اخبار

ثبت نام وام مستاجران چگونه است؟

فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران

پیام مدیرعامل بیمه تجارت‌نو به مناسبت سالروز تاسیس شرکت

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی

معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد

غافلگیرکننده؛ مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید

تشریح برنامه راهبردی بیمه ایران

آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟

طرح «زوج و فرد» حذف شد؟

سناریو‌های پیش‌روی مستاجران در سال ۱۴۰۳

قیمت‌ جهانی غذا در سال ۲۰۲۴ به پایین ترین حد می رسد

جهان ثروتمند ۵۰۰ میلیارد دلار «بدهی اخلاقی» به کشورهای فقیر دارد

فعلاً بازار سهام توان آغاز روند صعودی ندارد

روزگار سخت حقوق بگیران

این حساب ها تجاری محسوب می شود

یورو رکورد زد

پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد

عرضه صکوک مرابحه ۲۰۰ میلیارد تومانی

فصل شگفت‌انگیز بیمه‌های مسئولیت بیمه پارسیان با تسهیلات و طرح‌های متنوع

دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث

افزایش دوبرابری سقف تراکنش غیرحضوری در شبکه بانکی

آغاز پذیره‌نویسی چهارمین صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات

تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

دهن‌کجی به اصول معماری از سوی بانک‌های تجارت و ملت

کم‌ اثرترین کار رئیس کل بانک مرکزی

مدیرعامل بانک ملی ایران:

بسیاری از مشکلات توزیع ارز اربعین خارج از حدود اختیارات ما بود

۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۸/۲۵کد خبر: 265000
ایستانیوز:مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بسیاری از ناملایمات پیش آمده در جریان توزیع ارز اربعین از حدود اختیارات کشور ما خارج و ناشی از ناهماهنگی و زیرساخت های ضعیف کشور عراق بوده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در مراسم تقدیر از کاروان خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی که جمعی از اعضای هیات مدیره، مدیران امور، روسای ادارات و کارکنان بانک ملی ایران در آن حضور داشتند با بیان این که سالهاست این بانک ارز مورد نیاز حجاج و زائران عتبات و اربعین را بدون هیچ مشکلی توزیع می کند، گفت: تا زمانی که توزیع ارز در داخل کشور و توسط بانک ملی ایران صورت می گیرد، مشکلی در کار نیست، اما امسال این روند به داخل کشور عراق منتقل و باعث ایجاد مشکل شد.
 
وی با بیان این که در نظام بانکی تنها بانک ملی ایران آن هم زمانی که بیش از یک صد هزار نفر از زائران وارد خاک عراق شده بودند انجام این کار بزرگ و پرچالش را برعهده گرفت، ادامه داد: وضعیت ناگوار جوی، قطعی مکرر اینترنت و بسته شدن باجه های توزیع ارز در عراق، روند کار را بسیار مشکل کرد، اما بانک ملی ایران با همه توان خود کار را پیش برد و در کمترین زمان ممکن ارز مورد نیاز زائران را به آنها تحویل داد.
 
به گفته حسین زاده، بانک ملی ایران در جریان توزیع ارز اربعین به هیچ وجه ذینفع نبود و تنها این کار را به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود و نیز بهره مندی از اجر معنوی خدمت به زائران اباعبدالله االحسین (ع) بر عهده گرفت.
 
به گفته حسین زاده، بیش از ۵۰۰ نفر از کارکنان بانک ملی ایران اعضای هیات مدیره، معاونان مدیرعامل، مدیران امور، روسای ادارات مرکزی و امور شعب، کارکنان و ... در کشور عراق مستقر بودند و تلاش می کردند روند توزیع ارز اربعین را سرعت ببخشند که جای تقدیر دارد.
 
مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با تقدیر از خدمات کارکنان بیمارستان بانک ملی ایران، روابط عمومی بانک، همکاران گمنامی که در فضای مجازی برای بانک فعالیت می کردند، کارکنان حوزه آی تی و شرکت سداد، کارکنان حراست و ... که در این مدت همه تلاش خود را برای خدمت رسانی به زائران و اطلاع رسانی به جامعه انجام دادند، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر
 
رئیس جمهور، معاون اقتصادی رئیس جمهور، عضو هیات رئیسه مجلس، وزیرکشور، وزیر اقتصاد و وزیر ارشاد ارشاد، رئیس کل بانک مرکزی، ستاد اربعین و ده ها مسئول دیگر از نزدیک خدمت رسانی بانک ملی ایران را دیدند و بابت آن تشکر کردند.
 
در پایان این مراسم، لوح های تقدیری توسط اعضای هیات مدیره و معاونان مدیرعامل بانک ملی ایران به روسای تعدادی از ادارات امور شعب و کارکنان بانک که در جریان خدمت رسانی به زائران اربعین نقش داشتند، اهدا شد

خبرهای مرتبط:



برچسب‌ها:بانک ملی
» ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *